AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #1 Skrevet 5. april 2022 Dette spørsmålet er forbeholdt til menn, men damer kan også svare hvis dere har noen tips og erfaringer dere vil dele. Hvor lenge er det vanlig for dere mannfolk å ha sex til dere kommer? Typen min kommer etter bare noen få minutter og jeg kjenner jeg blir så frustrert.. Greit nok at det kan skje av og til, hadde ikke sagt noe på det men dette skjer hver eneste gang vi har sex. Han kommer etter maks et par minutter så ligger jeg der og har ikke fått rukket å komme selv engang og har lysst til å forsette, men da er han slapp. Dette har ikke vært noe problem i de tidligere forholdene mine, da kunne jeg komme som faen flere ganger etter hverandre og de holdt seg ofte til jeg kom selv, men nå får jeg ikke sjansen til det engang. Jeg tørr ikke å ta det opp med han heller for jeg er redd for å såre følelsene hans, men jeg har allerede begynt å misste sexlysten pga dette, jeg har såvidt lysst å ha sex lenger. Blir ikke menn kåte av å se at dama også nyter det? Og er det veldig vanskelig for noen å holde seg for å komme? Er det sånn at noen menn ikke har kontroll på utløsningen sin i det hele tatt? Anonymkode: 04c9e...9b0
Blåjojo Skrevet 5. april 2022 #2 Skrevet 5. april 2022 Er dame selv. Men har også opplevd liknende noen ganger. Har konkludert med at de er egoister, og jager kun egen orgasme. Så da har jeg kuttet de ut. Min nåværende samboer er helt motsatt. 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #3 Skrevet 5. april 2022 Noen menn kommer kjappere enn andre. Trenger ikke være egoisme som en nevnte over. Det er vel bare sånn man er skapt. Jeg og kjæresten min pleier å ha penetrerende sex i kanskje 5-7-10 min. Han roer ned tempoet eller tar pauser som han vil. Noen ganger kan han holde på lenge og andre ganger går det litt fort. Anonymkode: 333f7...bd7 3
Bamseklemmer Skrevet 6. april 2022 #4 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Blir ikke menn kåte av å se at dama også nyter det? Og er det veldig vanskelig for noen å holde seg for å komme? Er det sånn at noen menn ikke har kontroll på utløsningen sin i det hele tatt? Anonymkode: 04c9e...9b0 Blir kåt av å se henne nyte ja? ..det er jo derfor jeg kommer, spesielt hvis hun lager godlyder.. Jo det er vanskelig å holde igjen en orgasme som allerede er satt igang, da er det klink umulig å stoppe den. Det eneste jeg kan gjøre er å stoppe å knulle før orgasmen starter. Men det betyr jo brudd i orgasmen hennes, hvis hun nærmer seg orgasme. Da kan bare spruten komme, men jeg fortsetter i samme takt til hun kommer... Det mystiske med kvinner, er jo at de kan si at de nærmer seg orgasme.. de stønner og nynner, men likevel tar det 4-5 minutt før hun virkelig kommer.. Dette er jo fake news!😅 for det er jo stønningen som påvirker meg i å komme, men takk alikevel.. for oppriktig stønning gir meg trygghet. Litt variabelt hvordan man har sex da.. noen ganger blir det langt forspill, da blir jeg mere utholdende.. og av kjappiser kommer jeg fort. Noen ganger fortsetter vi bare etter den første utløsningen, liten pause og så starte videre å kose oss. Så jeg kan komme flere ganger, jeg trenger bare litt hjelp..
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #5 Skrevet 6. april 2022 8 minutter siden, Bamseklemmer said: Blir kåt av å se henne nyte ja? ..det er jo derfor jeg kommer, spesielt hvis hun lager godlyder.. Jo det er vanskelig å holde igjen en orgasme som allerede er satt igang, da er det klink umulig å stoppe den. Det eneste jeg kan gjøre er å stoppe å knulle før orgasmen starter. Men det betyr jo brudd i orgasmen hennes, hvis hun nærmer seg orgasme. Da kan bare spruten komme, men jeg fortsetter i samme takt til hun kommer... Det mystiske med kvinner, er jo at de kan si at de nærmer seg orgasme.. de stønner og nynner, men likevel tar det 4-5 minutt før hun virkelig kommer.. Dette er jo fake news!😅 for det er jo stønningen som påvirker meg i å komme, men takk alikevel.. for oppriktig stønning gir meg trygghet. Litt variabelt hvordan man har sex da.. noen ganger blir det langt forspill, da blir jeg mere utholdende.. og av kjappiser kommer jeg fort. Noen ganger fortsetter vi bare etter den første utløsningen, liten pause og så starte videre å kose oss. Så jeg kan komme flere ganger, jeg trenger bare litt hjelp.. Okei men vi forsetter aldri etter at han har kommet, for da er den slapp og det virker ikke som han er "gira" på å forsette heller etterpå Ts Anonymkode: 04c9e...9b0 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #6 Skrevet 6. april 2022 57 minutter siden, AnonymBruker said: Noen menn kommer kjappere enn andre. Trenger ikke være egoisme som en nevnte over. Det er vel bare sånn man er skapt. Jeg og kjæresten min pleier å ha penetrerende sex i kanskje 5-7-10 min. Han roer ned tempoet eller tar pauser som han vil. Noen ganger kan han holde på lenge og andre ganger går det litt fort. Anonymkode: 333f7...bd7 10 minutter med penetrerende sex kan jeg bare drømme om, han er ferdig på under 2-3 minutter, maks🙄 Ts Anonymkode: 04c9e...9b0
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #7 Skrevet 6. april 2022 Jeg er dame. Samboeren min klarer ikke mer enn et par minutter, hvis han ikke roer ned. Men om det ikke er noen bevegelse der nede er det ikke godt for meg heller. Om han sovner etterpå, kan jeg ta dyna mellom lårene og gni meg mot den til jeg får orgasme. Anonymkode: 6c7e8...7e9
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #8 Skrevet 6. april 2022 Hva som er vanlig vet jeg ikke, men jeg bruker å nyte sexen og kan holde på i flere timer uten å komme. Kan kontrollere når jeg vil komme. Anonymkode: a9dbd...083
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #9 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette spørsmålet er forbeholdt til menn, men damer kan også svare hvis dere har noen tips og erfaringer dere vil dele. Hvor lenge er det vanlig for dere mannfolk å ha sex til dere kommer? Typen min kommer etter bare noen få minutter og jeg kjenner jeg blir så frustrert.. Greit nok at det kan skje av og til, hadde ikke sagt noe på det men dette skjer hver eneste gang vi har sex. Han kommer etter maks et par minutter så ligger jeg der og har ikke fått rukket å komme selv engang og har lysst til å forsette, men da er han slapp. Dette har ikke vært noe problem i de tidligere forholdene mine, da kunne jeg komme som faen flere ganger etter hverandre og de holdt seg ofte til jeg kom selv, men nå får jeg ikke sjansen til det engang. Jeg tørr ikke å ta det opp med han heller for jeg er redd for å såre følelsene hans, men jeg har allerede begynt å misste sexlysten pga dette, jeg har såvidt lysst å ha sex lenger. Blir ikke menn kåte av å se at dama også nyter det? Og er det veldig vanskelig for noen å holde seg for å komme? Er det sånn at noen menn ikke har kontroll på utløsningen sin i det hele tatt? Anonymkode: 04c9e...9b0 Det tar mellom 40-50 min. Anonymkode: 2313d...7a5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #10 Skrevet 6. april 2022 Herregud hva dere finner dere i. Våger ikke ta det opp med ham... onanerer ved å gnikke mot dyna OM han har sovnet... Det er faktisk helt urimelig at kun mannen skal bli tilfredsstilt ved sex, og klart man må ta det opp. Ikke bare det, men være klar i forhold at dere også har behov for orgasme. At kun han får det er FEIL. Det finnes ulike løsninger på slikt, men å bare la det skje er ikke en løsning. Ta det opp! Krev! Vær voksne nok til å prate om sex med deres partnere. Det er ikke ukjente menn det er snakk om. Anonymkode: b6036...6bb 7
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #11 Skrevet 6. april 2022 Hvor lenge? Et par timer ...? Anonymkode: 9905e...b02
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #12 Skrevet 6. april 2022 Det er vanlig at sex tar noen få minutter. Dette er ikke noe å diskutere, dette er målt og forsket på flere ganger. Hundrevis og tusenvis av par har deltatt. Her snakker vi altså om tiden det tar fra penetrasjon til mannens utløsning, dersom samleiet skjer uavbrutt. Det betyr at forspill, pauser med oralsex, stillingsbytter og slikt kommer i tillegg. Dette er jo ting som gjør at sexen tar lenger tid - naturligvis. Men det rene, uavbrutte samleiet varer noen svært få minutter. Anonymkode: 215dd...acd 4 1
M1979 Skrevet 6. april 2022 #13 Skrevet 6. april 2022 Hvis jeg puler på så holder jeg stort sett bare et par minutter. Men da må jeg jo passe på å ikke bare pule på. Pule litt. Fingre henne litt. Pule litt. Bruke womanizer litt på henne. Pule litt. Bruke vibrator inni henne. Pule litt. Og så videre og så videre. 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #14 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er vanlig at sex tar noen få minutter. Dette er ikke noe å diskutere, dette er målt og forsket på flere ganger. Hundrevis og tusenvis av par har deltatt. Her snakker vi altså om tiden det tar fra penetrasjon til mannens utløsning, dersom samleiet skjer uavbrutt. Det betyr at forspill, pauser med oralsex, stillingsbytter og slikt kommer i tillegg. Dette er jo ting som gjør at sexen tar lenger tid - naturligvis. Men det rene, uavbrutte samleiet varer noen svært få minutter. Anonymkode: 215dd...acd Dette var et godt innspill. TS, tar du mer kontroll over situasjonen, hvor du er aktiv i akten og veksler på så vil kanskje du også få mer utbytte. Min erfaring er at de fleste som er misfornøyd med sitt sexliv også er de som er mest passive, og som forventer at partneren er den som alene har ansvaret for at de selv skal ha det helt fantastisk. Anonymkode: 4a519...bd8 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #15 Skrevet 6. april 2022 Alt inkludert tar det jo sin tid, men bare penetrering 1-5 minutter stort sett. Det kommer helt an på. Kan stort sett fortsette etterpå da, så totalt sett kan jeg holde på lenge nok til at det ikke er behov for mer. Noe særlig mer enn 10 minutter tilsammen med penetrering frister ikke så mye uansett, da ville jeg blitt lei. Ofte var eksen ferdig før meg, da hun kom på få minutter, men får jo se hvordan det funker om jeg er så heldig å finne ny kjæreste etterhvert. Anonymkode: 13c1e...1d0
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #16 Skrevet 6. april 2022 19 minutter siden, AnonymBruker said: Det er vanlig at sex tar noen få minutter. Dette er ikke noe å diskutere, dette er målt og forsket på flere ganger. Hundrevis og tusenvis av par har deltatt. Her snakker vi altså om tiden det tar fra penetrasjon til mannens utløsning, dersom samleiet skjer uavbrutt. Det betyr at forspill, pauser med oralsex, stillingsbytter og slikt kommer i tillegg. Dette er jo ting som gjør at sexen tar lenger tid - naturligvis. Men det rene, uavbrutte samleiet varer noen svært få minutter. Anonymkode: 215dd...acd Vanlig sex, ja. Men man har også teknikker som tantrisk sex der målet er å utsette klimakset såm lenge som mulig, noe som kan kombineres med rollespill, straff og lek rundt dette. Ting som utløsning trenger ikke nødvendigvis å være så kjedelig som folk gjør det til. Anonymkode: 9905e...b02
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #17 Skrevet 6. april 2022 Typen er omskåret og har mistet en del følsomhet i forbindelse med det. Han kan komme fort, etter en time eller ikke i det hele tatt. Vanligvis etter 10-20 minutter. Jeg syns det beste er at jeg kommer minst en gang før penetrering, av fingring eller oral, da er det lettere å komme etterpå og ikke krise hvis jeg ikke gjør det. Etter at han kommer er han ferdig så det passer bedre å ta sånt først. Anonymkode: 9ee32...ce2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #18 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): 10 minutter med penetrerende sex kan jeg bare drømme om, han er ferdig på under 2-3 minutter, maks🙄 Ts Anonymkode: 04c9e...9b0 Rart. Kjæresten min kan holde ut veldig lenge, om vi bytter stillinger og koser underveis, da har vi holdt på i noen timer. Han er eldre enn meg, og kjenner kroppen sin godt. Anonymkode: 18247...a0a 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #19 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det er vanlig at sex tar noen få minutter. Dette er ikke noe å diskutere, dette er målt og forsket på flere ganger. Hundrevis og tusenvis av par har deltatt. Her snakker vi altså om tiden det tar fra penetrasjon til mannens utløsning, dersom samleiet skjer uavbrutt. Det betyr at forspill, pauser med oralsex, stillingsbytter og slikt kommer i tillegg. Dette er jo ting som gjør at sexen tar lenger tid - naturligvis. Men det rene, uavbrutte samleiet varer noen svært få minutter. Anonymkode: 215dd...acd Du kan jo ikke si at det gjelder alle. Noen kan faktisk holde på leeenge. Anonymkode: 25806...83d 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #20 Skrevet 6. april 2022 13 minutter siden, AnonymBruker said: Du kan jo ikke si at det gjelder alle. Noen kan faktisk holde på leeenge. Anonymkode: 25806...83d Det sa vedkommende heller ikke. Alle undersøkelser viser at det vanlige er rundt 3-7 minutter, også vil noen avvike fra det som følge av mer eller mindre følsomhet. Anonymkode: 13c1e...1d0 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå