AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #1 Skrevet 5. april 2022 Flaut spørsmål. I en alder av 32 burde jeg kanskje vist bedre. Men er det vanlig å føle seg så enormt romslig etter sex? Når jeg onanerer på egenhånd føler jeg meg svært trang. Trenger bare en finger og føler det er mer enn nok tilfredsstillende under hele "seansen". Pleier ikke bruke sexleketøy. Har heller ikke hatt barn. Men har flere ganger opplevd at kjeden ser ut til å utvide seg noe enormt under penetrering. Kjæresten min har en helt vanlig penis. Men hvis jeg en gang i blandt skal onanere etter at han har vært inni meg så kjennes jeg så svær ut der inni. Helt enorm. Og jeg bekymrer meg ofte for om jeg utvider meg såpass mye i løpet av økten at kjæresten min ikke lengre synes sexen er digg. (Har spurt men han er alt for høflig og snill til at han ville sagt noe). Gjør knipeøvelser litt sporadisk men lurer på om jeg burde trappe opp treningen? Har også sånne bekkenbunnskuler jeg kjøpte en gang i tiden pga nevnte "problem". I følge bruksanvisningen skulle man trene seg opp til å kunne gå med den tyngste kulen i flere minutt. Men det var jo kjempelett fra starten av. Så de ligger bare og støver ned. Vet ikke om de er verdt å bruke. Kan det også være av betydning at jeg er dårlig trent generelt sett? Eller er dette helt vanlig at skjer? Anonymkode: c5a86...bfb
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #2 Skrevet 5. april 2022 Det er normalt. Vagina tilpasser seg hva som er inni den og når man er kåt slapper musklene dessuten mere av så man blir romsligere Hvis du ikke har født så er det ikke noe vits å gjøre knipeøvelser, man blir ikke trangere av det men en fordel er at man får sterkere orgasmer Anonymkode: af62f...ea7
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #3 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Flaut spørsmål. I en alder av 32 burde jeg kanskje vist bedre. Men er det vanlig å føle seg så enormt romslig etter sex? Når jeg onanerer på egenhånd føler jeg meg svært trang. Trenger bare en finger og føler det er mer enn nok tilfredsstillende under hele "seansen". Pleier ikke bruke sexleketøy. Har heller ikke hatt barn. Men har flere ganger opplevd at kjeden ser ut til å utvide seg noe enormt under penetrering. Kjæresten min har en helt vanlig penis. Men hvis jeg en gang i blandt skal onanere etter at han har vært inni meg så kjennes jeg så svær ut der inni. Helt enorm. Og jeg bekymrer meg ofte for om jeg utvider meg såpass mye i løpet av økten at kjæresten min ikke lengre synes sexen er digg. (Har spurt men han er alt for høflig og snill til at han ville sagt noe). Gjør knipeøvelser litt sporadisk men lurer på om jeg burde trappe opp treningen? Har også sånne bekkenbunnskuler jeg kjøpte en gang i tiden pga nevnte "problem". I følge bruksanvisningen skulle man trene seg opp til å kunne gå med den tyngste kulen i flere minutt. Men det var jo kjempelett fra starten av. Så de ligger bare og støver ned. Vet ikke om de er verdt å bruke. Kan det også være av betydning at jeg er dårlig trent generelt sett? Eller er dette helt vanlig at skjer? Anonymkode: c5a86...bfb Det varierer fra kvinne til kvinne hvor mye man ekspanderer der nede når man er skikkelig våt og kåt. Mange føles veldig romslig ut, men for de fleste sitter tenningen i hodet siden det er det største senteret for nytelse. Dere kan jo bruke en penishylse hvis dere har sex lenge hvis du eller han syns det er litt lite friksjon. Anonymkode: 79592...591
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #4 Skrevet 6. april 2022 Vid mus? Hva er løsningen? Tatt kulepenn testen? BIC testen? Klarer du å holde/klemme rundt en BIC kulepenn er du normalt trang. Ikke? Da må du jobbe med saken. . Anonymkode: 80b9b...c7c
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #5 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det er normalt. Vagina tilpasser seg hva som er inni den og når man er kåt slapper musklene dessuten mere av så man blir romsligere Hvis du ikke har født så er det ikke noe vits å gjøre knipeøvelser, man blir ikke trangere av det men en fordel er at man får sterkere orgasmer Anonymkode: af62f...ea7 Ehhh. Det der er et dårlig råd. Knipeøvelser er aldri bortkastet. Man kan få underlivsplager uten å ha født. Anonymkode: 82eaa...8b9
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #6 Skrevet 6. april 2022 Her kan du lese litt selv om vagina: https://www.medicalnewstoday.com/articles/325890#aging Men kort fortalt, så blir vagina «løsere» når det kommer til sex. Men det er midlertidig. Når man blir kåt, i oppvarmingen/forplay så vil musklene i vagina slappe av, og dette hjelper til med å gjøre plass til penis. Musklene slapper ikke av på sekunder, som er grunnen til at man bør sette av litt tid til oppvarming. På samme måte, så strammes ikke musklene rett opp igjen, dette vil også ta litt tid. Man blir ikke løsere permanent av sex, en penis er ikke stor nok til å klare det. Men midlertidig vil man kunne oppleve at vagina er noe «løsere». Anonymkode: 323b8...8c7 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #7 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvis du ikke har født så er det ikke noe vits å gjøre knipeøvelser Eksen min fikk et annet råd, men det var riktignok i den tiden vi begynte å tenke på å prøve. Ved å trene bekkenbunn og knipemuskler før fødsel, så er det lettere å hente igjen disse musklene etterpå, og man vet hvordan det gjøres, uten å kanskje kjenne så mye til å begynne med. Jeg hadde i hvertfall glede av jobben hun la ned der. Anonymkode: 36e15...398
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #8 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Her kan du lese litt selv om vagina: https://www.medicalnewstoday.com/articles/325890#aging Men kort fortalt, så blir vagina «løsere» når det kommer til sex. Men det er midlertidig. Når man blir kåt, i oppvarmingen/forplay så vil musklene i vagina slappe av, og dette hjelper til med å gjøre plass til penis. Musklene slapper ikke av på sekunder, som er grunnen til at man bør sette av litt tid til oppvarming. På samme måte, så strammes ikke musklene rett opp igjen, dette vil også ta litt tid. Man blir ikke løsere permanent av sex, en penis er ikke stor nok til å klare det. Men midlertidig vil man kunne oppleve at vagina er noe «løsere». Anonymkode: 323b8...8c7 Det kan ta lang tid for ei vagina som har hatt mye sex med en stor penis over lang tid å venne seg til en mindre penis. Men det som utvider vagina permanent er abnormt store dildoer/dobbeltfisting osv. Hadde sex med ei som likte sånne ting og hun hadde ei diger åpen vagina der nede. Spenningen lå i å fylle henne opp, samleie var ikke noe poeng. Anonymkode: 79592...591
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå