Gå til innhold

Skjønner ikke om han er interessert eller ikke.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har for et par mnd siden blitt kjent med en fyr gjennom felles venner som har vært med ut på byen og vors noen ganger nå. Vi har endt opp sammen alle gangene og han er veldig kosete og kysser mye på meg og det han som spurte om jeg ville legge han til på snap. Når vi er på byen er det bare meg han bryr seg om og "henger på" føler jeg og danser med. Han gir også hadekyss(eller hadeklin om man vil) når vi drar fra meg dagen der på. Pleier å bli til sånn 16 tiden. 

Han snapper meg mange ganger om dagen og det har han gjort siden dag 1. Det er mest sånne snaps som man sender til "alle", men jeg sender også sånne snaps til han, og han svarer på alt, om så jeg sender bilde av et tre så kommenterer han et eller annet. Jeg svarer ikke på alle hans tilfeldige snapper, bare det jeg har noe å si noe om. 

Han nevnte sist vi var ute at han ikke er ute etter noe forhold og et eller annet jeg ikke husker hva handlet om, men husker bare setningen "da blir det bare følelser". Jeg bare jattet med og sa meg enig. 

Han har aldri spurt om å finne på noe ellers og sender aldri noe snaps eller meldinger som bare er til meg på eget insj, bortsett fra de svarene han gir til mine snaps (som jeg sender til alle, og det skjønner man at ikke de er personlige) 

Nå har ikke jeg sendt noen personlige meldinger eller spurt om å finne på noe ellers, men det tør jeg jo ikke når han sier han ikke er ute etter noe forhold, for da blir det plutselig mer dating aktig enn tilfeldig begjær og hookups på byen. 

Jeg klarer ikke helt så skjønne meg på denne karen. Er det mulig at han faktisk ikke er interessert i det heletatt med en sånn oppførsel ? Dette er liksom noe litt annet enn hva jeg er vandt med fra menn som bare vil en ting... men de kan jo være forskjellige. 

Anonymkode: 2c6bd...996

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når han drar fra meg dagen derpå* 

AnonymBruker
Skrevet

Legger til at vi er rett under 30 år. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan dessverre ikke hjelpe deg, men sier meg enig at menn er vanskelig å forstå seg på... 

Anonymkode: cb5d5...b5a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan dessverre ikke hjelpe deg, men sier meg enig at menn er vanskelig å forstå seg på... 

Anonymkode: cb5d5...b5a

Ja.. :( skjønner at ingen kan fortelle meg fasiten, men kanskje noen menn kan svare på om de har hatt slik oppførsel mot en dame de ikke var interessert i. Eller noen kvinner som har opplevd det med menn. 

Skrevet

Er det ikke veldig tydelig da?

Han sier han ikke er intressert i noe følelsesgreier, men sier vel ikke nei til sex om du tilbyr?

Klår på byen og vil ha mer, men ikke dating.

Her trenger du ikke tolke, han er tydelig. Grunnen til at du tenker nå, er at du ØNSKER han skal like deg, og ser desperat etter tegn.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
MizzVic skrev (Akkurat nå):

Er det ikke veldig tydelig da?

Han sier han ikke er intressert i noe følelsesgreier, men sier vel ikke nei til sex om du tilbyr?

Klår på byen og vil ha mer, men ikke dating.

Her trenger du ikke tolke, han er tydelig. Grunnen til at du tenker nå, er at du ØNSKER han skal like deg, og ser desperat etter tegn.

Nei det er ikke så veldig tydelig. Vet om mange som har sagt at de ikke er ute etter forhold bare for å kleine ned stemninga. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har jo sagt rett ut at han ikke vil blande inn følelser og ikke vil ha noe forhold. Du er bare sex og selskap for han og kan ikke bli noe mer 

Anonymkode: e2241...c38

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei det er ikke så veldig tydelig. Vet om mange som har sagt at de ikke er ute etter forhold bare for å kleine ned stemninga. 

Jo det er sykt tydelig. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han har jo sagt rett ut at han ikke vil blande inn følelser og ikke vil ha noe forhold. Du er bare sex og selskap for han og kan ikke bli noe mer 

Oki, da sletter jeg han bare fra snap og kommer ikke til å bli med ut mer når han er med. 

• Liker 3
Skrevet

Kommer bare på besøk for å pule, sier han ikke er intressert i mer, også er det for å "kleine det ned"?

Ja sier man det høyt nok ganger til seg selv, tror man vel på det.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jo det er sykt tydelig. 

Jeg liker jo han, og jeg har sagt meg enig at jeg ikke vil ha noe forhold og jeg sender mindre ting til han, enn han gjør til meg. Så hadde han laget en tråd om meg, så ville dere sagt at det er sykt tydelig at jeg ikke er interessert i han heller, men da hadde dere jo tatt feil. Han kunne heller ikke sagt ting som at jeg ville legge han til på snap, at jeg gir hadekyss, at jeg svarer på alle snappene han..  så han hadde hatt ende mindre å gå på om det var han som skrev. 

Skrevet

Du sier deg enig med han, fordi du ikke vil si han imot.

Forfi innerst inne vet du at du ikke kan kreve noe, da stikker han. Så du tar det lille du får.

Damer pleier ikke ligge rundt for moro skyld. Selv om noen gjør det.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
MizzVic skrev (Akkurat nå):

Du sier deg enig med han, fordi du ikke vil si han imot.

Forfi innerst inne vet du at du ikke kan kreve noe, da stikker han. Så du tar det lille du får.

Damer pleier ikke ligge rundt for moro skyld. Selv om noen gjør det.

Jeg gjorde det i starten med han. Var ingenting av følelser fra min side, men etterhvert så blir det jo noe. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Oki, da sletter jeg han bare fra snap og kommer ikke til å bli med ut mer når han er med. 

Kanskje veldig overdreven reaksjon men ok, gjør det du trenger for å beskytte deg selv. Han hadde bare såret deg uansett så best å avslutte greien deres nå enn senere. 

Jeg hadde nok ikke slettet og sånn, men bare sagt nei til å møtes neste gang han spør og hvis jeg møtte på han ute hadde jeg bare behandlet han som en nabo jeg hilste på men ikke gadd å kline med osv. Hvis han prøver seg hadde jeg bare sagt at jeg ikke ville holde på med han mer og gått stolt vekk :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det i starten med han. Var ingenting av følelser fra min side, men etterhvert så blir det jo noe. 

Det er fordi damer knytter seg lettere etter sex. Menn motsatt. Han får tømt seg, du drømmer om hus.

Anonymkode: 46bb0...e73

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja jenter utvikler følelser av sex men gutter gjør ikke det. For dem er det bare sex selvom man ligger sammen i et år og koser og overnatter. Så ja ikke gidd å kast bort mer tid på han når han ikke vil noe seriøst med deg uansett 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje veldig overdreven reaksjon men ok, gjør det du trenger for å beskytte deg selv. Han hadde bare såret deg uansett så best å avslutte greien deres nå enn senere. 

Jeg hadde nok ikke slettet og sånn, men bare sagt nei til å møtes neste gang han spør og hvis jeg møtte på han ute hadde jeg bare behandlet han som en nabo jeg hilste på men ikke gadd å kline med osv. Hvis han prøver seg hadde jeg bare sagt at jeg ikke ville holde på med han mer og gått stolt vekk :)

Nei til å møtes neste gang han spør? Det er umulig. Vi har samme vennegjeng. Jeg blir å møte på han forever. Hvis ikke jeg velger å bli hjemme istede. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er fordi damer knytter seg lettere etter sex. Menn motsatt. Han får tømt seg, du drømmer om hus.

Anonymkode: 46bb0...e73

Jeg har hus. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei til å møtes neste gang han spør? Det er umulig. Vi har samme vennegjeng. Jeg blir å møte på han forever. Hvis ikke jeg velger å bli hjemme istede. 

Da blir det jo innmari kleint om du bare sletter han. 

Anonymkode: bcdf3...c13

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...