Gå til innhold

Oh no! Han har begynt med kappgang

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

What to do? Jeg har nettopp funnet ut at nyetypen er hekta på kappgang. Han har fått helt dilla, og jeg synes bare han ser rar ut der han kommer i en merkelig gange. Ja, jeg blir flau. Eller er det jeg som er rar? Unnskyld alle som driver med dette, ikke meningen å hate altså.

Anonymkode: 1d1be...0ef

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

What to do? Jeg har nettopp funnet ut at nyetypen er hekta på kappgang. Han har fått helt dilla, og jeg synes bare han ser rar ut der han kommer i en merkelig gange. Ja, jeg blir flau. Eller er det jeg som er rar? Unnskyld alle som driver med dette, ikke meningen å hate altså.

Det er greit å mobbe kappgangere. De har å LØPE som ekte menn.

Anonymkode: 67f0b...eae

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Det ser komisk ut ja, men det gjør vel ikke noe så lenge du ikke blir tvunget til å bli med?

Anonymkode: 94688...342

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hahaha 😂

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å se det positive i det! Han kommer til å få bra rumpemuskler så han blir både lekrere og får bedre moves i senga 😉

Anonymkode: 2ca83...e36

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Du får gjøre han oppmerksom på at hver gang du har sett han vrikke seg gjennom en runde med kappgang så vil du trenge en mental rekonvalesensperiode på ubestemt tid før du er i stand til å gå til sengs med han igjen. Kanskje han revurderer.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det ser komisk ut ja, men det gjør vel ikke noe så lenge du ikke blir tvunget til å bli med?

Anonymkode: 94688...342

Jamen, det er så lite hot 🙈Sorry. 

TS

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som gjør at enkelte faller for fristelsen til å ta den helt ut, den der kappgang-greia? 😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jamen, det er så lite hot 🙈Sorry. 

TS

Ja men mange ting er det, kappgang er ikke det værste. Han driver vel ikke med det når han går ved siden av deg 😛

Anonymkode: 2ca83...e36

• Liker 1
Skrevet

Tipper han er en genuint kul fyr som ikke bryr seg så mye om hva andre mener.

Bedre enn å like fotball fordi alle andre gjør det.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Av egen erfaring, om man irriterer seg så mye over noe sånt, så er det nok noe mer som mangler. For jeg vet av egen erfaring at om jeg begynner å irritere meg over ting ved en fyr, ja så baller det bare på seg.... 

Og om jeg virkelig liker en kar, så er det motsatt, da vil jeg ikke la sånne ting bry meg overhodet. 

Ja, det ser rart ut, men det er det mye annet som gjør også. MEN han har en sunn "hobby" og vil mest sannsynlig holde seg i god form og ved god helse, og er kanskje også en mer sporty type enn en som heller ser film og spiller PlayStation. Ergo jeg hadde gjerne datet en som drev med kappgang 😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

😂😂😂😂dauer!!!

Anonymkode: ca39f...062

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det er det kleineste. Dump han!

• Liker 1
Skrevet

Det ser jo helt dust ut, meeeen det er god trim. Det spiller jo ingen rolle så lenge du ikke går sammen med han?? Forøvrig kult han tørr! 

• Liker 1
Skrevet

En sunn hobby som krever lite utstyr, kan bedrives hvor som helst og får ham ut i frisk luft - jeg ser ikke problemet. Folk som trener ser gjerne litt teite ut uansett...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en fyr med nok ryggrad til å gjøre det han har lyst til selv om han garantert vet at alle synes det ser dust ut. Når jeg ser noen som driver med kappgang bruker jeg 2 sek på å fnise og deretter tenker jeg at denne stakkars personen er i mye bedre form enn meg. Good for him/her👏👏  Ti sekunder etterpå har jeg glemt hele greia🤷‍♀️

Anonymkode: c7e05...d22

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Høres ut som en fyr med nok ryggrad til å gjøre det han har lyst til selv om han garantert vet at alle synes det ser dust ut. Når jeg ser noen som driver med kappgang bruker jeg 2 sek på å fnise og deretter tenker jeg at denne stakkars personen er i mye bedre form enn meg. Good for him/her👏👏  Ti sekunder etterpå har jeg glemt hele greia🤷‍♀️

Må tilføye at det er mer turn off med de som stønner og hoier og dumper vektene i gulvet på treningssenteret. Den stønninga orker jeg ikke, da må jeg bare gå. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg bare spørre: Er dette en trolletråd?

Hvis ikke - har han forsøkt å pushe kappgang på deg på noen måte?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Du er kanskje ikke moden nok til å være i et forhold?

Anonymkode: 970b5...37a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...