AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #1 Skrevet 5. april 2022 fortell hvordan du ble sammen med partneren din var det slik at han ble interessert først og du godtok interessen for deg og dere ble sammen? eller var det du som egentlig tok første steget med mannen du valgte? Anonymkode: d0e6a...40e
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #2 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): fortell hvordan du ble sammen med partneren din var det slik at han ble interessert først og du godtok interessen for deg og dere ble sammen? eller var det du som egentlig tok første steget med mannen du valgte? Anonymkode: d0e6a...40e Han tok initiativ på de fleste stadiene ja. Jeg var allerede interessert da. Å si at jeg "godtok interessen" får det til å høres ut som om jeg var litt motvillig Anonymkode: 3736b...a8d 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #4 Skrevet 5. april 2022 Han skrev en hyggelig melding på Tinder først, men jeg tok initiativet til å møtes og til å bli kjærester. Anonymkode: c2496...1b4 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #5 Skrevet 5. april 2022 Han skrev til meg og vi ble kjapt enige om å møtes. Anonymkode: bbc45...865
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #6 Skrevet 5. april 2022 Jeg har tatt det første steget med de fleste av partnerne mine. Dette er noe damer burde gjøre oftere, tenker jeg. Om du er interessert så be ut på kaffe eller gi et kyss på en fest. Anonymkode: ad71b...a5b 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #7 Skrevet 5. april 2022 Jeg som tok initiativ, han var litt motvillig i starten 😂 Anonymkode: 711b4...ddb 1
Chailatte Skrevet 6. april 2022 #8 Skrevet 6. april 2022 Vi matchet og jeg skrev først (appen er lagt opp til at kvinner må ta kontakt først). Han ba meg på date nesten med en gang og han var initiativtakeren for 2. date, 3. date etc. Ikke fordi jeg var tiltaksløs eller uinteressert, tvert om, jeg ble kjempeforelsket i han. Det var rett og slett fordi han alltid spurte om neste date mens vi var på date så jeg fikk aldri sjansen til å ta initiativ 😅 Og spurte han ikke muntlig, hadde jeg alltid fått en sms innen jeg var hjemme fra daten vår med spørsmål om å møtes igjen. Vi ler av dette nå, og jeg steppet opp etterhvert for å prøve å komme han i forkjøpet.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #9 Skrevet 6. april 2022 Chailatte skrev (1 time siden): Vi matchet og jeg skrev først (appen er lagt opp til at kvinner må ta kontakt først). Han ba meg på date nesten med en gang og han var initiativtakeren for 2. date, 3. date etc. Ikke fordi jeg var tiltaksløs eller uinteressert, tvert om, jeg ble kjempeforelsket i han. Det var rett og slett fordi han alltid spurte om neste date mens vi var på date så jeg fikk aldri sjansen til å ta initiativ 😅 Og spurte han ikke muntlig, hadde jeg alltid fått en sms innen jeg var hjemme fra daten vår med spørsmål om å møtes igjen. Vi ler av dette nå, og jeg steppet opp etterhvert for å prøve å komme han i forkjøpet. Hvilken app er det du refererer til? Har hørt om den før, men husker ikke navnet. Anonymkode: 7fdba...a3f
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #10 Skrevet 6. april 2022 Vi møttes online i en "bare venner"-setting, jeg ble forelsket, han var ikke særlig interessert. Så jeg dro på ferie til hjembyen hans og spurte veldig pent om å møtes. Etter første møte (kafé) spurte jeg om vi kunne møtes hjemme hos ham, og tok initiativ til sex. Innen ferien var over fortalte jeg at jeg var forelsket i ham og håpet vi kunne møtes igjen. Møttes igjen noen uker senere og først da fikk han fart på seg og viste gjensidig interesse. Nå har vi vært sammen i 15 år. Anonymkode: df16e...1ea
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #11 Skrevet 6. april 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har tatt det første steget med de fleste av partnerne mine. Dette er noe damer burde gjøre oftere, tenker jeg. Om du er interessert så be ut på kaffe eller gi et kyss på en fest. Anonymkode: ad71b...a5b Damer tar som regel kun initiativ om det er med menn over deres nivå. Dette blir det jo også sjelden forhold av. Anonymkode: aa8ad...a5b 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #12 Skrevet 6. april 2022 Vi møttes på et arrangement og han viste interesse, men jeg tok første steget og fant han på facebook noen dager senere for å spørre om han skulle på neste arrangement. Han viste også interesse på det arrangementet, men det endte med at jeg igjen sendte ham melding på facebook noen dager etterpå og spurte om snapchaten hans Han viste veldig mye initiativ mens vi datet, men det tok en god stund før vi ble et par for han var jo så usikker på om jeg faktisk var interessert i om det skulle bli noe mer. Veldig selvsikker type, men han er vel (som veldig mange andre) også redd for å bli avvist når det kommer til dating Anonymkode: b4e7d...f02 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #13 Skrevet 6. april 2022 I alle mine forhold er det hun som har tatt initiativ. Jeg har aldri behøvd å gjøre det. Anonymkode: 6d5e7...da2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #14 Skrevet 6. april 2022 Alltid mannen her 😅 han maser fremdeles mest om det ene og det andre, selv etter 5 år sammen 😂 Anonymkode: 4d0c1...a2e
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #15 Skrevet 6. april 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Damer tar som regel kun initiativ om det er med menn over deres nivå. Dette blir det jo også sjelden forhold av. Anonymkode: aa8ad...a5b Jeg vet ikke hvem som er over eller under nivået mitt, men nesten alle (alle unntatt to) som jeg har tatt initiativet med (på fest, studiesammenheng eller nettdating) har ønsket et forhold til meg. Så de har blitt interessert nok, en del mer enn jeg ønsket, altså at de har villet ha et forhold når jeg helt tydelig fra starten sa jeg ikke var interessert i noe spesielt seriøst. Anonymkode: ad71b...a5b
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #16 Skrevet 6. april 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Damer tar som regel kun initiativ om det er med menn over deres nivå. Dette blir det jo også sjelden forhold av. Anonymkode: aa8ad...a5b Eller, jeg er nesten sikker på at du vil mene noen var over mitt nivå og noen under. Peneste mannen jeg har møtt ble jeg sammen med ved å ta første steget, snill, intelligent og dyktig i jobben sin var han også. Men jeg har også tatt initiativet med to menn jeg rett og slett syntes var ganske stygge (det var en kink jeg hadde i en periode, eldre og tykke menn) og som hadde lite erfaring med kvinner. Jeg liker nok hele spekteret av "nivåer". Synes egentlig ikke det har vært noe vanskligere eå lande den mest populære fyren på studiet framfor den minst. Er man hyggelig, har felles interesser og litt pågående har jeg veldig gode erfaringer. Anonymkode: ad71b...a5b 1 1
sicario Skrevet 6. april 2022 #17 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): fortell hvordan du ble sammen med partneren din var det slik at han ble interessert først og du godtok interessen for deg og dere ble sammen? eller var det du som egentlig tok første steget med mannen du valgte? Anonymkode: d0e6a...40e Her var det hun som tok det første steget. Hun fikk tak i telefonnummeret mitt og sendte en melding der hun lurte på om jeg ville finne på noe sammen. Jeg har aldri tatt initiativet til noe med damer. Jeg sjekker ikke opp, eller «jakter» damer. Minste tegn til spill eller «hard to Get» så er jeg ute. 1
sicario Skrevet 6. april 2022 #18 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg har tatt det første steget med de fleste av partnerne mine. Dette er noe damer burde gjøre oftere, tenker jeg. Om du er interessert så be ut på kaffe eller gi et kyss på en fest. Anonymkode: ad71b...a5b Det er det absolutt. Tror det er veldig mange potensielt gode forhold der ute som aldri blir noe av, fordi kvinnen forventer at mannen skal være pådriveren. 1
Majer Skrevet 6. april 2022 #19 Skrevet 6. april 2022 Vi lever i 2022 så det skulle bare mangle at det er 50-50.
marsvin Skrevet 6. april 2022 #20 Skrevet 6. april 2022 (endret) Har alltid vært jeg som har tatt initiativet 😅 Så viser det seg at de har hatt interesse av meg. Er singel nå, men tok initiativet første gangene med alle 3 eksene mine. og andre… Når det kommer til stevnemøter ol. : Det som irriterer meg er at her til lands bruker menn unnskyldningen «kvinnen bestemmer, opp til deg. Du kan bestemme :)» om når, hva og når, for å slippe å gjøre noe som heist. Hva skjedde med at mannen leder ann.?? Er lei av menn som tror at jeg som «moderne» kvinne ikke liker menn som kan lede og være gentleman som åpner døren og hjelper på med jakken osv.. alt dette har visst dødd helt ut. Endret 6. april 2022 av marsvin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå