Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skillet meg fra mannen min som jeg hadde vært med i 6 år. 5 år forhold 10 mnd ekteskap og bodd sammen. 
metter 1 mnd og 2 uker var jeg 100% ferdig med han og dret i han. Egentlig allerede etter 2 uker. Han var dritsekk, slo, brukte psykisk og fysisk vold. Som gjorde det lettere p komme videre.

jeg tørr ikke å elske noen igjen. Jeg er redd for å bli såret og få svikt. Han sa han mista følelser for meg plutserlig.

jeg vil ikke klare å være i et forhold uten å tenke «liker han ennå meg» «er han ærlig» «lyver han»

det er en gutt jeg har snakka med i 8 dager. Jeg liker han så godt og det skremmer meg. 
Aldri møtt han men venter alltid på hans meldinger. Har snakka med flere menn, men øyenenen falt for han.

Er redd for kjærlighet, og klarer ikke å tro på at kjærlighet finnes i denne verden

Anonymkode: a3bd4...9b0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette starta med at jeg bare ville ha nærhet og kos fra en mann. 
jeg var ikke ute etter nytt seriøst forhold med engang. 
ville bare ha det gøy som å date.

men kjenner at gleden min er avhenig av hans meldinger på en måte

ja jeg har starta på sport, svømming. Og elsker det! Ja jeg trives med alt jeg gjør. Men føler ikke det gir samme glede eller det dekker samme hull som en manns kjærlighet og kos

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er skummelt når man blir sårbar for en ny en når man har opplevd hvor ille mishandling er. Det er sånt som er viktig å jobbe med psykolog, men å stole 100% på noen igjen tror jeg man bare må leve med at ikke går... Man må bare gjøre det beste ut av det og prøve å leve i fremtiden ikke la fortiden ødelegge 

Anonymkode: f1aaa...d6d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Frostår deg godt. Det er kjempevanskelig å tørre å satse igjen etter et tungt og vanskelig forhold.

Anonymkode: cecf4...fbc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Frostår deg godt. Det er kjempevanskelig å tørre å satse igjen etter et tungt og vanskelig forhold.

Anonymkode: cecf4...fbc

Eksen forlot meg på brutal måte i tilegg.

Han kom ikke tilbake for å hente meg fra jobben en dag. Tok ikke opp tlf eller noe

så ringte han meg etter to uker og sa han sa han ikke har følelser for meg og ikke hatt de siste mnd og at bare fordi han sa han elsket meg betyr det ikke han gjorde.  Så han fikk meg til å spørre meg selv hvorfor jeg ikke kunne se at han ikke var glad i meg?.

jeg gikk på jobben hans for å snakke med han og trodde han elsket meg  og skulle ta prat. Men han skrek og var irritert.

hvordan gikk alt fra kjærlighet til hat? Det vil jeg aldri skjønne….

Jeg stoler nok på ny mann. Men klarer ikke helt å stole om han elsker meg om han sier det.:?

Skrevet

Hvorfor er det så viktig for deg å ha en mann og et forhold?  Kanskje det er tid for å tenke bare på deg selv nå, skape ditt eget og bygge din selvtillit opp.  Å stå på egne føtter og å ikke være avhengig av noen.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Amossa skrev (3 minutter siden):

Hvorfor er det så viktig for deg å ha en mann og et forhold?  Kanskje det er tid for å tenke bare på deg selv nå, skape ditt eget og bygge din selvtillit opp.  Å stå på egne føtter og å ikke være avhengig av noen.  

Jeg synte livet er kjedelig uten kjærlighet og nærhet… derfor  

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synte livet er kjedelig uten kjærlighet og nærhet… derfor  

Jeg tenkte meg det da jeg leste innlegget.  Du leter etter han som skal gi deg det du trenger.  Samtidig skriver du om dårlige erfaringer og redselen for å bli avvist.  Som om du ikke bestemmer selv.  

Da tenker jeg at det er på tide å glemme kjærligheten for en stund.  Risikoen for å treffe på feil mann er for stor.  Ta det heller med ro og fokuser på jobb, venner, familie og venner.  Alt for mange lar kjærlighetslivet styre livet sitt før de er modne nok.  

Kjenner ikke deg, men kanskje noe å tenke på?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Eksen forlot meg på brutal måte i tilegg.

Han kom ikke tilbake for å hente meg fra jobben en dag. Tok ikke opp tlf eller noe

så ringte han meg etter to uker og sa han sa han ikke har følelser for meg og ikke hatt de siste mnd og at bare fordi han sa han elsket meg betyr det ikke han gjorde.  Så han fikk meg til å spørre meg selv hvorfor jeg ikke kunne se at han ikke var glad i meg?.

jeg gikk på jobben hans for å snakke med han og trodde han elsket meg  og skulle ta prat. Men han skrek og var irritert.

hvordan gikk alt fra kjærlighet til hat? Det vil jeg aldri skjønne….

Jeg stoler nok på ny mann. Men klarer ikke helt å stole om han elsker meg om han sier det.:?

Stygt gjort det eksen din gjorde. 

Angående det å stole på en som sier han elsker deg så skal du ikke stole på ord, men se om handlingene også sier det  

Anonymkode: f1aaa...d6d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg skillet meg fra mannen min som jeg hadde vært med i 6 år. 5 år forhold 10 mnd ekteskap og bodd sammen. 
metter 1 mnd og 2 uker var jeg 100% ferdig med han og dret i han. Egentlig allerede etter 2 uker. Han var dritsekk, slo, brukte psykisk og fysisk vold. Som gjorde det lettere p komme videre.

jeg tørr ikke å elske noen igjen. Jeg er redd for å bli såret og få svikt. Han sa han mista følelser for meg plutserlig.

jeg vil ikke klare å være i et forhold uten å tenke «liker han ennå meg» «er han ærlig» «lyver han»

det er en gutt jeg har snakka med i 8 dager. Jeg liker han så godt og det skremmer meg. 
Aldri møtt han men venter alltid på hans meldinger. Har snakka med flere menn, men øyenenen falt for han.

Er redd for kjærlighet, og klarer ikke å tro på at kjærlighet finnes i denne verden

Det er alt for tidlig. Du må bruke litt tid til å reflektere alene først. Ser av det du skriver at det er vanskelig for deg, men tro meg, det er SÅ verdt det.

Anonymkode: 456d4...dac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Først og fremst må du lære å stå på egne ben. Voksne skal kunne det. Å finne en mann for at han skal gjøre livet ditt godt, er helt feil. DU må gjøre livet ditt godt. Om du finner kjærligheten senere, når du er selvstendig,  vil det bare være ett pluss.

Anonymkode: a8d3f...109

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...