Gå til innhold

Bukse til dame 45 år! Hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger rett og slett hjelp! Jeg bor et stykke utenfor byen, men var i dag i storbyen for å shoppe litt klær til meg selv. Jeg har alltid trivdes best i jeans, og nå i det siste mer komfortable jeans. I dag endte jeg opp med å kjøpe denne (se bilde). Men, jeg er litt usikker på om det er litt for ungdommelig? Hvilke bukser burde en 45 år gammel dame gå med? Tips taes i mot med stor takk ❤️🤗 

Screenshot_20220405-223329_Chrome.jpg

Anonymkode: 9a66b...d08

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes den var fin! Du har forresten mange valgmuligheter. Bootcut, skinny, eller wide, det kommer mer an på kroppsform og resten av antrekket enn alder. Personlig styrer jeg unna klær med hull, ekstremt lavt liv eller korte ben. 

Anonymkode: 8c19c...7d4

• Liker 3
Skrevet

Syns også den var fin. Kjøpte nylig nesten lik selv, er 42.

AnonymBruker
Skrevet

Ok, takk for tilbakemeldinger 😊 Hyggelig å høre. Men problemet er at jeg kun har jeanse. Både svarte og blå, alle med rette bein eller litt sleng. Føler kanskje at det er litt lite voksen stil? Eller? 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Kle deg i det du føler deg komfortabel i ☺️ Det står ikke alder på klærne og sålenge du trives i klærne mener jeg det er det viktigste 😃 Når du går i det du føler deg komfortabel/vel i, så viser du utstråling og trygghet - trygg på deg selv ☺️ Ta en runde og prøv litt forskjellige jeans/bukser, og overdeler - lykke til og kos deg! Ikke la noen styre hva du kan gå i/ikke ☺️

Anonymkode: ec91d...397

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ok, takk for tilbakemeldinger 😊 Hyggelig å høre. Men problemet er at jeg kun har jeanse. Både svarte og blå, alle med rette bein eller litt sleng. Føler kanskje at det er litt lite voksen stil? Eller? 

Ts

Nei det blir det ikke😊 Jeg er 57 og bruker stort sett bare olabukser

Anonymkode: e72c6...fc1

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for veldig hyggelige svar på denne tråden ❤️

Ha en fin dag, dere! 🤗

Ts

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...