Gå til innhold

Spørsmål til damer som er eller har vært i 20 årene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som er eller har vært i 20 årene, hva slags menn ble dere med hjem fra byen? Menn som var innpåslitne, de som var reserverte eller de midt i mellom?

Anonymkode: b1e8a...c26

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen. 

Menn som var innpåslitne var grunnen til at jeg aldri gadd å snakke med de reserverte heller. Jeg bare frøs til is og sa nei til alle fordi å bli sjekket opp på byen av menn som vil pule er noe av det mest slitsomme og minst interessante som fins 

Anonymkode: 3ebcd...e1b

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Driver ikke med ons. Av mine venninner som gjorde det var det med menn som var venn med den og den fyren, ergo sannsynligheten for at han er psykopat er liten. Var han ikke desperat, sjarmerende nok og de kåt så ble det sex.

kvinne 28 år 

Anonymkode: 79f61...7ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Driver ikke med ons. Av mine venninner som gjorde det var det med menn som var venn med den og den fyren, ergo sannsynligheten for at han er psykopat er liten. Var han ikke desperat, sjarmerende nok og de kåt så ble det sex.

kvinne 28 år 

Anonymkode: 79f61...7ca

Ja kjenner ingen som blir med en helt fremmed hjem, har vært venner av venner 

Anonymkode: 3ebcd...e1b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dere som er eller har vært i 20 årene, hva slags menn ble dere med hjem fra byen? Menn som var innpåslitne, de som var reserverte eller de midt i mellom?

Menn jeg var tiltrukket av. 

Anonymkode: 95f06...5fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid likt sjenert menn. Jeg har vel aldri hatt med en mann fra byen og rett hjem, men har hatt sex med menn jeg bar har kjent litt (gjennom studier eller venner for eksempel), alle disse har vært sjenerte og jeg viste interesse først. Jeg orker virkelig ikke masete menn. Men om jeg først viser seksuell interesse, så trenger jeg at mannen selvsagt viser seksuell interesse tilbake. Og vi trenger å ha en god tone først, hvor praten går ganske lett.

Anonymkode: 88b23...5b9

AnonymBruker
Skrevet

ærlig talt så prøvde jeg litt forskjellig. både helt utrolige kjekkaser, og også litt småstygge, lubne hverdagskarer. måtte jo finne ut hva jeg foretrekker. 

Anonymkode: 748c2...648

Skrevet

Ingen av delene, aldri likt ons. 

Generelt liker jeg menn som er ydmyke og sjenerte, ikke de som er innpåslitne og skal ha mye oppmerksomhet, tar mye plass og er "høylytt" - disse er absolutt ikke min type. Liker de som er snille, ydmyke, sjenerte men samtidig vet sine verdier og grenser, og har respekt for andre. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg blei aldri med noen hjem fra byen. Men en ting er sikkert: Innpåslitne gutter/menn er det VERSTE som finnes, uansett alder.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri blitt med noen hjem sånn.

Men hadde nok ikke blitt sjarmert av pågående menn. Vet jo at de ikke er interessert i meg som person og at en kveld med trivelig samtale ikke betyr noe for han.

Anonymkode: 34ded...72f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du finner neppe noe representativt svar her. De som faktisk svart og svarer negativt slår meg som damer som ikke akkurat blir sjekket opp av de bra gutta uansett. 

Anonymkode: 750e6...0a1

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De jeg allerede hadde truffet 3-4 ganger på vors eller fester og hadde god kontakt med. Jeg blir sliten at innpåslitne folk som alltid skal være i sentrum, så dette var helt normale folk som verken hopper opp på bordet eller som leker kul i et hjørne 

Anonymkode: 602be...422

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du finner neppe noe representativt svar her. De som faktisk svart og svarer negativt slår meg som damer som ikke akkurat blir sjekket opp av de bra gutta uansett. 

Dette må være noe av det dummeste.... Da jeg var i 20åra var jeg voldsomt populær, fikk ikke gå i fred på et utested, inkl. fra de du kaller "bra gutter". Nei, jeg ble ikke med noen av dem hjem, fordi en ons ikke gir meg noenting. Og hva er poenget ditt egentlig? At vi har en slags plikt til å bli med "bra gutter" hjem? Jeg skal fortelle deg en ting om disse "bra guttene"... De takler overhodet ikke å få et nei. Har hatt utallige slitsomme opplevelser med å bli kvitt sånne fyrer på byen. Det finnes faktisk jenter/damer som faktisk tenner mer på å møte en i EDRU tilstand. Sex'en er så mye bedre, og spenningen større. 

Anonymkode: 45935...bc8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble aldri noen gang med noen hjem fra byen...  :)

Skulle jeg møte noen av interesse ønsket jeg heller å møte de i ettertid, på en mer sivilisert måte enn å bli med hjem i fylla for en ONS. Og den oppfatningen er jeg fortsatt av i en alder av snart 40.

Anonymkode: 320c1...c3e

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ble aldri med noen hjem fra byen. 

Endret av Kate Upton
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Alle 3 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Dette må være noe av det dummeste.... Da jeg var i 20åra var jeg voldsomt populær, fikk ikke gå i fred på et utested, inkl. fra de du kaller "bra gutter". Nei, jeg ble ikke med noen av dem hjem, fordi en ons ikke gir meg noenting. Og hva er poenget ditt egentlig? At vi har en slags plikt til å bli med "bra gutter" hjem? Jeg skal fortelle deg en ting om disse "bra guttene"... De takler overhodet ikke å få et nei. Har hatt utallige slitsomme opplevelser med å bli kvitt sånne fyrer på byen. Det finnes faktisk jenter/damer som faktisk tenner mer på å møte en i EDRU tilstand. Sex'en er så mye bedre, og spenningen større. 

At du ikke fikk gå ifred på et utested betyr ikke at du var spesielt attraktiv. Mer det at menn anså at du kunne være noen de lettere kunne få. At du da velger å ikke ligge med noen for å øke følelsen av selvverdi ovenfor deg selv er ganske poengløst. 

ONS og sex i edru tilstand er heller ikke mutually exclusive. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

At du ikke fikk gå ifred på et utested betyr ikke at du var spesielt attraktiv. Mer det at menn anså at du kunne være noen de lettere kunne få. At du da velger å ikke ligge med noen for å øke følelsen av selvverdi ovenfor deg selv er ganske poengløst. 

ONS og sex i edru tilstand er heller ikke mutually exclusive. 

Som jeg elsker folk som lager sine egne historier i hodet av noe de leser. Jeg bor på et lite sted, og fått høre utallige ganger hvor pen jeg er, av begge kjønn, i alle type settinger. Her sprer alt seg med lynets hastighet, og jeg har aldri vært billig, og heller ikke gått kledd som et ludder. Så nei. Ikke noe sted skrev jeg at jeg valgte å avvise for å øke min egen selvverdi. 

Jeg har ikke hatt ons i edru tilstand heller. Jeg tenner ikke på fremmede gutter/menn, har aldri gjort det. Hvorfor skal jeg ha sex med noen jeg ikke tenner på? Logisk sans, heter det.

Så slutt å legge dine egne tolkninger på det folk skriver.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.4.2022 den 10.39):

Da jeg var ung, sto mannfolka i kø for å sjekke meg opp på byen. Det var jo direkte slitsomt til tider. Og hadde noen venninner som ikke ville bli med meg ut, for da fikk ikke de noe oppmerksomhet. 

Men bare fordi jeg var pen, og kunne få de fleste jeg ville. Så betyr det ikke at jeg drar med meg menn hjem, eller blir med de hjem. Sex er noe jeg deler med en jeg har følelser for. 

Nå har jeg en greie for smarte menn, så jeg endte opp med å gifte meg med en nerd, han stille, rolige og forsiktige, men veldig smart. 

Anonymkode: 91b35...224

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Siden attraktivitetsnivået blir diskutert her så vil jeg påstå jeg var litt over gjennomsnittlig pen i 20-årene (er nå 30). Jeg hadde også svært mange pene venninner.

Selv dro jeg aldri med noen hjem fra byen. Kunne godt flørte og kanskje kysse litt - men aldri noe mer enn det. Hadde kun sex med de mennene som jeg likte svært godt og som jeg hadde vært romantisk med over lang tid. Noen ble jeg kjæreste med. Noen funket det ikke med. Men det var alltid følelser involvert. De jeg datet var som regel sjenerte, høflige, nerdetyper.

Mine venninner var likens. ONS var liksom ikke noe vi syntes så mye om. Vi ville ha romantikk.
Men husker det var et par venninner som hadde sex med menn de ikke kjente så godt. Men det var som oftest etter et brudd i en eller annen form. Et forsøk på å komme over eksen? Men det var ikke ukjente menn fra byen. Det var som regel menn man kjente til. Og man hadde en viss anelse om hvem de var. At de var oppegående folk.

De jeg kommer på i farta som tok med seg fremmede menn fra byen var gjerne de damene som var litt "ville". Av varierende attraktivitet. Noen var rett og slett uattraktive - og kanskje var det derfor de hadde behov for bekreftelse via sex? Dette var YOLO typene som røyket, ikke var så opptatt av studiearbeid, glad i fest og moro. Tror ikke det var så nøye hva slags menn de hadde sex med, så lenge de var kjekke.

Anonymkode: 733da...f00

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...