Gå til innhold

Tenker jenter mye pa sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker jenter også mye på sex I løpet av dagen som gutter Eller er det mindre?  

Anonymkode: d5f1b...f41

Skrevet

Det er ikke noe fasitsvar på sånt. Jeg er kvinne og tenker på sex nesten hele tiden. Og du kommer til å få svar fra kvinner som aldri tenker på det. Like individuelt som med menn.. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

JA. Synet av én spesiell person, har holdt hodet og musa gående et helt døgn nå. Nesten slitsomt!

Anonymkode: 83e65...888

Skrevet

Jeg gjør,og har alltid gjort det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør ikke. Tenker nesten aldri på sex.

Anonymkode: 65a42...a89

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Periodevis. Akkurat nå tenker jeg mye på sex fordi jeg føler vi burde hatt det oftere 😕 Og er redd noe er galt.

Anonymkode: dc33a...557

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker ofte på sex ja. Ganske mange ganger om dagen. 

Alltid gjort det. 

Kvinne i 40 årene. 

Anonymkode: 4f528...a5b

AnonymBruker
Skrevet

Ja, ganske mange ganger om dagen. Men det kommer an på hvor opptatt/stresset jeg er, og syklus (mer rundt eggløsning). 

Anonymkode: 2e8d2...374

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenker jenter også mye på sex I løpet av dagen som gutter Eller er det mindre?  

Anonymkode: d5f1b...f41

Sikkert ikke. Tenker veldig sjeldent på sex egentlig🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 0406b...1d5

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var yngre tenkte jeg på sex hele tiden. Sånn 16-19. Da satt jeg bakerst i klasserommet og tenkte bare på sex. Nå er jeg 32 og tenker på det mer hvis det er én spesiell som gjør meg dritkåt eller jeg har en hjemmedag. Er jeg utenfor døra er det mindre og jeg har hodet annetsteds. Har jeg hjemmekontor kan jeg onanere 3-4 ganger om dagen.

Anonymkode: 22f9b...725

AnonymBruker
Skrevet

90% av tiden eksisterer ikke sex i tankene mine, men så har jeg perioder der alt jeg tenker på er sex… For det meste i sommer månedene. 

Anonymkode: c4307...2de

Skrevet

Jeg tenker veldig mye på sex,alltid gjort det

AnonymBruker
Skrevet

Spørs om jeg har noen i kikkerten eller ikke. Om det er noen jeg har lyst på, så tenker jeg en del på sex..

men mest av alt tenker jeg på en situasjon med god kjemi, god kommunikasjon og en som elsker meg overalt på jord.

Anonymkode: e1b22...b41

Skrevet

Jeg tenker veldig ofte på det og har gjort det de siste par årene. 

AnonymBruker
Skrevet

Tenker på sex mange ganger hver dag jeg og så  tenker alltid på sex når jeg skal legge meg, får ikke sove hvis ikke😅🤷‍♀️ 

Anonymkode: 65a85...513

AnonymBruker
Skrevet

Tenker på sex under ovulasjon. Ikke sånn "Nå må jeg bli gravid"-tanker, men mer en kåt følelse.

Anonymkode: afb1b...c8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...