Gå til innhold

Helt ærlig, spilte du et spill da du møtte mannen? Var du hard to Get? Hold du igjen følelser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fortell.

Anonymkode: acd0a...02c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en som har holdt på med mange, og alltid spilt hard to get.

Det har aldri funket. :) 26 år og aldri hatt kjæreste.

Anonymkode: 2587d...541

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er en som har holdt på med mange, og alltid spilt hard to get.

Det har aldri funket. :) 26 år og aldri hatt kjæreste.

Om tre år er du gravid

Anonymkode: 28084...09f

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er meg selv. Har vrangen utenpå

Anonymkode: d4f8d...c8f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei overhodet ikke. Jeg er ikke et menneske som spiller spill og det er ikke mannen min heller. Alt var veldig ukomplisert da vi ble sammen. Vi var samboere etter et par uker. Vært gift i 10 år nå. Sammen i 15. 

Anonymkode: 186bc...e63

• Liker 2
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Lurer faktisk på det samme... Hører så mange sier at vi jenter må holde igjen og ikke kommunisere hva vi føler, men så er det da at de som faktisk kommuniserer hva de føler er de som sitter igjen med noen til slutt. 

At gutter "liker å jakte". 

AnonymBruker
Skrevet

Spilte ikke et spill, jeg var bare meg selv. 

Men jeg hadde mine krav som var ufravikelige. En tabbe fra daten så var jeg ute. Da brukte jeg ikke mere tid på han uansett hvor mye han tryglet. 

Og han måtte teste seg for kjønnssykdommer før det var aktuelt med sex. Hvis ikke, så var det bye-bye. Jeg ville heller ikke ha en fyr som var ofte på byen og drakk seg sanseløs hver gang han var ute eller skifta personlighet når han drakk. 

Anonymkode: 77de2...a7d

• Liker 2
Skrevet

Nei. Jeg syntes han var altfor god for meg, så jeg var bare meg selv, tenkte at det ikke ville ha noe å si. Men så likte han jammen meg akkurat slik jeg er.  Han har sagt at han tenkte omtrent likt. Vi er sammen fremdeles. 

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Fortell.

Anonymkode: acd0a...02c

Min samboer som er kvinnen i forholdet spilte ingen spill.

Det var hun som tok kontakt med meg og initiativ til en 1 date. 
Om ikke hun hadde tatt kontakt og spurt om vi skulle møtes å finne på noe, hadde vi ikke vært kjærester og samboere i dag.

Hadde hun holdt igjen og/eller vært «hard to Get» hadde jeg mistet interessen med en gang. Sånne type spill funker ikke for meg 😊

AnonymBruker
Skrevet

Ja, han var livredd for forpliktelser og var av og på med hva han følte. Jeg var langflat etter ham i starten, men det førte bare til at ham skjøv meg vekk. Da jeg fikk meg en elsker derimot, og hele tiden visste at jeg hadde elskeren som venn, støtte og sexpartner hvis jeg trengte, ble jeg kaldere og mye mindre needy. Da fikk plutselig mannen panikk og jaktet meg ned. Jeg spilte nok kald lengre enn jeg hadde trengt da. 

Nå har vi vært samboere i 7 år.

Anonymkode: 5ee68...0f0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Lurer faktisk på det samme... Hører så mange sier at vi jenter må holde igjen og ikke kommunisere hva vi føler, men så er det da at de som faktisk kommuniserer hva de føler er de som sitter igjen med noen til slutt. 

At gutter "liker å jakte". 

Kjenner ingen som sier at jenter må holde igjen. Det er bare dumt om du har lyst på en relasjon. De fleste menn gidder ikke å jage kvinner som spiller og holder igjen 😊

At gutter liker å jakte er en myte. Ja, det finnes de som tenner på denne jakten, men det gjelder absolutt ikke flertallet. Ingen jeg kjenner gidder denne aktive sjekkingen og jakten. Om jenta merkbart holder igjen eller er såkalt «hard to Get», så mister man interessen og gidder ikke forfølge det noe mer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spilte hard to get omtrent en uke. Så slapp han en skikkelig fis. Jeg ble helt perpleks, men han så helt uforstående ut, for han kunne ikke være sammen med noen resten av livet uten å fise. Greit å bli ferdig med det. Jeg hørte bare "hele livet" så slappet jeg av. Vi flyttet sammen etter en måned og giftet oss året etter. Det er 25 år siden. Han fiser langt mindre enn jeg fryktet.

Anonymkode: f06f1...2c9

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (25 minutter siden):

Kjenner ingen som sier at jenter må holde igjen. Det er bare dumt om du har lyst på en relasjon. De fleste menn gidder ikke å jage kvinner som spiller og holder igjen 😊

At gutter liker å jakte er en myte. Ja, det finnes de som tenner på denne jakten, men det gjelder absolutt ikke flertallet. Ingen jeg kjenner gidder denne aktive sjekkingen og jakten. Om jenta merkbart holder igjen eller er såkalt «hard to Get», så mister man interessen og gidder ikke forfølge det noe mer.

De fleste NORSKE menn gidder ikke. 

Anonymkode: 30b99...696

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spilte ikke hard to get, men var ikke klengete, masete og altfor tilgjengelig. 

Anonymkode: f00e0...22c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

De fleste NORSKE menn gidder ikke. 

Anonymkode: 30b99...696

Mulig det. Jeg er Norsk og gidder det virkelig ikke. Hvorfor skal jeg det?😊

Om en kvinne ønsker en relasjon med meg, bli bedre kjent med meg etc, så må hun jo selv ta initiativet til det. 

Jeg gidder virkelig ikke å være en driver. En primus motor for at en relasjon skal utvikle seg. Det er like mye hennes ansvar.

Nå er jeg virkelig ikke en som prøver å sjekke opp kvinner. Men om jeg hadde tatt kontakt med noen som virket uinteressert så er det jo bare å «move on». Man kan jo ikke bli desperat å prøve å få noen til å like deg eller få interesse for deg. Har man en interesse og et ønske om å bli kjent, så må man være tydelig på det. Ikke late som man ikke er det, bare for at mannen skal måtte jobbe for det liksom. 

AnonymBruker
Skrevet

Tvert i mot.

Spill er for veikinger.

Anonymkode: cc1a5...0b6

Skrevet

Nei, jeg var litt for fort hodestups forelsket og livredd på en gang. Hodet mitt hadde ikke plass til spill.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke spill, jeg viste ikke alt på en gang men jeg var oppriktig redd for å blottstille meg for mye. Og jeg prøvde å utfordre meg selv på å åpne meg.

Jeg har vært tålmodig med hans redsel for å åpne seg og stole på meg. Jeg har vært oppriktig sint på ham de gangene jeg var sint. Jeg har vært lei meg på ordentlig de gangene jeg har grått. 

Vi er ulike på en del områder, og det skaper både spenning og frustrasjoner. Og så er vi like på endel områder og bare skjønner hverandre. 

Anonymkode: de9ca...745

AnonymBruker
Skrevet

Gutter liker nokk å jakte, menn liker å se hva de får. Jeg er en av de irriterende jentene som aldri har vært singel i mer enn kanskje tre måneder mellom forhold. Siste forholdet tenkte jeg at jeg gidder ikke late som jeg er noen jeg ikke er, vil ha noen som liker meg for meg. Første date orntlige date kom han hjem til meg på middag, jeg hadde stelt meg, men ikke på sminke engang, han ble hodestups forelska. Nå er vi forlovet, har hus og en baby 

Anonymkode: a1990...974

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den første relasjonen i voksen alder hvor alt bare hsr flytt naturlig. Vi tekstet sikkert 200 meldinger frem og tilbake hver dag etter vi hadde møttes andre gang og begge var like ivrige. Det føltes plutselig enkelt. 
så ingen spill og ikke noe holde igjen. 

8 år og 1 barn siden

Anonymkode: b11bb...f07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...