xeyes Skrevet 15. oktober 2002 #1 Del Skrevet 15. oktober 2002 Bare et KOOSE innlegg hehe! KLEM til alle dere snille mennesker! xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2002 #2 Del Skrevet 16. oktober 2002 KOSE KOSE KOSE KOSE!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2002 #3 Del Skrevet 16. oktober 2002 Ja klem tilbake!!! Det glemte jeg å si til deg. Hihi... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. oktober 2002 #4 Del Skrevet 16. oktober 2002 ååhåhåh jeg vil også *SUPERKLEMMEMASSE* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 16. oktober 2002 #5 Del Skrevet 16. oktober 2002 Jeg vil også kleeeeeeeeeeeemmmmmmmmme alle er sååååååå glaaaaaaaad idag mannen min skal komme hjem også skal han ha med seg cd fra fotografen der er det bilder av hele bryllupet også nevnte jeg at MANNEN MIN KOMMER HJEM IDAG JJJJJJJJIIIIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPIIIIIIII Og det har begynt å snø her sååååååå koooooseeelig da Jeg er bare suuuuuuuuppppppper duuuuupppppppper glaaaaaaaaaad i dag.... KLEEEEEEMMMME ALLLE SAMMEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2002 #6 Del Skrevet 16. oktober 2002 STOOOOOOR Kos og klæm og nit fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 17. oktober 2002 #7 Del Skrevet 17. oktober 2002 *KOSEKOSE* mmmmmmmmmmmmm, deilig!!!!!!!!!!!!!!!!! *ssss* :D :D :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 17. oktober 2002 Åh så KOS at det var så mange som ville kose Mer? KLEM xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 17. oktober 2002 #9 Del Skrevet 17. oktober 2002 Jeg koser også! *klemmeklemmeklemmesuperklemme* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delilah Skrevet 17. oktober 2002 #10 Del Skrevet 17. oktober 2002 Jeg vil også gi en kos.. :oops: for det er så koselig for å være litt alvorlig så er jeg blitt helt "forelsket" i dette forumet på så kort tid! Hvorfor? Jo, fordi det er så mange flotte mennesker her! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2002 #11 Del Skrevet 18. oktober 2002 *Rabalder klemmer eeeen gang til!!!!!* :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheMan Skrevet 19. oktober 2002 #12 Del Skrevet 19. oktober 2002 Ok.. Jeg er oxo med på denne mølje koozen! Klemz fra TheMan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 19. oktober 2002 #13 Del Skrevet 19. oktober 2002 Å zå hyggelig med zå mange klemzer! Dette inzpirerer til en *Ztorkoz* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 19. oktober 2002 #14 Del Skrevet 19. oktober 2002 KOOOOOOOS fra Australia (venter på sommern...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå