AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #1 Skrevet 5. april 2022 Jeg er 28 år, så ønsker ikke "konesko" som jeg syntes ofte flatere pensko er. Har et barn på 1,5 år som må løpes mye etter, så trenger sko som er behagelige men likevel fine. Skal brukes i barnedåp, på 17. mai og et bryllup i somme (i bryllupet er ikke barnet med, så kan evt bruke hæler her men hadde vært greit med noen sko som passer her også, da jeg generelt ikke er komfortabel i hæler). Kanskje flere anledninger også. Er ikke så glad i ballerinasko heller.. Noen tips?😊 tenker svarte eller nude, som passer til det meste. Anonymkode: 3be85...f1b
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #2 Skrevet 5. april 2022 Roccamore sko er kule sko som er behagelige, det er hele konseptet deres og de leverer på det. Behagelige sko er jo også konseptet til Ecco og Gabor m.fl., og de har også evolvert fra å være kjerringsko til å ha en modell iblant som faktisk er kul. Om du ønsker behagelige sandaler, så er veldig ofte sko med wedge hæl det. Selv om jeg bor i flate sko så synes jeg ikke nødvendigvis helt paddeflate ballerinasko (eller converse og annet i kategorien som har form etter foten) er de mest behagelige, men man kan gjøre dem bedre med innleggsåler som er formet etter foten eller gel-pads e.l. Ser du ikke liker ballerinas, det gjør vel ingen på vår alder som var med på forrige bølge, men de er på vei inn igjen og kanskje det dukker opp noen pene par. Anonymkode: 7ed45...5b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå