Bobly Skrevet 7. april 2022 #21 Del Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvis det er i det offentlige er det bare å venne seg til at alt tar lang tid. Ville absolutt ikke trukket meg hvis jeg hadde sjans på drømmejobben. Med mindre det dukket opp en annen drømmejobb som gir positivt svar innen påske, da. Anonymkode: fdd96...7ae Nei, dette ER drømmejobben av alle drømmejobber. Så her er det bare å vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #22 Del Skrevet 7. april 2022 2 hours ago, Bobly said: Nei, dette ER drømmejobben av alle drømmejobber. Så her er det bare å vente. Se på det som god arbeidstrening for en offentlig ansatt å vente tålmodig på at ting skal skje. Det blir garantert ikke siste gang. 😁 Anonymkode: fdd96...7ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #23 Del Skrevet 7. april 2022 Bobly skrev (På 6.4.2022 den 7.40): Men…. Den som er innstilt som nr 1 har vel fått beskjed om det? Ikke nødvendigvis. Anonymkode: fa767...fb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobly Skrevet 7. april 2022 #24 Del Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Se på det som god arbeidstrening for en offentlig ansatt å vente tålmodig på at ting skal skje. Det blir garantert ikke siste gang. 😁 Anonymkode: fdd96...7ae Hahahaha. Veldig godt sagt!😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #25 Del Skrevet 7. april 2022 Jeg spurte på intervjuet hvordan dette med innstilling fungerer. Sjefen sa hun bestemte hvem hun ville ha. Så skulle ansettelsesrådet egentlig bare godkjenne det formelt og bestemme ca lønnstilbud. Det tok 2 uker fra intervju til jeg fikk tilbud om stilling. Fikk muntlig beskjed på telefon og på mail om at innstilling var sendt i håp om at jeg ikke takket ja til noe annet. Fylkeskommune Anonymkode: acbc2...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobly Skrevet 8. april 2022 #26 Del Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg spurte på intervjuet hvordan dette med innstilling fungerer. Sjefen sa hun bestemte hvem hun ville ha. Så skulle ansettelsesrådet egentlig bare godkjenne det formelt og bestemme ca lønnstilbud. Det tok 2 uker fra intervju til jeg fikk tilbud om stilling. Fikk muntlig beskjed på telefon og på mail om at innstilling var sendt i håp om at jeg ikke takket ja til noe annet. Fylkeskommune Anonymkode: acbc2...21f Det er slik beskjed jeg også har fått. Men jeg fikk ikke beskjed om at jeg er nr 1. så tenker jeg at jeg har fått liiiitt indikasjon iallefall, når jeg får beskjed både skriftlig og på tlf om at jeg er en av de innstilte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobly Skrevet 20. mai 2022 #27 Del Skrevet 20. mai 2022 Det ble ikke meg😥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #28 Del Skrevet 20. mai 2022 Føler med deg. Sånn til de som leser tråden senere så har jeg brukt å få beskjed om hvor jeg er innstilt. Anonymkode: 32248...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå