Gjest Violetta Skrevet 2. november 2005 #41 Del Skrevet 2. november 2005 promp og rap, promp og rap (og en og anna svettelukt). ← Ikke det heller egentlig. Kjenner mest lukt av alkohol og en del parfyme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #42 Del Skrevet 2. november 2005 Det er da stor forskjell på narkotika og vanlig tobakk... Hva i allverden er det som gjør dette til det VERSTE rusmiddelet nå er det noen som bør tenke seg om før de uttaler seg her ← Fordi det dreper flest, har høyest sosial asepekt og er mest vanedannende. Og ja, dette kommer bare fra en gjest, men er helt vanlig medisinsk pensum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #43 Del Skrevet 2. november 2005 Dette er normale kroppsfunksjoner, ikke en vane som kun er til skade for en selv og andre. En vesentlig forskjell. Har forresten ikke kjent noen særlig prompelukt ute jeg for min del... ← Røyking i det fri tar ingen andre skade av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 3. november 2005 #44 Del Skrevet 3. november 2005 Røyking i det fri tar ingen andre skade av. ← Kommer an på hva du mener med "i det fri". Som sagt får jeg voldsomme hosteanfall dersom jeg står i nærheten av noen som røyker f.eks. på en bussholdeplass, og derfor forventer jeg at det er de som skal ta hensyn og ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 3. november 2005 #45 Del Skrevet 3. november 2005 Kommer an på hva du mener med "i det fri". Som sagt får jeg voldsomme hosteanfall dersom jeg står i nærheten av noen som røyker f.eks. på en bussholdeplass, og derfor forventer jeg at det er de som skal ta hensyn og ikke jeg. ← Og du har aldir tenkt på at du kan flytte deg, så du ikke står i den retningen røyken blåser i? Får være grenser for å spille martyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 3. november 2005 #46 Del Skrevet 3. november 2005 Og du har aldir tenkt på at du kan flytte deg, så du ikke står i den retningen røyken blåser i? Får være grenser for å spille martyr.. ← Nytter ikke å flytte seg der røyken ikke blåser inne i et busskur, røyken merkes godt på en så liten plass. Jeg er ikke interessert i å stå ute i regnet for at noen skal få pleie uvanene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 3. november 2005 #47 Del Skrevet 3. november 2005 Busskuret er en ting.. Men du skrev bussholdeplass.. Liten misforståelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 3. november 2005 #48 Del Skrevet 3. november 2005 Busskuret er en ting.. Men du skrev bussholdeplass.. Liten misforståelse.. ← Ja da beklager jeg, for jeg tenkte busskur hele tiden. Om det er snakk om en åpen bussholdeplass står jeg da ikke og kliner meg inntil røykerne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shagya Skrevet 5. november 2005 #49 Del Skrevet 5. november 2005 Lufta er for alle....Og utendørs må man få lov til å røyke, man kan fortsatt ta hensyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pauline Skrevet 6. november 2005 #50 Del Skrevet 6. november 2005 Lufta er for alle....Og utendørs må man få lov til å røyke, man kan fortsatt ta hensyn. ← Enig! Ellers var det jammen mye usaklig vås i denne tråden fra begge sider av skuddlinja. Ikke rart det er krig i verden. (PS. Røyker ikke, men synes det foregår en helt utrolig hets mot røyk og røykere. Det hele minner mest om mobbing, noe vår forrige statsminister skulle utrydde.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. november 2005 #51 Del Skrevet 6. november 2005 kan vi ikke bare jage dem på sjøen? Røyking er frivillig og røykerne får tåle at vi som velger å ikke bedrive denne ekle aktiviteten heller ikke vil ha dem og stanken deres rundt oss. Jeg har en jævlig dårlig dag i dag, hvis noen lurte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2005 #52 Del Skrevet 6. november 2005 kan vi ikke bare jage dem på sjøen? Røyking er frivillig og røykerne får tåle at vi som velger å ikke bedrive denne ekle aktiviteten heller ikke vil ha dem og stanken deres rundt oss. Jeg har en jævlig dårlig dag i dag, hvis noen lurte. ← da jager vi hvitløkspiseran åsså, fytti helvette ka dem stinker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 6. november 2005 #53 Del Skrevet 6. november 2005 Kommer an på hva du mener med "i det fri". Som sagt får jeg voldsomme hosteanfall dersom jeg står i nærheten av noen som røyker f.eks. på en bussholdeplass, og derfor forventer jeg at det er de som skal ta hensyn og ikke jeg. ← Da er det du som er spesiell, og trenger spesielle behov og dermed bør flytte deg. Det får da være måte på hvor mye hensyn resten av verden skal ta til de svakerestilte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. november 2005 #54 Del Skrevet 7. november 2005 Da er det du som er spesiell, og trenger spesielle behov og dermed bør flytte deg. Det får da være måte på hvor mye hensyn resten av verden skal ta til de svakerestilte. ← Så du mener at hun som tydelig er allergisk mot røyk, skal gå ut av busskuret i øsende regn, for at den som har en uvane som er plagsom og evt skadelig for andre, skal få bedrive uvanen sin i fred? Røyking er frivillig, allergi er det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skauta Skrevet 7. november 2005 #55 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg patter iblant på en dyr sigar. Jeg har tvert imot fått motsatt reaksjoner, kvinnene sier de elsker mafia-looken min, og herrene spør om å kopiere min stilige casuale personlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 7. november 2005 #56 Del Skrevet 7. november 2005 Så du mener at hun som tydelig er allergisk mot røyk, skal gå ut av busskuret i øsende regn, for at den som har en uvane som er plagsom og evt skadelig for andre, skal få bedrive uvanen sin i fred? Røyking er frivillig, allergi er det ikke. ← Er det øsende regnvær så står du ikke og røyker i skuret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #57 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg skal her og nå love å ikke røyke noen steder der folk finnes (må vel bli fjellkaltrer og bestige everest eller noe, men oi! tenk på stakkars guidene der ), hvis ikke-røykerene kan love meg å ikke hoste, nyse, prompe, bruke parfyme, ha barn som gråter, rape,pusse nesen, snakke dialekt, drikke alkohol, lukte alkohol eller spise/lukte gatekjøkken mat i nærheten av meg! Dette fordi jeg HATER alle som gjør noe av ovennevnte, og jeg forventer at de respekterer at jeg misliker dette! ← Hva tror du at du selv snakker for noe da...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #58 Del Skrevet 7. november 2005 Er det øsende regnvær så står du ikke og røyker i skuret. ← Så da går du heller utenfor? Det har jeg enda til gode å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fam Skrevet 7. november 2005 #59 Del Skrevet 7. november 2005 Lite lekkert når man må gjennom en ankeldyp masse av gamle sneiper for å komme inn på butikken. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #60 Del Skrevet 8. november 2005 Det er så deilig å gå på byen nå, ikke noe røyking og den forbanna lukten. Kan nyte drinkene i sin fulle fortjente godhet. Når jeg kommer hjem slepper jeg å vrenge av meg klærene og hive dem til vask, eller at jakka må henge ute i flere dager før den lukter normalt igjen. Samt at lungene mine er frie for gift. Jeg mener at dem som røyker, og får lungekreft får betale regningen med kreftbehandling selv. Når man er så opplyst som man er i dagens samfunn av skadevirkningene av kreftpinnen så kan man bare skylde på seg selv! Men om man har fått lungekreft av andre grunner en røyking så må det dekkes på vanlig måte. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå