Gå til innhold

Tips til bh under singlet som dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet at man kan gå uten bh altså, men fint å kunne bruke bh under og 😉 Men syns det blir litt rart når man ser stroppene på siden..noen som har tips/smarte løsninger? Bilde fra H&M

2AB0C49B-D5CB-4C64-9D5D-75AF17D830C7.png

Anonymkode: 0d682...117

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stroppeløs. 

Gjest laPistola
Skrevet

Tror det må bli stroppeløs bh gitt. Evt gjennomsiktige stropper, men de synes jo litt da . 

AnonymBruker
Skrevet

Ingen BH 😍

Anonymkode: dc2f6...c86

• Liker 1
Skrevet
laPistola skrev (Akkurat nå):

Tror det må bli stroppeløs bh gitt. Evt gjennomsiktige stropper, men de synes jo litt da . 

Gjennomsiktige er så harry 😂 Verre enn synlige. 

• Liker 4
Skrevet

Du kan også kjøpe ekstra stropp som festes i hempene bak og går bak nakken. Hvis du skjønner hva jeg mener? 😅

• Liker 2
Skrevet

Vanlige og sånn stroppesamler? 

• Liker 1
Gjest laPistola
Skrevet
Mamajune11 skrev (Akkurat nå):

Gjennomsiktige er så harry 😂 Verre enn synlige. 

Folk har ulik smak. Liker det ikke selv, ville heller kjøpt noen fine stropper , synes det kan være kult om det er litt gjennomført. 

Gjest mariama
Skrevet

Kanskje den riktige BHen med halterneck (google for eksempel) kan gå? Ellers er nok stroppeløs som resten foreslår safest.

Gjest laPistola
Skrevet
Missy77 skrev (Akkurat nå):

Du kan også kjøpe ekstra stropp som festes i hempene bak og går bak nakken. Hvis du skjønner hva jeg 

mereo skrev (1 minutt siden):

Vanlige og sånn stroppesamler? 

vil det hjelpe her? Både foran og bak da? 🤔

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips 😅 Jeg likte de så godt og veldig digg uten bh ja 😉 men ikke alle situasjoner det passer uten bh 😉😅 jeg hadde tenkt å bruke neste gang jeg skal til fysio, men kan risikere at bh’n må av, så den må ha vanlige hemper ellers blir det bare krøll 😂 ts 

AnonymBruker
Skrevet

Man kan ofte kjøpe en sånn "klips"-ting på vanlige klesbutikker som selger undertøy :) Lignende den klipsen man finner på poser med polarbrød, men mer solid. Den samler stroppene bak slik at bh'en blir halter neck 

Ellers fungerer jo sportstape for å forme puppene litt eller bare plaster på brustvortene om man har små pupper uten mye behov for støtte 

Anonymkode: 3341b...230

Skrevet
laPistola skrev (2 minutter siden):

De blir dratt mer innover trur jeg? Men skader uansett ikke prøve. Billigere enn å kjøpe en stroppeløs om det skulle funke.

Ellers finnes det vel BH-er med den type skjæring å få tak i.

AnonymBruker
Skrevet

Teip? Som du bare har I nippelen funker det også

Anonymkode: ee886...0e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
mereo skrev (2 minutter siden):

De blir dratt mer innover trur jeg? Men skader uansett ikke prøve. Billigere enn å kjøpe en stroppeløs om det skulle funke.

Ja får se om jeg finner den klips 😅 eller så får jeg evnt bare bruke nipplecover 🤪 

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ja får se om jeg finner den klips 😅 eller så får jeg evnt bare bruke nipplecover 🤪 

Lindex har de :)

Gjest laPistola
Skrevet
mereo skrev (27 minutter siden):

Bh- stropper som svinger innover så utover? Altså Clips vil definitiv funke bak. Men foran også? Aldri tenkt på og prøve. Høres veldig ubehagelig ut ihvertfall. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...