AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #1 Skrevet 5. april 2022 Jeg er ei jente på snart 25 som har veldig lyst å reise sammen med noen i sommer. Dessverre har jeg ikke så mange alternativer. Mange gamle venner har enten flyttet, fått barn, skal reise med kjæreste eller whatever. Savner noen å reise og ha det gøy sammen med.. HVOR kan man finne likesinnede? Det skulle nesten vært en app for vennskap, nesten som tinder - men for venner. Veldig vanskelig å finne nye, gode venner i dag.. Forslag? Og forstår jo også godt at det er skummelt å møte folk over nett, det syns jeg også. Syns likevel det er trist om mange egentlig ønsker seg nye venner men ikke tør eller ikke vet hvor 😌 Det er jo absolutt ikke sånn at det er bare raringer som sitter alene, det er mange hyggelige, normale folk rundt omrking som gjerne skulle hatt en venn ekstra. Anonymkode: 9c3ee...b28 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #2 Skrevet 5. april 2022 Reisemagasiner har vel slike som søker reisevenner? Anonymkode: cc378...f42 1
Mamajune11 Skrevet 5. april 2022 #3 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg er ei jente på snart 25 som har veldig lyst å reise sammen med noen i sommer. Dessverre har jeg ikke så mange alternativer. Mange gamle venner har enten flyttet, fått barn, skal reise med kjæreste eller whatever. Savner noen å reise og ha det gøy sammen med.. HVOR kan man finne likesinnede? Det skulle nesten vært en app for vennskap, nesten som tinder - men for venner. Veldig vanskelig å finne nye, gode venner i dag.. Forslag? Og forstår jo også godt at det er skummelt å møte folk over nett, det syns jeg også. Syns likevel det er trist om mange egentlig ønsker seg nye venner men ikke tør eller ikke vet hvor 😌 Det er jo absolutt ikke sånn at det er bare raringer som sitter alene, det er mange hyggelige, normale folk rundt omrking som gjerne skulle hatt en venn ekstra. Anonymkode: 9c3ee...b28 Enig. App for venner!! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå