AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #1 Skrevet 5. april 2022 Kom over en en artikkel på VG, der det stod om ny forskning på Covid. At en gruppe er spesielt utsatt for å få mer angst og depresjon. Hvorfor leser vi ALDRI at ting faktisk føre med noe positivt? Lyser lang vei at de spiller på angst! Jeg er født med en diagnose som bidro til depresjon. Men hae blitt bedre.. men jeg kan jo si at jeg ble kvitt depresjonen fordi jeg fikk Covid ? Anonymkode: dc10f...33c
PetterKanin Skrevet 5. april 2022 #2 Skrevet 5. april 2022 Hvorfor du ikke velger å lese positive artikler vet jeg ikke, men finnes gjør de. 4
Gjest ytmnd Skrevet 5. april 2022 #3 Skrevet 5. april 2022 Det generer mer klikk, alt handler om penger. Buisness as usual.
linsejesus Skrevet 5. april 2022 #4 Skrevet 5. april 2022 Quote Hvorfor skal ALT vinkles negativt? Å si at alt vinkles negativt er en ganske... ja, negativ vinkling. 3 1
Mamajune11 Skrevet 5. april 2022 #5 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kom over en en artikkel på VG, der det stod om ny forskning på Covid. At en gruppe er spesielt utsatt for å få mer angst og depresjon. Hvorfor leser vi ALDRI at ting faktisk føre med noe positivt? Lyser lang vei at de spiller på angst! Jeg er født med en diagnose som bidro til depresjon. Men hae blitt bedre.. men jeg kan jo si at jeg ble kvitt depresjonen fordi jeg fikk Covid ? Anonymkode: dc10f...33c Fordi de spiller på frykt. Hvorfor? For det får folk til å trykke inn på artikkelen. Klikk = $€. 2
Gjest lurven Skrevet 6. april 2022 #7 Skrevet 6. april 2022 Fordi folk liker å lese om negative saker
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #8 Skrevet 7. april 2022 hver gang for eksempel antall innleggelser på grunn av Corona går oppover, så kan du selvfølgelig banne på at nettavisene kommer til å skrive om dette. Nettopp fordi dette genererer "klikk" for alle nettavisene som skriver om dette. men så snart antall innleggelser går nedover, eller det ikke har vært ett eneste positivt Corona-tilfelle i flere kommuner på lenge, så er det veldig få (om noen) som faktisk gidder å snakke om dette i det hele tatt. Anonymkode: 9c362...dd2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #9 Skrevet 8. april 2022 Fordi det meste av nyheter ER negative. Ønsker du noe positivt får du se på Norge rundt og leses Se og hør. Anonymkode: 2307c...bda 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå