Gjest Purple Skrevet 2. november 2005 #1 Skrevet 2. november 2005 Noen her som trener på SATS Storo? Hvordan er det å trene der? Fint senter? Mye folk, trene i kø? Og hvordan er prisen der? På nettsidene står det jo bare at prisene i Oslo varierer fra 409,- til 499,-
Gjest TomKrus Skrevet 2. november 2005 #2 Skrevet 2. november 2005 Finn et annet senter enn sats. Makan til lite proft konsept skal du lete lenge etter. Kjenner alt for mange som får purringer og inkassovarsel lenge etter at de har sagt opp medlemsskapet eller mens de har frosset medlemsskapet. Så lenge de ikke forstår å ta vare på medlemmene sine, trenger de ikke medlemmer.
Paradokset Skrevet 2. november 2005 #3 Skrevet 2. november 2005 Jeg kan henge meg på det Tom sier her. Skulle du likevel bestemme deg for å kjøpe medlemskap er Storo et av de bedre sentrene deres i Oslo. Stort, mye apparater og ikke for mye mennesker. Prisene er nok avhengig av hva slags avtale du tegner.
vilde Skrevet 2. november 2005 #4 Skrevet 2. november 2005 Noen her som trener på SATS Storo? Hvordan er det å trene der? Fint senter? Mye folk, trene i kø? Og hvordan er prisen der? På nettsidene står det jo bare at prisene i Oslo varierer fra 409,- til 499,- ← Jeg syns Storo er flott! "Trener" selv på Sagene nå, og det er trangt og ikke noe særlig iforhold til det på Storo. SATS på Storo er bare noen år gammelt! Regner med det sikkert har blitt ltit mer folk på storo nå etter BI kom, har ikke vært der idet siste, men før var det alltid bare passelig med folk! Lokalt medlemskap koster vel 499, hvis du skal ha på alle SATS i oslo er det vel 519? Så kommer det an på om du har rabatt gjennom jobb eller studie som kan trekkes fra.
Gjest Purple Skrevet 2. november 2005 #5 Skrevet 2. november 2005 Takk for svar. Jeg har trent på SATS før, og vært fornøyd, så deres evt dårlige behandling av medlemmene bryr jeg meg ikke så mye om. Grunnen til at jeg lurer ang pris, er at det på hjemmesida står at lokalt medlemsskap varierer fra 409,- til 499,- Men jeg regner med at siden Storo er et såpass nytt, stort og sentralt senter at det ligger i den øverste prisklassen. Får ta meg en tur innom når jeg flytter dit.
vilde Skrevet 2. november 2005 #6 Skrevet 2. november 2005 Jeg tror ikke det er forskjell på prisen på treningssenterene til SATS i oslo. Men det er jo forskjell for lokalt, alle sentere, formiddagsmedlemskap osv. SATS er dyrt ja! Men det er godt å ha også! Bor på Torshov jeg, og da har jeg både Sagene,Sinsen,Storo innen kort sykkelvei! Da finner man stort sett alltid en time som passer!
Paradokset Skrevet 2. november 2005 #7 Skrevet 2. november 2005 Får ta meg en tur innom når jeg flytter dit. ← Du får si fra om du trenger en guide til å vise deg fasilitetene....
Gjest Purple Skrevet 2. november 2005 #8 Skrevet 2. november 2005 Du får si fra om du trenger en guide til å vise deg fasilitetene.... ← Det skal jeg gjøre, vet du!
magolia Skrevet 8. november 2005 #9 Skrevet 8. november 2005 Jeg har trent på mange SATS-senter rundt omkring i Norge. De beste er SATS Storo, SATS Sjølyst og SATS Bergen LHG
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2005 #10 Skrevet 8. november 2005 SATS Storo er helt ok, ikke så veldig mye folk der. Personlig liker jeg SATS Sagene mye bedre.. Spinning-rommet på Storo er så tåpelig, ingen speil og ofte sol midt i ryggen.
Paradokset Skrevet 8. november 2005 #11 Skrevet 8. november 2005 Nå ble jeg litt nysgjerrig på dere som trener på Storo...er jo en viss sjanse for at vi har sett hverandre der. Forhåpentligvis er vi alle ganske ulike avatarene våre ..... en rosa engel, en rosa sky, et monster med dårlige tenner og en potet med cowboy-hatt.
magolia Skrevet 8. november 2005 #12 Skrevet 8. november 2005 SATS Storo er helt ok, ikke så veldig mye folk der. Personlig liker jeg SATS Sagene mye bedre.. Spinning-rommet på Storo er så tåpelig, ingen speil og ofte sol midt i ryggen. ← Enig i at spinningsalen på Sagene er bedre enn den på Storo (som er "rotete") Men de beste instruktørene finner man på Majorstua!!
magolia Skrevet 8. november 2005 #13 Skrevet 8. november 2005 Forhåpentligvis er vi alle ganske ulike avatarene våre ..... en rosa engel, en rosa sky, et monster med dårlige tenner og en potet med cowboy-hatt. ←
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2005 #14 Skrevet 8. november 2005 Enig i at spinningsalen på Sagene er bedre enn den på Storo (som er "rotete") Men de beste instruktørene finner man på Majorstua!! ← Jeg har en gedigen crush på Atle som har noen timer på Sagene Vi som trener på SATS, burde lage en egen KG-hilsen. Eller kanskje feste en rosa blomst i joggeskoen..?
Gjest Purple Skrevet 8. november 2005 #15 Skrevet 8. november 2005 Vi som trener på SATS, burde lage en egen KG-hilsen. Eller kanskje feste en rosa blomst i joggeskoen..? ← Da må jeg forte meg og bli medlem, så jeg kan bli med i gjengen! Er det mange fine gutter der da? (I tillegg til deg da, Paradokset )
Paradokset Skrevet 9. november 2005 #16 Skrevet 9. november 2005 Vi som trener på SATS, burde lage en egen KG-hilsen. Eller kanskje feste en rosa blomst i joggeskoen..? ← Tror nok jeg ville fått mange skrå blikk om jeg beveget meg rundt der med en rosa blomst i skoen...
kvick Skrevet 13. november 2005 #17 Skrevet 13. november 2005 Finn et annet senter enn sats. Makan til lite proft konsept skal du lete lenge etter. Kjenner alt for mange som får purringer og inkassovarsel lenge etter at de har sagt opp medlemsskapet eller mens de har frosset medlemsskapet. Så lenge de ikke forstår å ta vare på medlemmene sine, trenger de ikke medlemmer. ← Er litt enig i med deg i det. Hadde de brukt halvparten av den energien (og de pengene) de bruker på rekruttere nye medlemmer til å pleie de medlemene de allerede har så hadde mye vært gjort... Men jeg synes fakstisk SATS tross alt er det beste alternativet. Er utrolig greit å ha så mange forskjellige sentre og så mange timer å velge mellom... Trener også på Storo. Trives bra der. Stort, fresht og ikke så veldig fullt. Pleide å trene på Ila, men synes det er litt mer avslappet atmosfære på Storo. Skikkelig latterkrampe å trene med rosa blomst i skoen.. :grine2:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå