Gå til innhold

Skjuler kvinner virkelig ting i puppene/bh'ene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På film og TV er dette en vanlig trope.

Men har det rot i virkeligheten?

Anonymkode: f5a15...e95

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg røykte hadde jeg ofte lighter i bhen. Har også hatt mobilen der, men det er mange år siden. Hadde glemt litt at jeg gjorde det, haha. 

Anonymkode: e3b63...5c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De gangene jeg er ute på byen/nattklubb så har jeg gjerne både mobil, kort og nøkler der ja. Lite lommer på kvinneklær, og det er ikke bestandig jeg gidder å ha med veske. 

Anonymkode: dd9a3...d5d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kan ha stappet et bankkort eller noen sedler til taxi hjem nedi der et par ganger ja XD

Anonymkode: d56f5...e48

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jepp

Anonymkode: d59e8...826

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg aldri gjort.

Anonymkode: 9489a...9eb

Skrevet (endret)

Det hender jeg putter nøkkelkortet der hvis jeg bor på hotell og ikke gidder ta med veske til frokosten. Og post-it-lapper fra fysioterapeuten med tidspunkt for neste time - hun kommer gjerne med dem før jeg er helt ferdig med å trene. Det har hendt at jeg glemmer at den er der og får meg en overraskelse når jeg kler av meg :ler: 

Endret av Daria
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør. Brystvortene mine. Hater egentlig å gå med bh, men vil ikke at de skal synes gjennom klærne. Ellers hadde jeg gått uten.

Anonymkode: 84b29...f74

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig, hvis jeg ikke har lommer og vil ha med meg bankkort eller lommetørkle. Mobil eller andre større gjenstander synes jeg blir for klumpete.

Anonymkode: 0ddf8...255

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I mitt hjemland bruker man å legge sedler inne bh’en🤣🤣

Anonymkode: 7253f...389

• Liker 1
Gjest Geitis
Skrevet

Klart det, om jeg ikke har lommer og skal gå en litt lengre tur så legger jeg ofte bilnøklene der😅🤷‍♀️ Mobilen jeg har nå for tiden er litt for stor, men det går også i nøden og med rette BH-en 😅 

AnonymBruker
Skrevet

Ganske mange kvinneklær har lite lommer. Er vel mest aktuelt om sommeren, da sommerkjoler veldig sjelden har lommer 😅

Anonymkode: 79bc4...3ef

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg gjør. Brystvortene mine. Hater egentlig å gå med bh, men vil ikke at de skal synes gjennom klærne. Ellers hadde jeg gått uten.

Puppeteip?

Anonymkode: 3744d...e0d

AnonymBruker
Skrevet

Lightere i fleng! Og kort. Og penger. Og røykpakka. 

Anonymkode: 95b0f...5dc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Puppeteip?

Anonymkode: 3744d...e0d

Er det noe godt å gå med da?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, spesielt når jeg var yngre og mye ute på byen. Redd for å få vesken frastjelt så husnøkkel og penger la jeg alltid i bhen. Andre ganger jeg må det er hvis jeg går i skjørt eller jeans uten jakke, fordi disse plaggene enten har ikke lommer eller har falske lommer som er for pynt skyld og ikke har plass til noe å putte nedi. 

Jeg savner de gamle mobiltelefonene man kunne putte i bh og sokken, funker ikke like diskret med stor smartphone 🙈

Anonymkode: b0c8f...0bc

Skrevet

Det eneste jeg har i bh'en er insulinpumpen. Perfekt sted å ha den. Da er den ikke i veien.

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

På film og TV er dette en vanlig trope.

Men har det rot i virkeligheten?

Anonymkode: f5a15...e95

Er ikke så uvanlig. Er ikke alltid det passer seg med veske og dameklær er ofte upraktiske iforhold til oppbevaring av diverse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...