AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #1 Skrevet 5. april 2022 Traff en fyr i vinter som virket rolig og snill. Vi fikk god kjemi og ikke hatt sex eller noe. Litt andre intim greier har vi jo hatt. For to uker siden ville an roe ned litt pga et svik fra et annet forhold. Han har ikke vært singel så lenge, så jeg ser den. Først ga han opp mld og sluttet å ringe meg, men etter noen dager fikk jeg snap av han igjen. Han ble litt nyskjerrig på en snap jeg la ut på mystory. Her om dagen sendte jeg han et bilde av meg, et bilde han sikkert likte veldig godt- litt av kroppen min også med klær såklart. Han lagret bildet mitt (hvorfor?!☺) og skrev til meg. Kan jeg fortsatt håpe litt på han her eller bør jeg legge ballen helt død? Hva forventer han av meg tro? Syntes det står respekt i at menn vil ta det langsomt. Han er en fyr jeg virkelig kunne blitt forelsket i. Trenger litt tips fra dere kvinner og menn. Anonymkode: 79a34...3a4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #2 Skrevet 5. april 2022 Han får bestemme seg for hva han vil, da. Ikke sitt og vent på ham. Anonymkode: bd16a...f47 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #3 Skrevet 5. april 2022 Han både viste og sa fra at han ikke ville fortsette. Så sender du han nakenbilde(?) for å få oppmerksomhet igjen og han LAGRER det uten å spørre som betyr at han ikke respekterer deg. Skal sikkert dele det til andre eller hva vet jeg. Jeg hadde lagt ballen død. Hadde han likt deg hadde han ikke sluttet å svare på mld og tlf, når menn sier de vil roe ned betyr det at de ikke vil gi deg falske forhåpninger fordi han er ikke interessert i noe seriøst Anonymkode: 7a3f1...3c7 8 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #4 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han får bestemme seg for hva han vil, da. Ikke sitt og vent på ham. Anonymkode: bd16a...f47 Hva betyr det når de sier de vil bremse opp litt? Da har han tydelig sett et potensielt forhold, som da er bra. Han sier det vel også for å ikke forhaste seg i noe nytt, da det andre gikk så inderlig galt. Jeg håper han vil jeg skal vente på han, vanskelig dette. Anonymkode: 79a34...3a4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #5 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Han både viste og sa fra at han ikke ville fortsette. Så sender du han nakenbilde(?) for å få oppmerksomhet igjen og han LAGRER det uten å spørre som betyr at han ikke respekterer deg. Skal sikkert dele det til andre eller hva vet jeg. Jeg hadde lagt ballen død. Hadde han likt deg hadde han ikke sluttet å svare på mld og tlf, når menn sier de vil roe ned betyr det at de ikke vil gi deg falske forhåpninger fordi han er ikke interessert i noe seriøst Anonymkode: 7a3f1...3c7 Reiner med han lagret bildet for å kose med seg selv. Godt det var meg da, se det den veien også. Er ikke så kritisk til akkurat dette, vi har jo likt og mest sannsynlig liker han meg enda. Bate han vil ikke i et forhold enda. Helt naturlig å bli kåt på et menneske man liker. Anonymkode: 79a34...3a4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #6 Skrevet 5. april 2022 Kanskje du skal spørre mamma om hun kan ringe han? Anonymkode: d5ba2...fb9 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #7 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kanskje du skal spørre mamma om hun kan ringe han? Anonymkode: d5ba2...fb9 God idé. Anonymkode: 79a34...3a4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #8 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Reiner med han lagret bildet for å kose med seg selv. Godt det var meg da, se det den veien også. Er ikke så kritisk til akkurat dette, vi har jo likt og mest sannsynlig liker han meg enda. Bate han vil ikke i et forhold enda. Helt naturlig å bli kåt på et menneske man liker. Anonymkode: 79a34...3a4 Nei, hadde han fortsatt vært interessert så hadde han ikke slutta å ta kontakt, så enkelt er det desverre. Anonymkode: 399ce...310 5 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #9 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Reiner med han lagret bildet for å kose med seg selv. Godt det var meg da, se det den veien også. Er ikke så kritisk til akkurat dette, vi har jo likt og mest sannsynlig liker han meg enda. Bate han vil ikke i et forhold enda. Helt naturlig å bli kåt på et menneske man liker. Anonymkode: 79a34...3a4 At du tar det på den måten fatter ikke jeg! For det første lagrer han nudes av deg uten samtykke, det er ulovlig. For det andre når han lagrer av deg som han ikke engang har pult kan du banne på at du er bare en av hundre i runke materialet hans, det er ikke et kompliment! Anonymkode: 7a3f1...3c7 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #10 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hva betyr det når de sier de vil bremse opp litt? Da har han tydelig sett et potensielt forhold, som da er bra. Han sier det vel også for å ikke forhaste seg i noe nytt, da det andre gikk så inderlig galt. Jeg håper han vil jeg skal vente på han, vanskelig dette. Anonymkode: 79a34...3a4 Jeg har aldri erfart at det der har gått bra. Håper for din skyld at det motsatte er tilfellet, men en ting er å la ting utvikle sakte men sikkert, men å sette det på hold tror jeg er et dårlig tegn. Anonymkode: bd16a...f47 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #11 Skrevet 5. april 2022 19 minutter siden, AnonymBruker said: Reiner med han lagret bildet for å kose med seg selv. Godt det var meg da, se det den veien også. Er ikke så kritisk til akkurat dette, vi har jo likt og mest sannsynlig liker han meg enda. Bate han vil ikke i et forhold enda. Helt naturlig å bli kåt på et menneske man liker. Anonymkode: 79a34...3a4 Nei, nei, nei. Absolutt ikke. Denne tankegangen din er nok fryktelig naiv er jeg redd... Han her virker absolutt ikke særlig interessert i noe annet enn eventuell sex og lek. Anonymkode: f9f14...e98 3 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #12 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei, hadde han fortsatt vært interessert så hadde han ikke slutta å ta kontakt, så enkelt er det desverre. Anonymkode: 399ce...310 Men han har begynt å sende meg ighen. Thata the point.😑 Anonymkode: 79a34...3a4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #13 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): For det andre når han lagrer av deg som han ikke engang har pult kan du banne på at du er bare en av hundre i runke materialet hans, Da vil han evt heller ikke roe seg med de. Tenk hvor mange som er et runkemateriale for gifte menn også da. Ikke for å ødelegge en god stemning... 🙃 Anonymkode: 79a34...3a4 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #14 Skrevet 5. april 2022 Jeg har selv oppdaget at gifte menn har lagret bilder av meg. Menn er følelsesmessig ulik oss, sånn er det bare🤷♀️ Anonymkode: 79a34...3a4 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #15 Skrevet 6. april 2022 Det betyr ingenting, gå videre Anonymkode: 46ffd...015 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #16 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men han har begynt å sende meg ighen. Thata the point.😑 Anonymkode: 79a34...3a4 Kanskje han har lyst på ett ligg da, men han vil nok ikke noe mer. Anonymkode: 399ce...310 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #17 Skrevet 6. april 2022 Jeg vet ikke... Tror ikke han er klar for noen damer heller. Han må komme helt over eksen og det dramaet som pågikk, gikk veldig hardt innpå han. Kan jeg spørre han om å finne på noe dag? Anonymkode: 79a34...3a4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #18 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet ikke... Tror ikke han er klar for noen damer heller. Han må komme helt over eksen og det dramaet som pågikk, gikk veldig hardt innpå han. Kan jeg spørre han om å finne på noe dag? Anonymkode: 79a34...3a4 Du kan spørre ham om akkurat hva du vil. Du trenger ikke be om tillatelse på KG. Anonymkode: 9e5fc...bdd 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #19 Skrevet 6. april 2022 En annen som er interessert i deg vil finne på alle mulige unnskyldninger for å ha kontakt, ta kontakt og å møtes. Anonymkode: 0dcb6...edf 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #20 Skrevet 6. april 2022 Han lagrer fortsatt bilder av meg og lurer på om jeg teaser han. Han liker nok å holde litt tilbake. Ts Anonymkode: 79a34...3a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå