AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #1 Skrevet 5. april 2022 Han har blitt kjent med venninna mi via meg for ca 7 måneder siden og alle har blitt gode venner da, meg og typen og henne og samboeren hennes. tydeligvis hadde kjæresten min for 3 måneder siden en veldig fin strikket genser som moren har strikket, som venninnen min likte, da sa han at han kunne spørre om hun moren han ville strikke en for henne, osv noe som er nokk blitt glemt til nå. Trodde ikke at han skulle faktisk gjøre det, da va vi nylig i forholdet. da vi besøkte dem og skulle hjem så dro han frem denne genseren som moren hadde strikket, som han glømte å gi til venninna våres. Ærlig følte jeg at jeg ble kjempe lei meg og missunelig at han ikke har gitt meg noe enda men at han gir venninna våres noe.. hva med meg liksom? jeg ble stille på veien hjem som gjorde at han ble bekymret.. jeg klarte ikke å si det ut siden ville ikke høres ut som en sjalu kjerring at venninna får noe så spesielt fra han men ikke meg.. hvordan hadde dere gjort det? Tatt det opp med kjæresten eller latt det gått? beklager for dårlig skriving men sliter litt så håper vi kan holde oss til temaet her Anonymkode: 48d30...34e 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #2 Skrevet 5. april 2022 Han er keen på venninna di enn deg... Jeg hadde snakket med venninna mi og sport om hun hadde merket andre ting fra han, om han skrev til hun, så mye på hun når hun er på besøk hos deg osv. Hvis du kan stole på venninna di og vet at hun hadde vært ærlig til deg og han hadde flørtet med henne. Så ville jeg snakket med typen og sagt at det føles helt feil for deg å være nr 2 og at han får én sjanse til å rette det opp men det betyr at han og henne ikke skal ha noe kontakt og han være et annet sted når du henger med henne. Eller så hadde jeg dumpet Anonymkode: 4ac88...e8f 11 4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #3 Skrevet 5. april 2022 Hvor lenge har dere vært sammen? Du sier du ikke har fått noe gave fra ham ennå? Hvordan behandler han deg ellers? Spanderer han mat på deg? Lager mat til meg? Gjør han andre ting for deg? Du må se helheten i dette, men virker rart at han gir gave til venninna di hvis du ikke har fått en eneste ennå.. Anonymkode: c4fc7...daf 6
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #4 Skrevet 5. april 2022 Du er en slik kjæreste som menn burde holde seg unna. Ikke Fordi du synes det var vondt at han ga venninna genseren, men fordi du ikke snakker om hva du føler. Nå må kjæresten din forholde seg til tause Birgitte, han vet det er noe galt, men Birgitte stakkar vil ikke prate. Det er helt håpløst. Anonymkode: ad5b1...36b 36 1
Ananas. Skrevet 5. april 2022 #5 Skrevet 5. april 2022 Hvis mammaen hans er som min, så er hun på konstant jakt etter en eller annen som kunne tenke seg et strikket plagg.. Sikkert ikke den mest sannsynlige forklaringen, men de finnes! 26
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #6 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han er keen på venninna di enn deg... Jeg hadde snakket med venninna mi og sport om hun hadde merket andre ting fra han, om han skrev til hun, så mye på hun når hun er på besøk hos deg osv. Hvis du kan stole på venninna di og vet at hun hadde vært ærlig til deg og han hadde flørtet med henne. Så ville jeg snakket med typen og sagt at det føles helt feil for deg å være nr 2 og at han får én sjanse til å rette det opp men det betyr at han og henne ikke skal ha noe kontakt og han være et annet sted når du henger med henne. Eller så hadde jeg dumpet Anonymkode: 4ac88...e8f Han gir meg masse kjærlighet og oppmerksomhet da og når vi henger sammen med dem og, var mest dette at hun skulle få noe gave fra han som ikke jeg har fått engang. Anonymkode: 48d30...34e 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #7 Skrevet 5. april 2022 Har du komplimentert genseren og hintet til at du ønsker deg lik da? Anonymkode: 0cd9e...dd9 16
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #8 Skrevet 5. april 2022 Be pm matchende kjæregensere til deg og typen Anonymkode: ad143...9cc
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #9 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han gir meg masse kjærlighet og oppmerksomhet da og når vi henger sammen med dem og, var mest dette at hun skulle få noe gave fra han som ikke jeg har fått engang. Anonymkode: 48d30...34e Ikke hør på dey hun skrev. Det er bare spekulasjoner. Du må snakke med han, fortelle hva du synes og føler om denne saken. Anonymkode: ad5b1...36b 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #10 Skrevet 5. april 2022 Ananas. skrev (2 minutter siden): Hvis mammaen hans er som min, så er hun på konstant jakt etter en eller annen som kunne tenke seg et strikket plagg.. Sikkert ikke den mest sannsynlige forklaringen, men de finnes! Dette! Anonymkode: 50c6b...9d9
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #11 Skrevet 5. april 2022 Menn er ikke tankelesere. Du må fortelle han hva som plager deg. Åpen kommunikasjon betyr alt og kan redde forholdet. Anonymkode: c042a...a22 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #12 Skrevet 5. april 2022 Var gaven fra han eller dere? Anonymkode: 50c6b...9d9
Gjest loveli Skrevet 5. april 2022 #13 Skrevet 5. april 2022 Her må man se på helheten. Dersom han gir komplimenter, gaver, gjøre ærender og alt mulig slikt for venninnen men ikke for deg så er det ikke greit. Men en genser er bare en genser dersom det ikke er et gjentakende mønster.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #14 Skrevet 5. april 2022 Kanskje han bare ikke tenker sånn? Har du sagt at genseren var fin og at du kunne tenkt deg en sånn? Han ville vel bare vere grei. Og viss moren er glad i å strikke i tillegg så er nok ikke det en gave han legger så mye i Anonymkode: 54120...3c2 9
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #15 Skrevet 5. april 2022 Men er den egentlig fra HAM? Du finner ingen svar her på KG. Nå er situasjonen den at du tydeligvis plages av noe og du sier ikke hva til kjæresten din. Det er veldig slitsomt å måtte være tankeleser i et forhold. Dette er kanskje et problem dere kunne ha ryddet unna da dere kjørte bil. Var du til stede da hennes ønske om å få en genser strikket til seg ble ytret? Anonymkode: 5d802...c84 3
Gjest ti10 Skrevet 5. april 2022 #16 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du er en slik kjæreste som menn burde holde seg unna. Ikke Fordi du synes det var vondt at han ga venninna genseren, men fordi du ikke snakker om hva du føler. Nå må kjæresten din forholde seg til tause Birgitte, han vet det er noe galt, men Birgitte stakkar vil ikke prate. Det er helt håpløst. Anonymkode: ad5b1...36b Ikke snakke om hva hun føler? Så hele greia er hennes feil? Men at han planlegger gave til kjæresten til venninna i smug, uten å si noe til kjæresten, det skal liksom være helt normalt? Og at han i det hele tatt gir venninnen til kjæresten gave før kjæresten får noe som helst, det synes du også er helt ok? Det er vel ikke rart at TS ble paff og ikke visste hvordan hun skulle reagere når kjæresten oppfører seg som en fjott. Hun bør ta det opp med ham nå, det er klart, men at du prøver å legge skylda på henne for dette, det er virkelig tåpelig.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #17 Skrevet 5. april 2022 ti10 skrev (4 minutter siden): Ikke snakke om hva hun føler? Så hele greia er hennes feil? Men at han planlegger gave til kjæresten til venninna i smug, uten å si noe til kjæresten, det skal liksom være helt normalt? Og at han i det hele tatt gir venninnen til kjæresten gave før kjæresten får noe som helst, det synes du også er helt ok? Det er vel ikke rart at TS ble paff og ikke visste hvordan hun skulle reagere når kjæresten oppfører seg som en fjott. Hun bør ta det opp med ham nå, det er klart, men at du prøver å legge skylda på henne for dette, det er virkelig tåpelig. Nå, det innlegget var jo litt for mye, jeg er enig i det. Men å la være å snakke om følelsene sine fordi man er redd for å virke sjalu er så irriterende. Da blir det ikke noe bedre heller. Man må ta det opp og være ærlig. Si rett ut: Jeg ble såra og sjalu over at du ga min venninne en gave. Det virker som du har tenkt på det, og jeg har ikke engang fått en gave av deg. Det er jo ikke det at hun ikke har fått noen gave som er problemet, men at han gir en til venninna hennes. Ja, jeg tenker og at han har oppført seg fjottete, eller i det minste at han kunne tenkt seg om, hvordan dette kunne virket på ts. Anonymkode: c7984...332 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #18 Skrevet 5. april 2022 ti10 skrev (7 minutter siden): Ikke snakke om hva hun føler? Så hele greia er hennes feil? Men at han planlegger gave til kjæresten til venninna i smug, uten å si noe til kjæresten, det skal liksom være helt normalt? Og at han i det hele tatt gir venninnen til kjæresten gave før kjæresten får noe som helst, det synes du også er helt ok? Det er vel ikke rart at TS ble paff og ikke visste hvordan hun skulle reagere når kjæresten oppfører seg som en fjott. Hun bør ta det opp med ham nå, det er klart, men at du prøver å legge skylda på henne for dette, det er virkelig tåpelig. Brukte du mye energi på å misforstå innlegget, eller er det noe som kommer lett til deg? Anonymkode: ad5b1...36b 6
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #19 Skrevet 5. april 2022 Skjønner deg godt, ts! Rar oppførsel. Anonymkode: 27605...3fa 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #20 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Han gir meg masse kjærlighet og oppmerksomhet da og når vi henger sammen med dem og, var mest dette at hun skulle få noe gave fra han som ikke jeg har fått engang. Anonymkode: 48d30...34e Jeg tipper han gjorde det for å være grei, men du er nødt til å åpne deg. "Sjalue drittkjerringer" klikker i vinkel og beskylder unødvendig. Ordentlige mennesker tar opp følelsene sine når man er sårbar og krever å bli lyttet til. Anonymkode: c7984...332 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå