ibej Skrevet 5. april 2022 #1 Del Skrevet 5. april 2022 Hei, Har endelig(!) fått positiv eggløsningstest på CB rosa på CD70. Har også testet med strimmel, men disse blir ikke helt positive (0.85 på premom). Hvilken test før jeg stole på? Noen erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 5. april 2022 #2 Del Skrevet 5. april 2022 ibej skrev (40 minutter siden): Hei, Har endelig(!) fått positiv eggløsningstest på CB rosa på CD70. Har også testet med strimmel, men disse blir ikke helt positive (0.85 på premom). Hvilken test før jeg stole på? Noen erfaringer? 0.8 på Premom er nok så godt som positiv. Premom setter aldri positiv om du ikke har tre high først, så hos meg feks som kan få fra svak test til sterk test så vil de heller ikke vise peak selv om man tydelig ser eltesten er positiv. Tar du bilder 3 ganger av samme test derimot , hvis den er positiv, så vil Premom si peak. Så alt i alt, stol på sek digitale OG dine egne øyne. Ikke hva Premom sier. det er bare en app 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå