Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går spurte kjæresten meg om jeg kunne bytte profilbilde på facebook. Bildet lignet ikke meg sa han, og jeg forsto at han ikke syntes det var fint nok. Dette bare føyer seg inn i rekken av ting han ønsker at jeg skal endre på.

Jeg trener 3 dager i uken og spiser relativt sunt. Likevel gikk jeg opp noen kilo i vinter. Han kom da med ulike kallenavn og tullet ofte med at jeg var chubby. Jeg har slitt med bulimi tidligere og da var det ekstra sårt å få kommentarer på det. Samtidig er han veldig flink til å gå komplimenter og støtte når jeg gjør positive endringer.

En annen ting som er litt sårt er at når vi er sammen med familien eller vennene hans blir jeg ikke inkludert i samtalene. Dersom jeg sier noe, bryter han ofte inn rett etterpå og skifter samtaleemne. Føler han er flau over hva jeg sier og flau over at jeg ikke er like kunnskapsrik som han, familien og omgangskretsen hans.

Når det kommer til utseendet er jeg nøye på å fikse negler, vipper og bryn jevnlig, men så fort dette ikke er på stell får jeg høre det. Til gjengjeld er han også flink til å gi komplimenter når jeg har fikset meg, og jeg føler han setter pris på det.  For en stund siden spurte han meg om jeg har vurdert å ta silikon i pupppene mine. Bruker B cup, så de er ikke spesielt fyldige. Jeg er egentlig ikke så fan av større inngrep som dette, med mindre det er god grunn for å gjøre noe med det. Samtidig har jeg lyst at han skal være stolt av meg. Han er en god og snill kjæreste som oftest, og føler ikke at de tingene som jeg har nevnt her gjenspeiler hvordan han egentlig er. Er bare så redd for at han skammer seg over meg. Noen er kanskje bare brutalt ærlig på godt og vondt. Jeg er veldig glad i han og ønsker ikke å miste han. Kan disse tingene være tegn på at han er flau over meg og ikke liker meg like godt lenger? Klarer ikke spørre han rett ut. 

Anonymkode: 00ac9...9d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg ingen ekspert på dette feltet, så ta gjerne min mening med en klype salt.. 

Jeg har på følelsen at dere to ikke helt passer sammen. Du nevner tidligere bulimi. Er det da så lurt å ha en kjæreste som helt tydelig er mer enn villig til å påpeke dine ‘forbedringspotensiale’? Jeg har selv et helt normalt selvbilde og har en haug med bein i nesa. Men en slik mann hadde jeg ikke kunnet ha. Det hadde over tid skapt en usikkerhet hos meg. 

Jeg unner deg å finne en kjæreste som synes du er den beste i hele verden, og som er evig takknemlig for at du er hans. 

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet

🚩🚩🚩🚩🚩

Anonymkode: 66aa8...2af

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Han bryter deg ned, for å bygge opp det han vil ha. Løp

Anonymkode: 5db51...d26

• Liker 26
  • Nyttig 2
Skrevet

Les denne teksten å tenk at det er venninnen din som sier det til deg. Hva hadde du sagt til henne? Dette er ikke ok! 

• Liker 18
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du bør være litt mer frampå synes jeg, ikke la han bosse med deg.  Kanskje reagerer han positivt på det, du må uansett stå litt mer opp for deg selv, for egen del.

Anonymkode: b33fa...152

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Han er snill, ja, ok, men bare når du gjør som han lyster, på veldig mange ting. Og ja, det virker som han er flau over deg. Du har ikke mye slungringsmonn. Han er rett og slett kontrollerende og sørger for å holde deg på plass der han vil ha deg.

Anonymkode: b062d...64f

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er vel feilfri og kunnskapsrik denne mannen her, da. Hjelpe meg, har han ikke noe positivt å kommentere, kan han holde munn. Typisk at slike som skal herse med folk finner seg noen som lar seg tråkke på. Det er ikke han som bestemmer hvordan du skal leve livet ditt, ts, det er du, det. Ikke finn deg i det, du er god nok som du er. 

Anonymkode: c19af...d38

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Menn som foreslår silikon er dumpegrunn i seg selv

• Liker 26
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

OMG blir både provosert og lei meg av å lese dette. 
Hvis kjæresten min hadde vært flau over meg hadde jeg tenkt fuck han! Og det samme gjelder din kjæreste.
Det er ingen tvil om at du er bra nok og mange mange andre menn skulle vært superglad for å være med en som deg. 
Det er på INGEN MÅTE greit å si disse tingene som han sier, vær så snill å prøv å lese hva du selv har skrevet og ikke unnskyld han så mye. Som noen andre skrev her over, hvordan hadde du reagert hvis en venninne sa slike ting til deg? 

Han er ingen god mann som sier slike saker, jo visst kan han ha gode sider, men i helheten er det ingen fin person som holder på å bryte kjæresten sin ned på denne måten. 

Jeg håper du ser at du er verdt mye mer enn dette og går fra ham. Jeg lover deg at du finner en bedre, du kommer til å ha det bedre alene også.

Ikke finn deg i dette! Øv på å like deg selv og ikke aksepter slikt fra noen nær deg. 
Neste gang han nevner silikon så kan du jo spørre om han ikke har tenkt på å forstørre penisen? Kan tenke meg han blir sur da. 

Anonymkode: 90f2d...d09

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Løp. 

Hadde min kjæreste spurt om jeg ville ta silikon så hadde jeg mista det helt. I hvert fall i sammenheng med at han indirekte kaller meg tykk med din historikk med bulimi. 

Hvis han vil ha en barbie han kan styre og bestemme over så får han heller kjøpe seg en barbie. 

Anonymkode: 54f7a...7e1

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Løp. 

Hadde min kjæreste spurt om jeg ville ta silikon så hadde jeg mista det helt. I hvert fall i sammenheng med at han indirekte kaller meg tykk med din historikk med bulimi. 

Hvis han vil ha en barbie han kan styre og bestemme over så får han heller kjøpe seg en barbie. 

Anonymkode: 54f7a...7e1

Jeg kom på en så bra idé: om TS finner styrke til det - kjøp en barbiedukke og legg det på kjøkkenbordet hans med en lapp: her får du det du vil ha. Jeg gidder ikke være din barbie!

Anonymkode: 90f2d...d09

• Liker 1
  • Nyttig 4
Gjest Anonymus51
Skrevet

🧧🧧🧧🧧

Kom deg unna

Skrevet

Jeg trengte ikke å lese mye av innlegget ditt før jeg skjønte at dette er en fyr du må bli kvitt! Makan til ufyselig type!

• Liker 4
Skrevet

Han der kommer til å ødelegge deg. 

Forresten, jeg tolker det slik at folk sin oppførsel i forhold, er slik de ønsker å bli behandlet også. Så det er bare å være like bitch tilbake. Avbryt, kommenter, bli flau over han, så får han kjenne på hvordan det er. 

Det er forresten skikkelig trist at du har valgt HAN som kjæreste. Husk at dette er DITT valg. Du er ikke bundet til noen.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har vært sammen med lignende typer da jeg var yngre TS og anbefaler deg å komme deg langt unna! Du ER bra nok som du er og det er mange flotte menn der ute som syntes det! Finn en av dem og ikke kast bort mer tid på denne fyren som overhodet ikke fortjener kjærlighet eller din tid.

• Liker 3
Skrevet

Det var slik jeg oppdaget at min eks ikke var bra for meg. Han er narcissist. Klarte heldigvis å komme meg der i fra. 

Hva svarte du da når han ba deg om å bytte profilbilde på fb? Og hvordan foregikk samtalen? Hva sier han hvis du sier han i mot eller sier noe han er uenig med han i?

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er typen din? 18 år?

Regner med han har svulmende muskler, solbrun, stilig på håret, sixpack, hvit perlerad og medlem i Mensa klubben selv?

Anonymkode: 270de...115

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

I går spurte kjæresten meg om jeg kunne bytte profilbilde på facebook. Bildet lignet ikke meg sa han, og jeg forsto at han ikke syntes det var fint nok. Dette bare føyer seg inn i rekken av ting han ønsker at jeg skal endre på.

Jeg trener 3 dager i uken og spiser relativt sunt. Likevel gikk jeg opp noen kilo i vinter. Han kom da med ulike kallenavn og tullet ofte med at jeg var chubby. Jeg har slitt med bulimi tidligere og da var det ekstra sårt å få kommentarer på det. Samtidig er han veldig flink til å gå komplimenter og støtte når jeg gjør positive endringer.

En annen ting som er litt sårt er at når vi er sammen med familien eller vennene hans blir jeg ikke inkludert i samtalene. Dersom jeg sier noe, bryter han ofte inn rett etterpå og skifter samtaleemne. Føler han er flau over hva jeg sier og flau over at jeg ikke er like kunnskapsrik som han, familien og omgangskretsen hans.

Når det kommer til utseendet er jeg nøye på å fikse negler, vipper og bryn jevnlig, men så fort dette ikke er på stell får jeg høre det. Til gjengjeld er han også flink til å gi komplimenter når jeg har fikset meg, og jeg føler han setter pris på det.  For en stund siden spurte han meg om jeg har vurdert å ta silikon i pupppene mine. Bruker B cup, så de er ikke spesielt fyldige. Jeg er egentlig ikke så fan av større inngrep som dette, med mindre det er god grunn for å gjøre noe med det. Samtidig har jeg lyst at han skal være stolt av meg. Han er en god og snill kjæreste som oftest, og føler ikke at de tingene som jeg har nevnt her gjenspeiler hvordan han egentlig er. Er bare så redd for at han skammer seg over meg. Noen er kanskje bare brutalt ærlig på godt og vondt. Jeg er veldig glad i han og ønsker ikke å miste han. Kan disse tingene være tegn på at han er flau over meg og ikke liker meg like godt lenger? Klarer ikke spørre han rett ut. 

Anonymkode: 00ac9...9d9

Hvorfor er du i lag med en dritt som gjør alt for å bryte ned selvbilde ditt? Kom deg vekk før han ødelegger psyken din helt.

Hadde aldri behandlet dama mi på den måten, faen så respektløst.

Anonymkode: caa7b...505

• Liker 2
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...