Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg skal lever masteroppgaven min i desember og har allerede begynt skriving ettersom jeg har hørt at masteroppgave er ekstremt slitsom og tar mye tid. Eneste jeg har oppdaget nå er at jeg syntes det er utrolig lett å skrive, begynte samtaler med veileder og firma jeg skal samarbeide med i februar og har allerede skrevet ca 7000 av 12000 ord. Bruker ca 3 timer hver dag i ukedagene. Nesten så jeg lurer på om jeg gjør noe galt? Noen andre som syntes masteroppgave ikke var noe problem?

Jeg studerer forresten sivilingeniør. 

Anonymkode: 5f9f3...f57

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Det var lett.

Jeg tok master i anvendt matetmatikk, og doktorgrad etter det.

Anonymkode: 97ef2...6be

Skrevet

Jeg syns også det var grei skuring. Min tok mye tid på grunn av materialet jeg skulle samle inn og analysere. Selve skrivingen var ikke så veldig tidkrevende. Dette var samfunnsvitenskap.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde litt samme opplevelse som TS. Oppgaven var ferdig kladdet 6 uker før innleveringsfristen. Ble deretter sendt til gjennomlesning hos flere gode venner, og de siste 3 ukene var kun språkvask og småpirk med i snitt 1 time jobbing per dag. Godt forarbeid, mens hele databehandlingsprosessen + skrivingen tok cirka 2 måneder. Det meste gikk på skinner. Resultatet ble klink A. Den morsomste faglige perioden i hele studietiden.

Anonymkode: 3ab63...fb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...