AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #1 Skrevet 5. april 2022 Familen min, svigerfamilien min og enkelte tidligere venner som jeg har litt av og på kontakt med. Jeg er ikke feilfri selv, og har hatt litt konfrontasjoner opp igjennom årene, men dette er nå flere år siden! Jeg spør alltid hvordan andre har det, å viser interesse. Men, når jeg skal fortelle noe om meg selv, positivt som negativt. Jeg merker at det er skikkelig care. Det har vært slik i de siste, spesielt 2 årene. Du bare merker det. Jeg er ufør å går hjemme, så dette bidrar ikke til en bedre selvfølelse. Har samboer, men han er også ganske lite fokusert på annet enn jobb i ukene. Noe jeg forstår. Hvordan forholde seg til slikt? Hvordan opptrer dere om dere merker sånt og gang etter gang prøver, men det går ikke. Nå er det snart påske, og da skal vi jo være samlet igjen litt. Er ikke noe hyggelig i det hele tatt.... 😔 Anonymkode: f6a02...e80
Emilie88 Skrevet 5. april 2022 #2 Skrevet 5. april 2022 Har en nær venninne som forstår meg og hun og ser det. Hvordan mennesker trekker seg unna meg. Det kan være alt fra eksempler som: Vi fikk kansellert tur nylig, som vi hadde gledet oss til. Så dumt, men det er flere som opplever dette. Det kan være noe jeg sier, jeg har interesse av å ønsker å drive frivillig med dyr, men så har jeg ikke bil, og for kommentar ja det er jo bare å ta bussen. Er langt borte og flere busser for meg. Kroppsspråket viser og sitt sanne jeg. Så jeg vurderer å bare trekke meg helt bort å holde alt privat så langt det lar seg gjøre.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #3 Skrevet 5. april 2022 Jeg blir bare irritert av et standard «hvordan går det?» Så det gidder jeg ikke spørre om. Vet jeg også kan vise lite interesse, når noe virkelig ikke interersserer meg. Da skinner det gjennom enten jeg vil det eller ei, og folk merker at jeg ikke kunne brydd meg mindre. Jeg klarer ikke skjule det. Så mange trekker seg unna pga det. Anonymkode: e045c...dc9
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #4 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg blir bare irritert av et standard «hvordan går det?» Så det gidder jeg ikke spørre om. Vet jeg også kan vise lite interesse, når noe virkelig ikke interersserer meg. Da skinner det gjennom enten jeg vil det eller ei, og folk merker at jeg ikke kunne brydd meg mindre. Jeg klarer ikke skjule det. Så mange trekker seg unna pga det. Anonymkode: e045c...dc9 Det er nå forskjell på et standard hvordan går det, kontra å følge opp med spørsmål da. Ikke rart folk trekker seg unna, om du viser det seg med hele deg. Kroppen snakker mer enn ord. jeg feks er flink til å stille spørmål og følge opp men selv får jeg sjelden det tilbake. Ts Anonymkode: f6a02...e80
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #5 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er nå forskjell på et standard hvordan går det, kontra å følge opp med spørsmål da. Ikke rart folk trekker seg unna, om du viser det seg med hele deg. Kroppen snakker mer enn ord. jeg feks er flink til å stille spørmål og følge opp men selv får jeg sjelden det tilbake. Ts Anonymkode: f6a02...e80 " om du viser det med hele deg, skulle det stå" Anonymkode: f6a02...e80
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #6 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er nå forskjell på et standard hvordan går det, kontra å følge opp med spørsmål da. Ikke rart folk trekker seg unna, om du viser det seg med hele deg. Kroppen snakker mer enn ord. jeg feks er flink til å stille spørmål og følge opp men selv får jeg sjelden det tilbake. Ts Anonymkode: f6a02...e80 Er nok litt blind når det kommer til kroppsspråk. Som sagt, klarer jeg ikke late som jeg er interessert, når jeg ikke er det. Anonymkode: e045c...dc9
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #7 Skrevet 5. april 2022 Emilie88 skrev (2 timer siden): Har en nær venninne som forstår meg og hun og ser det. Hvordan mennesker trekker seg unna meg. Det kan være alt fra eksempler som: Vi fikk kansellert tur nylig, som vi hadde gledet oss til. Så dumt, men det er flere som opplever dette. Det kan være noe jeg sier, jeg har interesse av å ønsker å drive frivillig med dyr, men så har jeg ikke bil, og for kommentar ja det er jo bare å ta bussen. Er langt borte og flere busser for meg. Kroppsspråket viser og sitt sanne jeg. Så jeg vurderer å bare trekke meg helt bort å holde alt privat så langt det lar seg gjøre. Eh… Det er faktisk mange som har fått kansellert turene sine de siste par årene. Og det er faktisk bare å ta bussen, om man ikke har bil. Kan det være at du er for lite løsningsorientert? At du klager litt mye, og folk blir lei? Anonymkode: 7ef2d...a31 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #8 Skrevet 5. april 2022 Jeg viser ikke interesse for folk som ikke viser interesse for meg. Livet er for kort. Helt fint å være opptatt innimellom, men hvis den andre personen aldri plukker opp tråden og når ut så regner jeg forholdet som avsluttet. Anonymkode: dbffe...e57
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #9 Skrevet 5. april 2022 Emilie88 skrev (2 timer siden): Det kan være noe jeg sier, jeg har interesse av å ønsker å drive frivillig med dyr, men så har jeg ikke bil, og for kommentar ja det er jo bare å ta bussen. Er langt borte og flere busser for meg. Hva forventer du egentlig? Anonymkode: 74df9...2fa
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #10 Skrevet 5. april 2022 *Skyldig i å ikke bry seg mye nok om folk* Er akkurat ferdig med å date en ganske mye eldre mann enn meg, og nylig spurte han meg: "Hvorfor spør du meg aldri om noe? Hvorfor viser du ikke interesse for hva jeg driver med om dagen? Hvorfor føler jeg at du ikke er interessert i meg?" Jeg må helt ærlig innrømme at han kjedet meg noe voldsomt med det samme innholdet gang på gang. Kompisen hadde atter en gang vært på hytta si, søsteren hadde igjen hatt issues med sønnen sin, og faren hadde spasert den vanlige turen rundt det vanlige vannet. Selv hadde han ikke gjort noe annet enn jobb, hobbyen sin, jobb, hobbyen sin, jobb. Ikke noe nytt under sola. Ingen drømmer, tanker eller planer om tiden fremover. Han kjedet meg. Og derfor var det også tiden for at vi gikk hvert til vårt. Ikke at jeg er noe spennende selv, ikke i det hele tatt. Det finnes jo folk i min omgangskrets som ikke spør meg om ting heller. Tenker det er helt naturlig. Noen er nysgjerrige på meg og mitt, og jeg er nysgjerrig på noens seg og sitt. Men det varierer fra person til person. Anonymkode: 34845...3fd
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #11 Skrevet 5. april 2022 Emilie88 skrev (3 timer siden): Har en nær venninne som forstår meg og hun og ser det. Hvordan mennesker trekker seg unna meg. Det kan være alt fra eksempler som: Vi fikk kansellert tur nylig, som vi hadde gledet oss til. Så dumt, men det er flere som opplever dette. Det kan være noe jeg sier, jeg har interesse av å ønsker å drive frivillig med dyr, men så har jeg ikke bil, og for kommentar ja det er jo bare å ta bussen. Er langt borte og flere busser for meg. Kroppsspråket viser og sitt sanne jeg. Så jeg vurderer å bare trekke meg helt bort å holde alt privat så langt det lar seg gjøre. Hvis det er noe du virkelig vil drive med er det kanskje verdt det? Du trenger ikke å dra så ofte hvis det er veldig kronglete å komme seg dit. Anonymkode: 74b3b...1d2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå