Thomasine Skrevet 2. november 2005 #1 Skrevet 2. november 2005 Visstnok skal alle i Norge ha reagert på disse bildene og store diskusjoner pågikk... :klø: Hvor var jeg da...:klø: Jeg likte bildene jeg... tror svenskene ler litt av oss... http://www.aftonbladet.se/vss/karleksex/st...,723481,00.html
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #2 Skrevet 2. november 2005 Likte de jeg også! Skjønner ikke hvordan noe så kunstnerisk som dette lager oppstandelse?
Tusenfryd Skrevet 2. november 2005 #3 Skrevet 2. november 2005 Jeg har ikke fått med meg noen reaksjoner eller reklamenekt eller noe pga disse bildene. Bildene var flotte de, men som digre reklameplakater utenfor Oslo City og sånn, synes jeg egentlig ikke de har noe å gjøre. Ikke fordi jeg er snerpete, men fordi mange vil helt sikkert føle seg støtt av det. Og jeg synes nakenheten er en inntrenger i alle sammenhenger, enten det er vakre eller spekulative bilder. Disse synes jeg var vakre.
Gjest Gitte Skrevet 2. november 2005 #4 Skrevet 2. november 2005 Jeg har heller aldri sett de bildene før.. Men de var kjempefine
Adonia Skrevet 2. november 2005 #5 Skrevet 2. november 2005 ser på dem hver dag på t-banen jeg. og liker dem, syns egentlig gravide dame-kropper kan være veldig pene!
gaja Skrevet 2. november 2005 #7 Skrevet 2. november 2005 som reklame syns jeg de var mislykkede. som bilder er de fine. hvem vil gå inn på et kjøpesenter hvor alt er så dyrt at man må gå naken? eller selger de sex der inne? det tok meg ganske mange måneder (rundt 9) å finne ut at det hva det var reklame for i det hele tatt
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #8 Skrevet 4. november 2005 Hva er det reklame for? Jeg skjønner det ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå