AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #1 Skrevet 5. april 2022 Fikk en baksmell på skatten. Noen tipset meg om at jeg kunne skrive av at jeg hadde to boliger en periode. Noen som vet det sikkert, og kan forklare meg hvordan jeg skriver dette av? Jeg har googlet selv men blir ikke helt klok på dette. Jeg var i 3 mnd vikariat i by1, men fikk jobbtilbud om fast arbeid i by2. Det er vel 15-20 mil mellom byene. De kunne ikke love fast jobb i by1, så jeg valgte å gå for jobb i by2. Jeg hadde derfor en overlappende periode hvor jeg betalte på begge boliger. (leide i begge tilfeller). For den aktuelle måneden var jeg folkeregistrert i by1 i starten av måneden, og i by2 i slutten av måneden. Kan jeg skrive av noe av det på skatten? Anonymkode: 154ec...bd1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #2 Skrevet 5. april 2022 Hahha, nei. Hadde det vært så enkelt... Om du hadde EID begge boligene og hatt huslån kunne du registrert det. Men husleie, nei Anonymkode: b65a9...e9a 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #3 Skrevet 5. april 2022 Enkelt svar: Nei Betyr ikke at du ikke kan forsøke å få det avskrevet, men er 99% sikker på at det blir avslag. Anonymkode: c6b49...99b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå