Gjest Optimo Skrevet 5. april 2022 #1 Del Skrevet 5. april 2022 Kan dere være så snill og stenge den tråden? Det som postes der er rett og slett søppel. "Memes"-ene er hånlig mobbing av at folk visstnok "ikke tenker selv". Det har ingen ting med humor å gjøre. Det er i grunnen lite humoristisk med krig. Hele greia er bare unødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 7. april 2022 #2 Del Skrevet 7. april 2022 Jeg synes tråden i seg selv er helt grei så lenge det ikke bikker over i smakløs harsellering over krigen og krigens ofre. At folk tøyser med Putin og Zelensky synes jeg er helt innafor. At enkelte memes der er irriterende lite intelligente og ikke har noe med humor å gjøre, burde ikke være grunn nok til å stenge tråden. Da burde heller innleggene fjernes. Jeg noterer meg at mitt ene innlegg visstnok har blitt fjernet med begrunnelsen "avsporing", noe jeg synes er feil. En bruker hadde lagt ut en gammel film av Zelensky som later som om han spiller piano med penisen (en gammel og velbrukt revysketsj i hele verden). Filmen het "Zelensky playing the piano with dick". Siden det er en humortråd, kommenterte jeg tørt med spørsmålet "Zelensky spiller piano sammen med Putin?". Jeg skjønner ikke hvorfor verken innlegget jeg svarte på eller evt mitt innlegg var avsporing. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå