Gå til innhold

Søke etter damer med trang mus

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser av og til at damer søker etter menn med grovt utstyr. Men ser aldri menn som søker etter damer med trang mus. Hvorfor er ikke dette sosialt akseptert?

Anonymkode: 48140...7fe

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi menn putter kuken i alt som kan puste uten å klage.

Anonymkode: 1cfdd...857

• Liker 10
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Noen menn gjør jo det da, de dumper dama etter et ligg eller to.

Anonymkode: ce4ef...548

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fordi menn putter kuken i alt som kan puste uten å klage.

Det stemmer ikke. Jeg har feks en litt liten kuk, hvor jeg ofte har savnet å ha sex med en dame der det virkelig strammes rundt kuken. Hver gang jeg er borti en dame med trang mus må jeg innrømme samleie får en helt ny dimensjon. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det stemmer ikke. Jeg har feks en litt liten kuk, hvor jeg ofte har savnet å ha sex med en dame der det virkelig strammes rundt kuken. Hver gang jeg er borti en dame med trang mus må jeg innrømme samleie får en helt ny dimensjon. 

Og hva anses som liten kuk?

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Og hva anses som liten kuk?

Mindre enn 20cm

Anonymkode: ec0e5...c90

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

asiatiske damer har veldig trang underliv. Spesielt hu ene fra Sør Korea som jeg datet en stund tilbake

Anonymkode: c524a...676

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da kan du vinkle det litt annerledes. Skriv at du har liten penis, og ønsker en kvinne som passer til deg. 

Anonymkode: 3f0c7...6e6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er ikke noe som heter trang mus. Alle vaginaer utvider seg etter hvor kåt man er og hvis du puler trang mus er det fordi dama ikke er kåt nok, da viser man ikke akuratt sympatiske trekk om det er sånn man foretrekker å ha sex med dama. 

Anonymkode: 5f35c...6f1

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Fordi det er ikke noe som heter trang mus. Alle vaginaer utvider seg etter hvor kåt man er og hvis du puler trang mus er det fordi dama ikke er kåt nok, da viser man ikke akuratt sympatiske trekk om det er sånn man foretrekker å ha sex med dama. 

Alternative sannheter fra KG

Anonymkode: 6f810...e1c

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg synes hele debatten er toskete, men de fleste voksne skjønner at det er kroppslige forskjeller her, akkurat som med alle andre attributter.  Vagina utvides ja, men fra hva, og til hva? For ikke å snakke om forskjell i muskulatur.  

Anonymkode: 3f0c7...6e6

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Her skriver du jo rett og slett feil. Det er jo latterlig at det er masse tråder om penisstørrelse, men så snart noen nevner det er forskjelle på vaginaer, så kommer kunnskapsløse innlegg som ditt med en gang.

Jeg er kvinne, og trang. Hver eneste mann jeg har ligget med har kommentert det, enten han selv har hatt stor eller liten penis. Og alle menn jeg har snakket med om dette, bekrefter at jo, det er betydelig forskjell fra dame til dame.

Anonymkode: 29e7b...c49

• Liker 2
Gjest Bullabu
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Feil, det fins utvidede hull, etter fødsler feks

Endret av Bullabu
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er greit å spørre om dama har trang fitte etter ei melding eller to på Tinder.

"Hei. Har du en fin dag?"

"Jo, ganske fin. Hva med deg?"

"Er fitta di trang?"

Anonymkode: 46721...d29

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Da må du søke opp damer som aldri vil ha barn da.  Du må finne posisjoner som er bedre for deg da, fleste mus blir slappe jo eldre damer er. 

Anonymkode: 0afa7...255

AnonymBruker
Skrevet

Fun fact: når damer er tente, utvider skjeden seg. Så om du har sex med trange damer så betyr det at de ikke tenner på deg eller ikke har fått nok tid til foreplay. 

Anonymkode: 163ab...b80

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg ser av og til at damer søker etter menn med grovt utstyr. Men ser aldri menn som søker etter damer med trang mus. Hvorfor er ikke dette sosialt akseptert?

Jeg tror ikke at det er allment akseptert for kvinner å søke etter noen med grovt utstyr heller. Det skjer kanskje på sex-forum, men er neppe en hit på vanlige dateforum.

Anonymkode: d09aa...f82

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fordi det er ikke noe som heter trang mus. Alle vaginaer utvider seg etter hvor kåt man er og hvis du puler trang mus er det fordi dama ikke er kåt nok...

Det er forskjeller i størrelser på vagina. Jeg som kvinne har hatt sex med både kvinner som var ca samme størrelse som meg, og kvinner på halve min størrelse. Jeg trodde faktisk først det var noe galt med ei av de første damene jeg hadde sex med, type hvor er resten av vaginaen, liksom 😄

Men menn blander iblant dette sammen med evnen til å knipe, og knipe rundt pikken under sex. Jeg har ingen liten vagina, men jeg kan knipe med den, også når jeg er veldig våt. Så jeg har fått høre at jeg er "trang". 

Anonymkode: 2649c...6fd

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er forskjeller i størrelser på vagina. Jeg som kvinne har hatt sex med både kvinner som var ca samme størrelse som meg, og kvinner på halve min størrelse. Jeg trodde faktisk først det var noe galt med ei av de første damene jeg hadde sex med, type hvor er resten av vaginaen, liksom 😄

Men menn blander iblant dette sammen med evnen til å knipe, og knipe rundt pikken under sex. Jeg har ingen liten vagina, men jeg kan knipe med den, også når jeg er veldig våt. Så jeg har fått høre at jeg er "trang". 

Anonymkode: 2649c...6fd

Ja dette er selvfølgelig korrekt, men en og samme kvinne kan også være både vid og trang ut fra faktorer som kåthet, våthet, syklus, trøtthet (orker ikke knipe), og sikkert flere ulike faktorer vi kanskje ikke er så bevisst. 

Jeg har langt forhold med sex med en og samme mann i 20 år nå, og hans penis varierer mindre i størrelse enn min vagina gir ulike utslag på om det er mye friksjon eller ikke. Han kan være stiv og halvstiv, men er stort sett helt stiv ved samleie, og hans penis er da nøyaktig like stor hver gang. Likevel oppleves mitt underliv som alt fra for trangt til at det er lite friksjon, etter ulike faktorer. 

Nå har jeg en mann med ganske stor penis, og opplever han det for trangt trekker han seg ut igjen og varmer meg bedre opp. For trangt blir fort sårt for meg, for det er stort sett forårsaket av at jeg ikke er kåt nok. Han synes det er ubehagelig selv også, men det er sikkert mest fordi han er en mann som er veldig opptatt av at jeg også skal ha det bra. Min nytelse er hva som også er mest tennende for ham. Han liker ikke sex vi ikke begge nyter. ❤

Skjønt kanskje litt ubehagelig for ham selv også, for jeg har kjøpt diverse leketøy til ham, og dem han opplever som for trange ble til min overraskelse ikke likt. Jeg trodde i utgangspunktet at menn alltid foretrakk så trangt som mulig. Menn er vel ulike der også, som de generelt er. 

Anonymkode: bf295...434

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Ja bare fortell selv det, det ER forskjell på kvinner selv om du ikke liker å høre det 😂 Akkurat som det er forskjell på utstyret til menn.

Har vært borti begge deler, hun siste jeg datet var naturlig trang på en måte jeg aldri har opplevd. Det er den deiligste musa jeg noensinne har fått oppleve 😘 Noen må du pule "inngangen" hvis du vil komme, for inne i grotta er det tomannsbolig.

Spoiler

Til deg som nå skal nedsnakke pikken min: Den er godt over gjennomsnittet og fungerer som den skal😂

Anonymkode: 09fe8...2c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...