AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #1 Skrevet 5. april 2022 Syns omfanget er så stort at kvinnekroppen og mystikken rundt kvinner er borte. Før var kvinnekroppen spennende og hadde en mystikk rundt seg, mens nå ser man nakne og halvnakne kropper OVER alt der de poserer og fremstiller seg som objekter. Er det slik dere ønsker å fremstille dere? Har mistet respekten for disse kvinnene/klarer ikke å ta de seriøst og syns oppriktig synd på de kvinner som ønsker å bli tatt seriøst. Er ikke rart at de som er unge i dag ser på jenter som objekter når de driver på med only fans og det eneste de spiller på er sex. Det er rett og slett ødeleggende og aldri har kvinner seksualisert seg i større grad. Urovekkende utvikling.. Anonymkode: e25f0...1a8 8
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #2 Skrevet 5. april 2022 Det er utrolig deilig. Har en venninne som hele tiden legger ut lettkledde bilder på Insta. Når hun skal på byen kler hun seg alltid veldig utfordrende. Herlig! Anonymkode: 45c11...4e3 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #3 Skrevet 5. april 2022 Jada, kvinner skal enten seksualisere seg eller beholde sin mystikk. Gå og legg dere, alle sammen. INGEN snakker sånn om menn, uansett hva de gjør. Anonymkode: 2633f...6cc 4 1 1
Gjest Paramount Skrevet 5. april 2022 #4 Skrevet 5. april 2022 De aller herligste kvinnene er de som elsker seg selv, er stolte over seg selv, kroppen sin, og sin seksualitet. Og ikke føler skam over å være seksuelt attraktive for andre. (Selvsagt utrolig mange andre feminine verdier og egenskaper de med god grunn kan være stolte av, men nå er vi altså på seksualitetsforumet). Men samtidig, de aller verste, er de som markedsfører alt de er stolte av på nett. Spesielt dersom de fokuserer på seksuelle sider ved seg selv. Jeg er vel delvis enig med ts, men at mystikken forsvinner tror jeg ikke på. Mystikken og nysgjerrigheten øker når de våger å vise seg fram, men ikke dersom de viser alt, på nett. Det opplever jeg mer som en usympatisk egotripp. Litt sexy og flørtende i hverdagen er mitt nivå.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #5 Skrevet 5. april 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Syns omfanget er så stort at kvinnekroppen og mystikken rundt kvinner er borte. Før var kvinnekroppen spennende og hadde en mystikk rundt seg, mens nå ser man nakne og halvnakne kropper OVER alt der de poserer og fremstiller seg som objekter. Er det slik dere ønsker å fremstille dere? Har mistet respekten for disse kvinnene/klarer ikke å ta de seriøst og syns oppriktig synd på de kvinner som ønsker å bli tatt seriøst. Er ikke rart at de som er unge i dag ser på jenter som objekter når de driver på med only fans og det eneste de spiller på er sex. Det er rett og slett ødeleggende og aldri har kvinner seksualisert seg i større grad. Urovekkende utvikling.. Anonymkode: e25f0...1a8 Jeg er faktisk enig, vi bombarderes med sexy damer overalt og uansett hva vi gjør. Det blir mindre spennende og ettertraktet for min del også. Anonymkode: 78cda...373 6 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #6 Skrevet 5. april 2022 Menn er så skada. At det er mulig å diskutere noe sånt i det hele tatt. Om det er noe mystikk med kroppen til damer, har ikke en dritt å si. Dere snakker om det som om dere eier kroppen til kvinner. Anonymkode: ad5d0...358 12 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #7 Skrevet 5. april 2022 Den ene halvdelen kvinner roper ut i sinne at menn kun ser på de som objekter. Den andre halvdelen kvinner gjør alt de kan for å gjøre et sexobjekt av seg. Ikke noe nytt under solen, slik har det vært i hele mitt liv. Anonymkode: 0f848...26e 8 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #8 Skrevet 5. april 2022 En sånn "vi hater kvinner" dag på kg igjen. I en annen tråd så er det feil at vi føder barn også. Anonymkode: 1aa68...127 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #9 Skrevet 5. april 2022 Det spørs jo helt hvorfor de gjør det. Ikke noe problem å være stolt over utseende sitt, men for min del tipper det over når de skal gjøre karriere av twerking og pupper, og pusher insta og onlyfans. Skulle også gjerne sett populære kvinnelige artister som var noe annet enn halvnakne (og ofte helnakne) vokalister. Anonymkode: 9c166...7e4 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #10 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En sånn "vi hater kvinner" dag på kg igjen. I en annen tråd så er det feil at vi føder barn også. Anonymkode: 1aa68...127 Det er det hver dag. De får fritt spillerom her. Anonymkode: a3a1c...907 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #11 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): En sånn "vi hater kvinner" dag på kg igjen. I en annen tråd så er det feil at vi føder barn også. Anonymkode: 1aa68...127 Mener du å si at det ikke er et legitimt spørsmål å stille? Eller mener du at alle spørsmål om kvinner ig deres gjøren og laden må sees som hat? Anonymkode: 0f848...26e 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #12 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Syns omfanget er så stort at kvinnekroppen og mystikken rundt kvinner er borte. Før var kvinnekroppen spennende og hadde en mystikk rundt seg, mens nå ser man nakne og halvnakne kropper OVER alt der de poserer og fremstiller seg som objekter. Er det slik dere ønsker å fremstille dere? Har mistet respekten for disse kvinnene/klarer ikke å ta de seriøst og syns oppriktig synd på de kvinner som ønsker å bli tatt seriøst. Er ikke rart at de som er unge i dag ser på jenter som objekter når de driver på med only fans og det eneste de spiller på er sex. Det er rett og slett ødeleggende og aldri har kvinner seksualisert seg i større grad. Urovekkende utvikling.. Anonymkode: e25f0...1a8 Er det søstrene, døtrene, kollegene og venninnene dine du snakker om her? Eller er det «kvinner», disse mytiske skapningene du bare ser i fantasien/på nett/på tv? Høres ikke ut som du kjenner noen i virkeligheten. Anonymkode: 602da...fc9 3 1
Raven.Writingdesk Skrevet 5. april 2022 #13 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Urovekkende utvikling.. Anonymkode: e25f0...1a8 Dette gjelder ikke bare kvinner. Det er noe forskning rundt dette og dating mener jeg å ha lest. Til tross for at vi er mer likestilte enn noensinne, har dagens unge en (digital) datingkultur i å «selge seg» ut ifra de mest tradisjonelle (og primitive) egenskapene : Mannfolka poserer/flekser i dress/bar overkropp for de som har 6-pack foran en dyr bil/fancy uteplass/fjelltopp. (salgspitch : «jeg kan forsørge og/eller er fysisk sterk») Kvinnene er halvnaken/tettsittende klær med mest mulig fokus på kløft og duckface. (Salgapitch : «Jeg er sexy/sexobjekt») Denne trenden er blitt verre med årene, jo mer datingmarkedet er blitt åpna for «hele verden» . En konkurrerer ikke lenger med tre andre i nabobygda om gårdsgutten/jenta, to hus lengre ned i tunet. 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #14 Skrevet 5. april 2022 Enig i at objektifisering av kvinner er et stort samfunnsproblem, men ikke i at mystikk osv har noe med saken å gjøre. Anonymkode: 42221...7fe 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #15 Skrevet 5. april 2022 Burka-påbud er løsningen. Anonymkode: f2859...31d
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #16 Skrevet 5. april 2022 Kan ikke kvinner få gjøre hva de vil? Sånn som menn? Anonymkode: 4ed5a...82f 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #17 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Enig i at objektifisering av kvinner er et stort samfunnsproblem, men ikke i at mystikk osv har noe med saken å gjøre. Anonymkode: 42221...7fe Det handler om overfladiskheten, ikke om kvinner som objekt. Det samme rammer menn. Harry Styles ville aldri satt rekord på Spotify med et pizzatryne. https://www.vg.no/rampelys/musikk/i/pWj4GW/harry-styles-28-med-spotify-rekord Anonymkode: 79ff7...e0b 1
Skriblerinna Skrevet 5. april 2022 #18 Skrevet 5. april 2022 Du er for forutinntatt og snever til å kunne diskutere seksualiseringen av kvinner på en spennende måte. Innlegget ditt oser av en kvinneundertrykkende tankegang. F.eks. avslører du en grunnleggende tanke om at kvinner egentlig skal være mystiske for deg/menn, og ikke at de er komplekse individer med mange ulike sider og med ulike beveggrunner for valgene de tar. Videre viser du tydelig at du klumper sammen alle kvinner ved å referere til halvparten av jordas befolkning i ett enkelt «dere» («er det slik dere ønsker å fremstille dere?»). At du klumper alle kvinner sammen på en så reduksjonistisk måte, viser du videre ved at du skriver du ikke kan ta kvinner generelt seriøst fordi noen kvinner gjør noe du synes tar vekk deres «mystikk». Jeg mener, come on! Står du til ansvar for hva enkelte menn gjør på denne måten også, slik at når menn er ansvarlige for brorparten av vold og elendighet i verden så skal vi alle se på deg som en brutal voldsmann? Hvis du virkelig vil diskutere seksualisering så får du nok heller stille noen åpne og nysgjerrige spørsmål. Men det var vel ikke en diskusjon du ville ha, du ville vel heller få utløp for din kvinneforakt. 5 2 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #19 Skrevet 5. april 2022 Tull. For meg ligger mystikken hos kvinner når de lar trusa falle. Og kvinner viser da ikke Åsa si i sosiale medier. Anonymkode: 90479...7ea
Kath H. Skrevet 5. april 2022 #20 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Syns omfanget er så stort at kvinnekroppen og mystikken rundt kvinner er borte. Før var kvinnekroppen spennende og hadde en mystikk rundt seg, mens nå ser man nakne og halvnakne kropper OVER alt der de poserer og fremstiller seg som objekter. Er det slik dere ønsker å fremstille dere? Har mistet respekten for disse kvinnene/klarer ikke å ta de seriøst og syns oppriktig synd på de kvinner som ønsker å bli tatt seriøst. Er ikke rart at de som er unge i dag ser på jenter som objekter når de driver på med only fans og det eneste de spiller på er sex. Det er rett og slett ødeleggende og aldri har kvinner seksualisert seg i større grad. Urovekkende utvikling.. Anonymkode: e25f0...1a8 JEG ER SÅ DRITTLEI AV INCELS PÅ DETTE FORUMET! Finn deg et forum for guttunger på nett og diskuter der, mens du venter på pst! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå