AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #1 Skrevet 5. april 2022 Stryker du plaggene rett før de skal brukes? Samler du opp en liten haug og tar det en gang i uka eller noe? Holder klær seg glatte og fine om de henges i skapet etter stryking? Anonymkode: 579eb...bc9
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #4 Skrevet 5. april 2022 hvert år på 16.mai! Anonymkode: 348b9...205
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #5 Skrevet 5. april 2022 Jeg damper stort sett. Det er veldig sjelden at jeg styrker noe, kanskje mindre enn fem ganger i året, og da er det gjerne panikkstryking rett før jeg skal bruke plagget. Anonymkode: 91d12...311
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #7 Skrevet 5. april 2022 Burde kanskje spesifisert at spørsmålet er rettet til dere som faktisk bruker klær som krever stryking... 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg damper stort sett. Det er veldig sjelden at jeg styrker noe, kanskje mindre enn fem ganger i året, og da er det gjerne panikkstryking rett før jeg skal bruke plagget. Anonymkode: 91d12...311 Hvilken damper bruker du? Jeg har en fra OBH Nordica, men syns det tar så fryktelig lang tid og gir et dårlig resultat. Anonymkode: 579eb...bc9
AnonymBruker 31 Skrevet 5. april 2022 #9 Skrevet 5. april 2022 Så og si aldri... Har egne program på vaskemaskinen som gjør jobben for oss. Må self henge opp skjorter og finklær med en gang.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #10 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Burde kanskje spesifisert at spørsmålet er rettet til dere som faktisk bruker klær som krever stryking... Hvilken damper bruker du? Jeg har en fra OBH Nordica, men syns det tar så fryktelig lang tid og gir et dårlig resultat. Anonymkode: 579eb...bc9 Philips, jeg tror den heter Steam & Go. Jeg er fornøyd med den egentlig. Den fungerer best på de lette blusene mine og annet silketøy, og det er der den blir brukt aller mest, men det hender at jeg tar skrukker fra annet tøy med den også. Det går greit om ikke hele plagget må gjennomarbeides liksom. Den er ikke så veldig effektiv på bomullsskjorter, så mannen stryker heller enn å dampe. Anonymkode: 91d12...311
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #12 Skrevet 5. april 2022 Veldig sjeldent, men nå har jeg begynt å bruke mer skjorter osv. som krever stryking, så det blir mer og mer. Stryking er egentlig ren meditasjon, men å kjempe mot det jævla strykebrettet er et mas 😅 Anonymkode: d76e4...575
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #14 Skrevet 5. april 2022 Mannen min kjøpte seg damper i stedet for strykejern og bruker det nesten hver morgen på skjorter før han skal på jobb. Da slipper han å dra frem strykebrettet. Jeg stryker kun når det er spesielle ting som skjer fordi jeg aldri ellers bruker klær som krever stryking. Anonymkode: 16862...039
Tarzani Skrevet 5. april 2022 #15 Skrevet 5. april 2022 Stryker bunadskjortene til familien dagen før bunaden skal brukes. Resten av året henger jeg eventuelle skjorter/topper opp dryppvåte og strekker litt i dem. Hater å stryke😬🙈
Gjest Suzanne Skrevet 5. april 2022 #16 Skrevet 5. april 2022 Maks en gang i året. Kjøper bare strykefrie klær.
Gjest Skrevet 5. april 2022 #17 Skrevet 5. april 2022 Damper strikkegensere når jeg har strikket dem ferdig, ellers har strykejernet stort sett ferie.
Gjest Geitis Skrevet 5. april 2022 #18 Skrevet 5. april 2022 Som så mange andre så er det stort sett bare panikk stryking av skjorter når bunaden skal på😅👍
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #19 Skrevet 5. april 2022 Stryker skjorter og t-skjorter om sommeren, ellers sjelden, bunadskjorta etc Anonymkode: ae664...548
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #20 Skrevet 5. april 2022 Bruker ikke bluser og sånt som blir krøllete i vask. Stryker bare bunadsskjorta. Anonymkode: e8c7c...7e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå