Gå til innhold

Hva er innafor å betale for kattepass i oslo for 14 dager i sommer(juni)?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

jeg lurer på til de av dere som får kattepass på deres elskede katter, hvor mye hadde dere betalt for kattepass?

Jeg tenker for 14 dager i juni så må jeg ha kattepass. Vil helst at katten skal være hos kattepasseren da jeg ikke vil at den skal være alene i 14 dager( selv om den får besøk en gang daglig)

Og hvor finner dere kattepassere? Ønsker ikke å bruke kennel da det er drit dyrt.

Og hvis man fant noen til å komme innom katten, hvor mye hadde du betalt vedkommende for 2 uker?

på forhånd takk☺️

Anonymkode: 8ba3f...51c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

3000,- 

Anonymkode: 5d04d...84e

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil at katten skal være hos kattepasseren tror jeg du må være villig til å betale litt. Jeg tenker et sted mellom 2000-3000kr. Dersom det er snakk om at katten kan være hjemme hos seg selv og kattepasseren kun kommer innom en gang daglig ville jeg betalt 1500kr. 

Anonymkode: 9c857...bcc

AnonymBruker
Skrevet

Tenker også rundt 3000,-.😊

Anonymkode: bbdd8...0e5

AnonymBruker
Skrevet

Rundt 2500- 3000. 

Anonymkode: aec17...97c

Skrevet

Vi bruker passpus, og de tar 300,- per besøk så da blir det 4200,- for to uker.

AnonymBruker
Skrevet

Kattepasseren min tar 200 kr per 30 minutters besøk i sommerferien. Jeg fant henne ved å google etter kattepass i byen jeg bor i. Hun har nettside med masse referanser, og da jeg fant henne kom jeg på at jeg har sett masse reklameplakater hun har hengt opp rundt omkring i turområder her. Hun er egentlig mest hundepasser, men hun drar hjem til folk og passer andre dyr også. 

Men jeg ville ikke latt katten min være alene i to uker med bare ett besøk daglig ... 

Før jeg fikk katt selv hadde jeg bare vært glad for å få passe en katt hjemme hos meg i to uker. Så lenge den er snill og ikke ødelegger for mye av tingene mine da. Hadde vært fornøyd med taxfreegodteri som betaling. Hadde ikke hatt noe imot å stikke innom katter hos naboer i samme blokk som meg heller. 

Jeg passa en katt som bor 10-15 minutter unna meg i ti dager en gang, var innom i 30 minutter daglig. Trodde det skulle være koselig, men det ble bare stress. Og katten var ensom og ville ikke at jeg skulle gå. :( Måtte fått noen tusenlapper for å gidde det igjen. 

Anonymkode: 01c60...8bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...