Gå til innhold

Avsløringer på mobilen!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg fikk et sjokk i helga. Klarte ikke la være å sjekke typens mobil, mens han var i dusjen og jeg fremdeles lå i senga. Jeg sendte to søte meldinger til han for en tid tilbake som han sa han aldri hadde fått. Men joda... :o Så hadde han selv sendt og lagret en melding hvor det stod: For to uker siden kjente jeg deg ikke, nå klarer jeg ikke å leve uten deg...

Spørsmålene raste i hodet på meg, og jeg måtte se hvem han hadde ringt den siste tiden (og hvem som hadde ringt han). Da fikk jeg vite at han fremdeles har kontakt med eksdama, som han sier at han ikke har snakka med siden de slo opp i desember i fjor - fordi han var utro :o Jeg og han ble sammen i februar. Hvor mange holder han egentlig på med??! Jeg følte meg plutselig ikke som den eneste lenger. Vi har bodd vekke fra hverandre siden juli måned, men dette hadde jeg ikke trodd. Har hatt mine tvil inni mellom, men fikk likevel slag i trynet av å finne det ut. Og hva gjør jeg?!

Jeg tok meg sammen ganske fort. Lata som om jeg ikke visste noe. Jeg bestemte meg for ikke å krangle og lage helvete. Skal være helt motsatt. La han bli skikkelig forelska i meg, jeg har jo konkurranse nå, tydligvis. Skal slå opp enten når jeg har klare beviser eller når det har gått noen uker. Da skal han angre skikkelig og savne meg. Og jeg skal aldri ta han tilbake. Det er tross alt han som er taperen her!

Merkelig nok så er jeg ikke lei meg, ser rett igjennnom han nå. Hva ville dere gjort i min situasjon? Tror dere planen min går rett til h### eller?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ada -ikke innlogget

Herregud for en type!!

Synes planen din virket nesten litt for god til aa vaere sann! Jeg hadde blitt helt knust, men det er UTROLIG bra at du ser saa klart at det er HAN som er taperen!!!! Det har virkelig gaatt opp for deg at han ikke er noe aa samle paa, og det er jo bare superbra!!!!

Lykke til med hevnen :D det har han jammen fortjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg gjorde det samme ifjor høst, sjekka typens mobil, sms'er og anropslogg! Og jeg fant ikke ting han hadde skrevet, men ting fra x'en hans. Og hun prøvde virkelig å 'splitte' oss, benyttet alle midler hun kom på! Ofte løy samboer'n min om sms'ene eller telefonsamtalene. Det ble en besettelse for meg å sjekke denne dustetelefonen, og jeg utsatte meg selv for mye vondt. Dette pågikk i nesten et halvt år, føre samboer'n tydligvis ble lei, og/eller skjønte hva han var i ferd med å miste - nemlig meg, for jeg var på vei ut av forholdet!! Det som hele tiden holdt meg igjen var vel sikkerheten på at han faktisk ikke var utro, han hadde ikke klart å lyve/skjule det for meg. Kjenner ham faktisk for godt til det!

Kan ikke si hva typen din holder på med, men ha alle øyne og ører åpne, ikke mistro ham, men tro det magefølelsen din sier deg! Ikke mas på ham om å få noe ut av ham hvis han ikke er mottaglig for samtale om det, du skyver ham i tilfelle fra deg. For er du sikker på at han gjør noe galt foruten å sende sms'er?

Ønsker deg lykke til og føler med deg!

- holder meg anonym i dette tilfellet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at kvinner blir sjokka hver gang de får en bekreftelse på at menn stort sett trenger flere kvinner samtidig...

Det er faktisk helt normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym nå

Ville DU blitt sjokka hvis du fant ut at dama DI drev med flere typer samtidig el. mener du dette er noe som kun er forbeholdt hankjønn? Jeg har nemlig en veldig god venn som sambo ikke vet om, og er selvfølgelig ikke interessert i at han finner ut. Derfor sørger jeg jo for klare regler når det gjelder mobilbruk; er nøye med å slette meldinger og anropslogg, har nummeret hans lagret på et nick-name som ikke kan mistenkes, min venn vet at han bare kan kontakte meg på jobb, ellers tar jeg kontakt osv osv....Er de fleste gutta så korttenkte at de ikke tar sånne forholdsregler? Da ber de jo om å bli oppdaget. Er det det de vil?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida eminel. Heftig melding det der! :o Hadde jeg funnet noe sånt på sambos mobil hvis jeg sjekket den, vet jeg ikke helt hva jeg hadde gjort.

Nå stoler jeg på han, så jeg sjekker ikke mobilen hans. Men likevel; var det bare en impuls som fikk deg til å sjekke?... Intuisjonen kan spore så mangt.

Jeg skal ikke gi deg noen råd, for jeg kjenner dere ikke og vet ikke hvilket forhold dere har ellers; men jeg vil i allefall ønske deg lykke til med dette hva du enn gjør med saken!

Hvis det virkelig er noe snusk, så er du vel glad for å finne det ut nå, så tidlig?...

Ellers virker du som ei sterk jente- hold fast på de tankene der.

Klem fra VINGA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For er du sikker på at han gjør noe galt foruten å sende sms'er?

Nei, derfor prøver jeg å finne ut, uten å spørre han direkte, uten å krangle til han hater meg. Alt kan faktisk være en misforståelse! Men uansett så lyver han til meg. Og det sier litt om hvor lite det går ann å stole på det han sier til meg. Hadde jeg i det minste bodd med han, eller bodd mindre enn 4 timer vekke fra han, så hadde det vært mye lettere for meg å leke detektiv 8)

Rart at kvinner blir sjokka hver gang de får en bekreftelse på at menn stort sett trenger flere kvinner samtidig...  

Det er faktisk helt normalt!

Hadde jeg hatt behov for flere menn samtidig så hadde ikke jeg vært i et fast forhold. Som siste gjest (anonym nå) sa: Ville ikke du blitt sjokka hvis du fant ut at dama di drev med flere typer samtidig? Det er like mange utro damer som menn. Den du minst venter det fra kan bedra som bare det :o

Vinga: Jeg pleier aldri å sjekke mobilen hans, men jeg klarte bare ikke la være. Litt for å fjerne all tvil om at han har andre også. Deilig å få vite en av delene, da vet jeg hvor jeg har han. Han skal ikke få slippe unna så lett :sjarmor:

Klemmer fra,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du fant sånne meld fra eks/andre jenter er jeg ikke så forundra over.

Noen bare elsker å kunne ødelegge for andre..(vært borti det ja)

Men det virka rart det han hadde skrevet tilbake.. Hvem i alle dager sier han det til. Det er ikke noe man sier hverken familie(de har man da kjnet lenge),eller kamerater.

Eller kan han ha sendt det til en kamerat? Virker kanskje ikke så sannsylig, men det hadde vært det beste.

Men så har du litt merkelige(hehe)fyrer som min da, som i den perioden det var endel jenter inne i bildet som gjerne skulle ødelagt litt av hvert.

Han spilte med som bare pokker(jeg likte det ikke..men samtidig så gjorde det med null at han ville såre de som ville såre meg)

Uansett, alt det fine han skrev var bare piss.. Og etter en stund(da de trodde at nå hadde de han snart) så gav han de en lekse..og har aldri hørt fra de igjen :ler:

Jada sikkert barnslig(vi var bare barn og..såvidt 17)

Er nok lurt av deg å ikke ta det opP med en gang,er det jeg mener å si.

Men vet ikke om jeg hadde klart det selv.. Du er sterk Eminel!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg på den andre siden synes det er rart hvordan det har ramla inn støtteærklæringer til deg jeg. Når gutt19 skrev innlegg om at han hadde titta i mailboksen til jenta si fikk han masse pepper. Hvor er logikken her hen???

Jeg støtter deg ikke. Det du gjorde var galt. Uansett hva den mobilen innehold var det fremdeles galt av deg. Det er vel en av grunnene til at du ikke konfronterer han med det???

Jeg synes du skal snakke med han om det istedet for å trekke dine egne konklusjoner. Vi jenter kan være temmelig paranoide til tider!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke noe galt i å sjekke hans mobil. Han leser jo meldingene mine.

Klart folk kan bli paranoide til tider!! Etter alt han har sagt og gjort, alle krangelene vi har hatt, så føler jeg nå at jeg kjenner han bedre enn noen gang. Alt stemmer. Jeg velger å holde kjeft overfor han til jeg vet mer, det kunne jo vært en misforsåelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thea sa; Jeg på den andre siden synes det er rart hvordan det har ramla inn støtteærklæringer til deg jeg. Når gutt19 skrev innlegg om at han hadde titta i mailboksen til jenta si fikk han masse pepper. Hvor er logikken her hen???

Jeg ser ingen forskjell på om det er gutt eller jente.

Dobbeltmoral blir for dumt. (forresten, syns ikke det er dirkete greit å sjekke andres ditt og datt. Men jeg skjønner det godt. Man føler ofte at man har grunn til det.)

Mange har fått beviser for at partneren deres har vært/er utro ved å gjøre det.

Ville heller vært "slem" og funnet det ut, enn å bli lurt.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Jeg synes folk gjør så mye rart for tiden; Tyvleser folks mail. sjekker kjærestens mobil.....

Gjør man slikt mer man dømt til å få seg noen ekle overraskelser!!!

synes faktisk d sier mere om deg Eminel enn om typen din.

D er ikke sikkert han gjør så veldig mye mere enn å sende spretne SMS

Og slik eg ser d er ikke d utroskap men d er forsåvidt en helt annen diskusjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes folk gjør så mye rart for tiden; Tyvleser folks mail. sjekker kjærestens mobil.....

Gjør man slikt mer man dømt til å få seg noen ekle overraskelser!!!

synes faktisk d sier mere om deg Eminel enn om typen din.

D er ikke sikkert han gjør så veldig mye mere enn å sende spretne SMS

Og slik eg ser d er ikke d utroskap men d er forsåvidt en helt annen diskusjon...

Helt uenig. Å forsvare at noen snoker i mobilen skal ikke forsvares. MEN, når disse "hjelpmiddelene" er der for å avsløre utroskap, så ser jeg ingen grunn til at de ikke skal skjekke. Du sier at man må belage seg på ekle overraskelser??? Noe så tullete, er typen en som bedrar deg bør dette avsløres umiddelbart.

Jeg og samboer har tilgang til både våre mobiltelefoner og til e- mailene våre. Og grunnen er ganske enkel at vi stoler på hverandre. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For noe bullshit siste gjest!

Er forsåvdt enig i at folk må få ha ting for seg selv..

Men hvis en ikke har noe å skjule så er det ikke verdens undergang at man sjekker. Som sagt,man gjør det som regel fordi man føler man har grunn til det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du bør droppe han ja. Fin plan men pass på at ikke du blir skikkelig forelsket.

Sjekk alt du kan uten at han merker det, så får du svar.

Lykke til.

Vil bare si at man ikke sjekker sånt uten grunn. Har man mistanke, så sørg for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil heller aldri støtte det å "snoke" i andres eiendeler!!

At han leser dine meldinger, det vet du, du har ikke noe i mot det? og da er det greit. Han hadde tydeligvis noe å sjule for deg, siden du ikke vil konfrontere ham med det du fant der, VET du vel at han ikke vil like at du sjekka mobilen hans, og da er det IKKE greit! Hadde du spurt, så hadde det vært ok!

Man skal liksom stole på sin kjære trodde jeg. Har man så sterke anelser om at kjæresten driver med noe humbug, og i tillegg er så sikker på at han vil lyve til deg om det, at du føler deg nødt til å tyvtitte i hans private eiendeler for å finne hint om at han KANSKJE er utro, så tror jeg jeg heller ville stikki fra hele typen! Om dere ikke kan prate sammen uten å krangle, og ikke kan stole på hverandre, hva har dere da?

Er kanskje litt ekkelt sagt, jeg bare VET at dersom kjæresten min hadde tyvtittet i mobilen min, og begynt å analysere evt meldinger som lå der.... så ville jeg blitt totalt lynings om jeg hadde fått vite om det!!

Meldinger mellom folk som kjenner hverandre kan missforståes av "utenforstående"!! Ord og setninger, tatt ut av sammenhengen, kan fort oppfattes som noe annet en det det i første omgang ser ut som for en uvitende.

Jeg ser på det som en klar selvfølge, at dersom kjæresten min lurte på meldinger eller innkomne tlf. på MIN mobil, så hadde han stolt nok på meg til å spørre meg! Alt annet ville jeg sett på som mangel på respekt for meg og mitt privat liv!! Og det samme går andre veien, jeg ville aldri funnet på å sjekke mail eller telefon til kjæresten!

Men håper jo du kommer vel ut av bruduljen på ett eller annet vis!! Men jeg ville bare gått om jeg var deg, istedenfor å "ta hevn"... det blir jo like barnslig i mine øyne! Være voksen, gå, skap deg ett godt liv med en du kan stole på, eller alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eminel skrev: Han leser jo meldingene mine.

Vil det da si at han leser meldingene dine når du sitter der, at du eventuelt leser opp meldingene dine høyt, at du gir han mobilen din når du mottar meldinger slik at han får lese også eller at han snoker i innboksen din når du ikke er til stedet??? For det er en vesentlig forskjell på om du gir han mobben frivillig eller om han gjør det når du ikke er tilstede.

Hadde jeg hatt behov for flere menn samtidig så hadde ikke jeg vært i et fast forhold.

Hvorfor er du i dette forholdet??? Reaksjonen din på oppdagelsen din tyder ikke mye på ubegrensa kjærlighet siden det egentlig ikke brydde deg så hardt. Det finnes jo tydeligvis ikke et fnugg tillit i forholdet deres.

Jeg synes du skal la det ligge, komme deg ut og finne noen som virkelig betyr noe for deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er altfor enkelt å si at hun bør komme seg bort.

Hun vet ennå ikke om dette var noe å være redd for.

Husker ikke hvor lenge dere har vært sammenjeg Eminel, men tillit kan bygges opp.(selv om det ikke gjelder utroskap. Noen har uansett vanskelig for å stole på andre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører mange av dere sier at jeg nesten burde forvente det her når jeg sniker på typens mobiltelefon. Hvorfor i h### skulle jeg gjøre det :o ?! Jeg får lov å se på den. Han sier jeg får lov å se. Hvorfor skal en kjæreste ha noe å skjule da? Er vane med frekk flørting på mobilen hans og det er faktisk greit. Jeg gjør det selv :lol: Men når han sier at han ikke kan leve uten noen han knapt kjenner?! Det gjør meg paff... Jeg kan ikke si at jeg ville blitt sint på han hvis jeg hadde vært utro og han hadde funnet det ut fordi han tilfeldigvis så på mobilen min. Sprøyt...!!!

Nysgjerrigheten tar nesten overhånd noen ganger... Kan også si at det har med avstanden å gjøre. Når vi kanskje ikke sees mer enn en helg i måneden, så blir jeg nysgjerrig selv om han ikke er en person jeg forventer det av. Pleier alltid å ta hver minste tvil opp med han, og han har sine forklaringer som jeg tror på.

Jeg er utrolig glad i han og er villig til å vente på sannheten før jeg dømmer og stikker avgårde. Om det da viser seg at han faktisk har noen på si, går jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...