Gå til innhold

Katt som mjauer når den er på do.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig at en katt mjauer når den er på do?

Anonymkode: 394fb...979

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde en som mjauet når han gikk på do når vi gikk tur.

Men det var mer sånn; Heeei, vent da folkens. Ikke gå mer nå, stooooopp! Helvetes idioter, kunne dere ikke bare vente litt mens jeg var på do?? Dere stresser meg! 

Anonymkode: 33d34...ed9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har min begynt med å.. har innekasse pga høy alder. Mjauer etter å ha vært på do. Mjauer etter å ha spist mat. Startet med dette i vinter. Spurte dyrlegen, han hadde ingen forklaring.  Men måtte følge med om avføringen var hard. For da kunne det være at det var smertefullt.  Ikke enkelt når pus driver om natta og avføringen er tørr om morgenen. Pus går på dyrlegefor som er egnet for gamle katter med stive ledd. Foret smører leddene.

Anonymkode: f3215...b79

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det har min begynt med å.. har innekasse pga høy alder. Mjauer etter å ha vært på do. Mjauer etter å ha spist mat. Startet med dette i vinter. Spurte dyrlegen, han hadde ingen forklaring.  Men måtte følge med om avføringen var hard. For da kunne det være at det var smertefullt.  Ikke enkelt når pus driver om natta og avføringen er tørr om morgenen. Pus går på dyrlegefor som er egnet for gamle katter med stive ledd. Foret smører leddene.

Driter ikke driver.. jæv..mobil som endrer ord!!!!

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde en katt som mjauet og gikk til døra, når den ville på do. Gjorde aldri fra seg inne. Av en eller annen grunn hadde hun skjønt det, men ikke de andre. Derfor var det den eneste katten som fikk være inne også. 😂

Anonymkode: 9ab09...958

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Driter ikke driver.. jæv..mobil som endrer ord!!!!

hahaha.... Det er irriterende ja. 

Anonymkode: 9ab09...958

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke normalt. Katten min begynte med det, og da viste det seg at den hadde UVI. Det ble behandlet med antibiotika. 

Anonymkode: 7853a...268

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min gjør det noen ganger. Sitter i sandkassa og mjauer trist. Jeg ble kjempestressa de første gangene, for jeg trodde som den over skriver at det var UVI eller forstoppelse eller noe annet som gjør vondt. 

Men nå har jeg forstått at det betyr at hun synes det er for lite sand der. Hun slutter når jeg fyller på, men begynner å mjaue når det blir lavt igjen. 

Hvis katten mjauer ofte eller hver gang den går på do, ville jeg tatt den med til dyrlege. 

Anonymkode: ddfb1...0a4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, jeg fant ut grunnen. Det var for mye avføring i doen. Pleier å fjerne annen hver dag. Men få begynne å fjerne hver dag. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Takk for svar, jeg fant ut grunnen. Det var for mye avføring i doen. Pleier å fjerne annen hver dag. Men få begynne å fjerne hver dag. 

Hahaha. Klager over dårlig service. Typisk katter. ❤

Anonymkode: 9b68d...679

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...