AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #1 Skrevet 5. april 2022 Vi vurderer dette men er usikker på om det er lurt? Vi vil gjerne høre andres erfaringer Anonymkode: 0964b...c30
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #2 Skrevet 5. april 2022 Hvilken aldersgruppe snakker vi her? Det høres ganske amerikansk ut.. Skolene har jo lik læreplan foruten VGS og høyere utdanning. Eller skoler for barn med særskilte behov.. Anonymkode: f77cd...2a0 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #3 Skrevet 5. april 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Hvilken aldersgruppe snakker vi her? Det høres ganske amerikansk ut.. Skolene har jo lik læreplan foruten VGS og høyere utdanning. Eller skoler for barn med særskilte behov.. Anonymkode: f77cd...2a0 Vi snakker vgs nivå. Ja det høres kanskje amerikansk ut.. Anonymkode: 0964b...c30
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #4 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvilken aldersgruppe snakker vi her? Det høres ganske amerikansk ut.. Skolene har jo lik læreplan foruten VGS og høyere utdanning. Eller skoler for barn med særskilte behov.. Anonymkode: f77cd...2a0 Samme læreplan, men ikke samme elever, lærere og foreldre og fritidsaktiviteter. Læreplanen er definitivt ikke det viktigste for at barnet skal ha de beste forutsetninger for å lykkes. Anonymkode: 0f10e...233 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #5 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi snakker vgs nivå. Ja det høres kanskje amerikansk ut.. Anonymkode: 0964b...c30 Men da trenger dere jo ikke flytte. Barnet kan flytte og bo på hybel? Så kommer h*n hjem i helgene og feriene. Jeg flytta ut før jeg fylte 16 og bodde på hybel for å gå på vgs. De hadde ikke vgs der jeg vokste opp. Anonymkode: f77cd...2a0 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #6 Skrevet 5. april 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Men da trenger dere jo ikke flytte. Barnet kan flytte og bo på hybel? Så kommer h*n hjem i helgene og feriene. Jeg flytta ut før jeg fylte 16 og bodde på hybel for å gå på vgs. De hadde ikke vgs der jeg vokste opp. Anonymkode: f77cd...2a0 Ok. De har vgs der vi bor nå men det er ikke en god skole. Har et dårlig rykte Anonymkode: 0964b...c30
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #7 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Men da trenger dere jo ikke flytte. Barnet kan flytte og bo på hybel? Så kommer h*n hjem i helgene og feriene. Jeg flytta ut før jeg fylte 16 og bodde på hybel for å gå på vgs. De hadde ikke vgs der jeg vokste opp. Anonymkode: f77cd...2a0 Det er folkeregistrert adresse som gjelder. Anonymkode: 2ae8a...e0e
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #8 Skrevet 6. april 2022 For en curlinggenerasjon. Flyttet ut da jeg var 16 år pga vg. Vært selvstendig siden. Anonymkode: 91dfa...4d7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå