AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #1 Skrevet 5. april 2022 Har en baby som kaster opp (ikke bare gulper), han har spydd 5-6 ganger fra midnatt til nå. Jeg har selv hatt feber og vært dårlig i magen siste to døgn, så er nok et magevirus vi har fått. Er det farlig med oppkast for en så liten baby? Han sover mellom «slagene», har fått i ham bittelitt morsmelk, men ikke mye. Han vil ikke ha vann fra flaske. Når bør jeg evt kontakte lege? 😨 Anonymkode: ee494...ba8
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #2 Skrevet 5. april 2022 Har ikke peiling, men god bedring ❤️ Anonymkode: a7fad...c35
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #3 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har ikke peiling, men god bedring ❤️ Anonymkode: a7fad...c35 Takk ❤️ Huff, dette er skikkelig ekkelt! Anonymkode: ee494...ba8
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #4 Skrevet 5. april 2022 Det er det verste jeg har vært med på, da min baby hadde omgangssyka da hun va 3,5 måneder. Det er så vondt å se de små sånn! Mye medfølelse herfra!❤ Prøv å amme litt og ofte, så ikke magen blir full. Er han vant til å drikke vann? Hvis ikke, kan det gjøre magen verre... Så lenge han er kvikk og har energi mellom slagene, er det ingen grunn til bekymring. Hvis han ikke spiser, blir slapp, og får dårlig allmenntilstand, ring lege. De er mest bekymra for dehydrering på så små. Er du i tvil, ring lege. De følger deg godt opp! Lykke til, det går over snart! Anonymkode: ac62f...3dc
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #5 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er det verste jeg har vært med på, da min baby hadde omgangssyka da hun va 3,5 måneder. Det er så vondt å se de små sånn! Mye medfølelse herfra!❤ Prøv å amme litt og ofte, så ikke magen blir full. Er han vant til å drikke vann? Hvis ikke, kan det gjøre magen verre... Så lenge han er kvikk og har energi mellom slagene, er det ingen grunn til bekymring. Hvis han ikke spiser, blir slapp, og får dårlig allmenntilstand, ring lege. De er mest bekymra for dehydrering på så små. Er du i tvil, ring lege. De følger deg godt opp! Lykke til, det går over snart! Anonymkode: ac62f...3dc Takk ❤️ Ikke gøy nei, grusomt når han brekker seg og spyr! Han er ikke vandt til å få vann, prøvde å gi ham litt på en flaske, men det var han ikke interessert i. Han har tatt noen «super» morsmelk, men sovner fort ved brystet. Han er våken og klar rett etter han har kastet opp, men sover tungt ellers. Har kastet opp med ca 45-60 min mellomrom. Anonymkode: ee494...ba8
Hr. Aktiv Skrevet 5. april 2022 #6 Skrevet 5. april 2022 Ta kontakt med legevakta uansett. De er små og det skal så lite til før de blir dehydrert og mister mye viktige næringsstoffer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå