AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #1 Skrevet 5. april 2022 Jeg er student på master og har en god utdannelse og har også en del gode arbeidserfaring som egentlig overstiger resepsjonist nivået. (Overkvalifisert). Den laveste lønnen jeg har hatt tidligere i mine deltidsstillinger er 186,- per time. Ble kontaktet av Norges største hotell i med at jeg hadde jobbet i deres kundesenter tidligere og de ønsker å tilby meg en deltidsstilling som resepsjonist i et av deres hotell. Jeg er interessert i en deltidsstilling, men jeg er litt usikker på om akkurat denne stillingen passer meg. Ønsker gjerne å høre dine erfaringer! Anonymkode: 88146...9be
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #2 Skrevet 5. april 2022 Lønnen er så lav at du ikke bør tenke på det. Anonymkode: d1fd5...ec4
FunnyBoy123 Skrevet 5. april 2022 #3 Skrevet 5. april 2022 (endret) Da er bedre å jobbe på McDonalds. Litt mer action og bedre lønn! Hotelresepsjonist er et av de mest drittyrkene som finnes. Utrolig lange og kjedelige dager, med ræva betalt. Er sikker på at du kan få en langt bedre jobb med dine papirer. Jobber som pilot, kjenner godt til hotellbransjen. En god venninne av meg jobbet 2 år som resepsjonist før hun ble flyvertinne. Hun hatet det! Endret 5. april 2022 av FunnyBoy123
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #4 Skrevet 5. april 2022 Jobbet som resepsjonist en stund som student og trivdes godt. Lønna var jeg den gangen fornøyd med, men husker ikke hvor mye jeg tjente. På utdanning.no sto det 197 kr som timelønn, men vanskelig å si hva du vil få. Spør da vel? Greit med en jobb der man kan jobbe kveld og helg som student Anonymkode: e5370...5d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå