AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #1 Skrevet 4. april 2022 Kjenner igjen at jeg ikke er så glad i denne alderen. Greit når jeg kan gå i åpen bhg., babysang eller på kjøpesenteret i løpet av uken når de andre er på skole/jobb. Vanskeligere i helger og ferier. Hva gjør dere andre i helger og ferier? Anonymkode: 0935d...9e5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #2 Skrevet 5. april 2022 Har trillet en del tur hvor hun satt oppreist og kunne se på ting og tang. Ellers lå vi mye på gulvet. Litt krevende alder sånn sett ja, ikke så mye å gjøre sammen. Anonymkode: 529c8...4f6
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #3 Skrevet 5. april 2022 Trikketur, danse med baby i armene, synge, bade baby i balje/badekar og lage vannshow ( finnes sånne kopper på lekebutikken som lager ulike vannstråler) , badeender. Dra langs et vann eller park og mate fugler. Mange babyer elsker å se på fra vognen. Lage krypebaner. Jeg tok tepper over bord, brukte puter og dyner ++ og fikk baby til å jage meg gjennom "løypene) . Leke titt tei, gjemme seg bak hjørner og si titt tei når baby finner deg. Lage tårn av klosser som baby kan rive ned. Sette baby i matstol og se på at du lager mat/ baker. Ta en kjøretur. Støvsuge ( min jaget støvsugeren og studerte den etterpå, elsket å trekke ut ledningen og så dro jeg den inn igjen med automatknappen. Så dro baby ledning ut igjen. ( Kunne holde på med det i evigheter). Såpebobler. Radiobil. ( De minste liker å se på dem og krype etter ofte). Flyvende helikopter. Altså hvor ender det. Skriver, gryter. Hånddukker. Tur med bæresele. Piano med barnet på fanget, slå på tangentene. Pirke på gitarstrenger. Krype etter katten. ( Under strengt tilsyn) bli dusjet, min elsket å krype gjennom dusjstrålen Syntes det var nok av ting å finne på, selv om det kunne være et ork å konstant prøve å finne på noe nytt. De blir heldigvis mer og mer selvstendige i den alderen ofte. Litt etter litt. Anonymkode: a21b2...16c
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #4 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kjenner igjen at jeg ikke er så glad i denne alderen. Greit når jeg kan gå i åpen bhg., babysang eller på kjøpesenteret i løpet av uken når de andre er på skole/jobb. Vanskeligere i helger og ferier. Hva gjør dere andre i helger og ferier? Anonymkode: 0935d...9e5 Triller tur i byen, går på cafe, leker på gulvet, i sofaen og i fanget. Spiser, sover. Og sånn går no dagan! Samme rutine om det er ferie eller helg. Anonymkode: eb4d1...8a8
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #5 Skrevet 6. april 2022 Blir mye trilling så han får opp å se verden 😛 når vi er hjemme gjør vi ikke så mye, han liker å ligge å pusle med lekene sine men jeg legger egentlig ikke opp til noe aktivitet 😛 prater masse med han og spiller musikk Anonymkode: 29ec1...460
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå