Catbert Skrevet 4. april 2022 #1 Skrevet 4. april 2022 Har prøvd masse. Clinique moisture surge, la roche posay, cerave, diverse hudoljer. Jeg påfører de langt unna øyet, men alle kremene gjør at øynene mine svir, føles tunge og tårene renner. Noen som har noen tips?
Catbert Skrevet 5. april 2022 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2022 Raven.Writingdesk skrev (51 minutter siden): Spenol. Hvorfor spenol?
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #5 Skrevet 5. april 2022 Dropp kosmetikkmerkene og prøv noe de bruker på sykehus, Blå apobase kanskje? Anonymkode: c2a74...d23
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #6 Skrevet 5. april 2022 Bruker du kremer med solfaktor? Jeg svir i øynene av alle dagkremer/fuktighetskremer med faktor, og foretrekker kremer uten og påfører heller vanlig solkrem når jeg er mye ute i solen. Anonymkode: f2e5f...fee 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #7 Skrevet 6. april 2022 Kan du ha en problematikk med øynene? Tørre øyne kan fremstå som irriterte/rennende øyne i begynnelsen. Jeg skulle ønske jeg hadde skjønt det før. Anonymkode: be71f...806 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #8 Skrevet 6. april 2022 Har du testet The ordinary? Denne her https://www.vita.no/hudpleie/dagkremer/the-ordinary-hydrators-and-oils-natural-moisturizing-factors--ha Anonymkode: d4a66...b16
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #9 Skrevet 6. april 2022 Jeg har akkurat samme problem som deg! Men hvis du bruker foundation eller pudder over kremen så vær obs på at det kan være problemet. Veldig få mascaraer jeg tåler også… Denne kremen tåler jeg: https://www.farmasiet.no/catalog/ansiktspleie/dagkrem/cosmica-face-moist-day-cr-norm-501,5001728?gclid=EAIaIQobChMIt4-Ckav_9gIVCBF7Ch2qjAeHEAQYAiABEgJzevD_BwE og denne bruker jeg som dagkrem - den er helt sykt god!!!! (Det er egentlig en bodylotion, men den er så lett at den fungerer i ansiktet: https://www.apotek1.no/produkter/aderma-body-lotion-925969p Anonymkode: 2a058...249
Catbert Skrevet 7. april 2022 Forfatter #10 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg har akkurat samme problem som deg! Men hvis du bruker foundation eller pudder over kremen så vær obs på at det kan være problemet. Veldig få mascaraer jeg tåler også… Denne kremen tåler jeg: https://www.farmasiet.no/catalog/ansiktspleie/dagkrem/cosmica-face-moist-day-cr-norm-501,5001728?gclid=EAIaIQobChMIt4-Ckav_9gIVCBF7Ch2qjAeHEAQYAiABEgJzevD_BwE og denne bruker jeg som dagkrem - den er helt sykt god!!!! (Det er egentlig en bodylotion, men den er så lett at den fungerer i ansiktet: https://www.apotek1.no/produkter/aderma-body-lotion-925969p Anonymkode: 2a058...249 Takk for tips! Jeg var innom apoteket i går og kjøpte Aderma sin krem pluss en fra Decubal som jeg ble anbefalt av personalet. Decubal fungerte bra. Jeg har merkelig nok ikke problemer med at sminke svir. Bare kremer.
Catbert Skrevet 7. april 2022 Forfatter #11 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (På 6.4.2022 den 7.35): Har du testet The ordinary? Denne her https://www.vita.no/hudpleie/dagkremer/the-ordinary-hydrators-and-oils-natural-moisturizing-factors--ha Anonymkode: d4a66...b16 Ja, den har jeg testet tidligere men øynene likte ikke den 1
Maleficenta Skrevet 7. april 2022 #12 Skrevet 7. april 2022 marykay skrev (På 5.4.2022 den 1.48): Har prøvd masse. Clinique moisture surge, la roche posay, cerave, diverse hudoljer. Jeg påfører de langt unna øyet, men alle kremene gjør at øynene mine svir, føles tunge og tårene renner. Noen som har noen tips? prøvd no parfymefritt?
Catbert Skrevet 7. april 2022 Forfatter #13 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (På 6.4.2022 den 7.29): Kan du ha en problematikk med øynene? Tørre øyne kan fremstå som irriterte/rennende øyne i begynnelsen. Jeg skulle ønske jeg hadde skjønt det før. Anonymkode: be71f...806 Takk for tips! Ja, føler ofte at øynene blir tårete og har tenkt at det kan være fordi de er tørre. Har prøvd allergidråper og de hjalp litt 1
Catbert Skrevet 7. april 2022 Forfatter #14 Skrevet 7. april 2022 Maleficenta skrev (1 minutt siden): prøvd no parfymefritt? Bruker aldri parfyme i noe som helst, bortsett fra deodorant
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #15 Skrevet 7. april 2022 Jeg bruker Mary Kay sin (lys rosa tube) Artig sammentreff mtp brukernavnet ditt🤪 Anonymkode: 87e88...f44
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #16 Skrevet 7. april 2022 Du må bruke en steril krem, uten parafyme. Kremer som ikke er sterile inneholder konserveringsmidler - og det svir! F.eks denne: Avène Skin recovery cream steril Anonymkode: 9cce5...c75
Catbert Skrevet 7. april 2022 Forfatter #17 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Du må bruke en steril krem, uten parafyme. Kremer som ikke er sterile inneholder konserveringsmidler - og det svir! F.eks denne: Avène Skin recovery cream steril Anonymkode: 9cce5...c75 Oi, bra tips! 😃
Catbert Skrevet 7. april 2022 Forfatter #18 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg bruker Mary Kay sin (lys rosa tube) Artig sammentreff mtp brukernavnet ditt🤪 Anonymkode: 87e88...f44 Takk for tips! He he, vet ikke hvorfor jeg valgte akkurat det navnet. Det var det første som falt meg inn for noen år siden 😆
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #19 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (På 6.4.2022 den 7.29): Kan du ha en problematikk med øynene? Tørre øyne kan fremstå som irriterte/rennende øyne i begynnelsen. Jeg skulle ønske jeg hadde skjønt det før. Anonymkode: be71f...806 Hva skjer hvis man går med det? Tørre øyne for lenge altså? Anonymkode: eeaf1...c61 1
Anna Maria Skrevet 7. april 2022 #20 Skrevet 7. april 2022 marykay skrev (På 5.4.2022 den 1.48): Har prøvd masse. Clinique moisture surge, la roche posay, cerave, diverse hudoljer. Jeg påfører de langt unna øyet, men alle kremene gjør at øynene mine svir, føles tunge og tårene renner. Noen som har noen tips? Jeg bruker Ren og den kan jeg smøre over øynene, og jeg er rimelig sensitiv. jeg synes den er kjempegod og ikke spesielt dyr heller. Øyekremen er også kjempegod, men den har jeg ikke prøvd å smøre over øyet enda, bare rundt. Altså inntil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå