Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet en fyr i 3 mnd nå. Vi har lang avstandsforhold. Grunnet avstanden og barn har vi hatt mulighet å bare treffes 3 helg i denne perioden. Hatt en del sex hver gang vi treffes. Energien vi har i senga matcher. Men vi snakker lite sammen. Han er så stiv med lite humør.
mtp det vi har avtalt ( at hvis vi er god match så flytter vi sammen etter sommer) så føler jeg at jeg vil ha mer ut av dette forholdet. Han er som en lukket bok. Forteller meg så lite som mulig. Snakker indirekte om ting. Snakker om overfladiske tema F.eks. Været. Noe som irriterer meg hver gang. 

han virker som en smart fyr. Men lurer på om dette er en slik forhold han er komfortabel med…? Er det greit for han liksom?
Han holder kontakten uten at jeg prøver noe særlig. Jeg bare svarer han og viser interesse tilbake.

Men er lei denne situasjonen. Tok dette opp med han for tredje gang. Han mener jeg har rett å klage, så finner han bare på en unnskyldning så skjer det ingenting videre. 

lurer på om jeg er hans sidechick…?  det føles som om han får meg til å vente pga. en eller annen grunn…

Han har innrømt at han har godt inntrykk av meg, han liker meg og min personlighet. 

hva burde jeg gjøre?

Anonymkode: 4414b...ac5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres mer ut som en friends with benefits greie. Han er jo ikke interessert i å bli kjent med deg eller dele noe av hverdagen sin med deg 

Anonymkode: 3e670...6c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå videre. 

Anonymkode: ed787...372

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han ikke er triveligere og mer interessert nå, hvordan vil det da bli om en stund? Jeg hadde droppet mannen. 

Anonymkode: 68a91...a0b

AnonymBruker
Skrevet

Æh. Dere har møttes tre ganger, hatt mye sex, men dere snakker om været? Og han irriterer deg? Tror ikke dette er helt liv laga. I begynnelsen når man møtes skal det jo helst være stjerner og regnbuer, ikke irritasjon. 

Anonymkode: 367c9...b07

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen er faktisk bare sånn. Stille bok som snakker ikke så mye.

Jeg la mest merke til at dere allerede har avtalt flytting (med barn) i løpet av så kort tid………

Anonymkode: 2ec71...7f6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke gidda

Anonymkode: 8aa50...680

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Noen er faktisk bare sånn. Stille bok som snakker ikke så mye.

Jeg la mest merke til at dere allerede har avtalt flytting (med barn) i løpet av så kort tid………

Anonymkode: 2ec71...7f6

Herlighet ja, jeg så nå at det er barn i bildet.

TS, er du ikke riktig nagla? 

Anonymkode: 367c9...b07

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tok dette opp med han for tredje gang. Han mener jeg har rett å klage, så finner han bare på en unnskyldning så skjer det ingenting videre. 

Det er ikke tiltrekkende å være sammen med en som klager. Det hjelper ikke på romansen, akkurat.

Synes det er viktig alt skal sies, men det kommer mye an på måten du sier ifra på.

Du kan f.eks begynne med å si hvordan du opplever det, og hva du setter sånn pris på i et forhold. At du liker når han spør...., du er nysgjerrig på hverdagen, hvordan kan vi få til å dele mer av våres liv.

Jeg tror det er en god måte å ta opp ting på ved å si hvordan man selv opplever føler det, og hva  du setter pris på hos den andre. Spørre den andre hvordan han har det med det, hva han tenker, hva han liker

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du burde da absolutt ikke en gang vudere å flytte sammen. Det er det flere grunner til. For det første så irriterer du deg nå av han, etter kun å ha truffet hverandre mindre enn en håndfull ganger. Det kommer IKKE til å bli bedre ved å flytte sammen, det blir heller forsterket.

For det andre: Dere har barn!!! Må det utdypes yttligere?

Han humor matcher ikke din heller virker det som. Du bør ha en partner som får deg til å le, ikke bare ha grei sex. Latter kommer man langt lengre med enn en orgasme.

Hva er det du egentlig forventer at skal skje videre?

Anonymkode: c7eb6...c64

AnonymBruker
Skrevet

Kun 3 måneder og dette er situasjonen? Jeg tror jeg var stormforelsket hvert fall et år før det begynte å komme noe å irritere seg over. Du burde for all del ikke flytte ut med han. Dette kommer ikke til å bli bedre akkurat.

Anonymkode: 9beea...422

AnonymBruker
Skrevet

Dere er jo en dårlig match. Ganske enkelt. Han klarer ikke gi deg det du trenger. og med barn i tillegg er det helt tullete å i heletatt tenke på å flytte sammen etter å ha møttes kun 3 ganger, og når dere i tillegg tydelig ikke matcher. Så desperat kan du rett og slett ikke være, da vil du ta valg du kommer til å angre på resten av livet.

Anonymkode: d2621...70c

Skrevet

Dere har møttes tre ganger, det er barn i bildet, og tenker allerede på å flytte sammen. Er dette en trolletråd? 

Gjest Bullabu
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Har datet en fyr i 3 mnd nå. Vi har lang avstandsforhold. Grunnet avstanden og barn har vi hatt mulighet å bare treffes 3 helg i denne perioden. Hatt en del sex hver gang vi treffes. Energien vi har i senga matcher. Men vi snakker lite sammen. Han er så stiv med lite humør.
mtp det vi har avtalt ( at hvis vi er god match så flytter vi sammen etter sommer) så føler jeg at jeg vil ha mer ut av dette forholdet. Han er som en lukket bok. Forteller meg så lite som mulig. Snakker indirekte om ting. Snakker om overfladiske tema F.eks. Været. Noe som irriterer meg hver gang. 

han virker som en smart fyr. Men lurer på om dette er en slik forhold han er komfortabel med…? Er det greit for han liksom?
Han holder kontakten uten at jeg prøver noe særlig. Jeg bare svarer han og viser interesse tilbake.

Men er lei denne situasjonen. Tok dette opp med han for tredje gang. Han mener jeg har rett å klage, så finner han bare på en unnskyldning så skjer det ingenting videre. 

lurer på om jeg er hans sidechick…?  det føles som om han får meg til å vente pga. en eller annen grunn…

Han har innrømt at han har godt inntrykk av meg, han liker meg og min personlighet. 

hva burde jeg gjøre?

Forlange å bli med han hjem.....Da ser du om han har dame, om han nekter, da har du svaret....

Endret av Bullabu
AnonymBruker
Skrevet

Det kan ta en god stund å bli kjent når man har avstandsforhold, progresjonen er gjerne lavere enn når man bor relativt mye nærmere hverandre. 

Anonymkode: 63f5e...282

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...