Gå til innhold

Tannbleking som fungerer, tips

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen av disse tannblekingspakkene på markedet som faktisk fungerer? Har dere noen andre tips og triks som faktisk fungerer for å lysne tennene litt på egen hånd? Jeg vil ikke gjøre det hos tannlege per nå. 

Anonymkode: 70ccd...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er ingenting annet enn orofft hos tannlege som hjelper. Alle andre behandlinger og lysbehandlinger og sånt er svindel. Fins en gel som du kan kjøpe fra utlandet som etser bort ytterste lag på tennene så de ser hvitere ut, men den etser og brenner vekk tannkjøttet også, og du vil få tynnere og tynnere tenner som knekker innen du er 45 

Anonymkode: 4df64...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crest whitening strips skal visst funke bra, har ikke testet dem selv men har lest at dem er de beste man kan få på markedet av slike strips.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
candykiss skrev (5 timer siden):

Crest whitening strips skal visst funke bra, har ikke testet dem selv men har lest at dem er de beste man kan få på markedet av slike strips.

Kjøper de alltid når jeg er i usa. De fungerer veldig bra. 

Anonymkode: 5fe0c...889

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker premium white og synes at det fungerer bra.  

Anonymkode: f8fda...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kjøper de alltid når jeg er i usa. De fungerer veldig bra. 

Anonymkode: 5fe0c...889

Kjøper på ebay! Brukt i veldig mange år, og tannlegen ser ikke noe galt med tennene mine.. Funker gull! (Noen ganger får man dårlige pakker som ikke fungerer like bra..)

Anonymkode: 1df6d...891

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har noen prøvd en lilla tannkrem? Skal virke på samme måte som at gult i blondt hår tones ned av lilla. Vet det det hjelper kun til neste gang man spiser. Men er litt nysgjerrig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg bruker premium white og synes at det fungerer bra.  

Anonymkode: f8fda...8c7

Hvor mange prosent hydrogenperoksid inneholder denne?  0,3 % eller noe sånt? Det er vel ikke mer som er tillatt i Norge.    Man må ha minst 10% for å kunne se effekt.   Du er lurt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, AnonymBruker said:

Er det noen av disse tannblekingspakkene på markedet som faktisk fungerer? Har dere noen andre tips og triks som faktisk fungerer for å lysne tennene litt på egen hånd? Jeg vil ikke gjøre det hos tannlege per nå. 

Jeg fikk beskjed av tannlegen at man kun må bleke tenner hos tannlegen. Andre alternativer kan være skadelige. Men jeg vet ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dra til tannlegen å støp form av tennene dine, så får du en skinne og blekemiddel hos tannlegen. Så kan du bleke tennene dine hjemme. Eneste som funker. Det er kun tannleger som har lov å selge stor nok konsentrasjon av middelet som bleker til at det skal fungere over tid. 

Anonymkode: 03f85...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Crest whitening strips fungere. Bruke dem da jeg bodde i USA. Du får kjøpt dem på ebay mot litt dyr shipping. Men de funker som faen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candykiss skrev (15 timer siden):

De funker som faen. Jeg får noe såre gommer i et par dager av dem da 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dra til tannlegen å støp form av tennene dine, så får du en skinne og blekemiddel hos tannlegen. Så kan du bleke tennene dine hjemme. Eneste som funker. Det er kun tannleger som har lov å selge stor nok konsentrasjon av middelet som bleker til at det skal fungere over tid. 

*I Norge* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 5.4.2022 den 19.39):

Dette stemmer ikke, jeg har brukt Dentway, fordi den ikke er så sterk som mange andre, og den funker som bare det. Jeg er redd for å få altfor hvite, og den har jeg kontroll med og stoppet mens det fortsatt så naturlig ut.

Men det skal sies at jeg har testet noe annet i utlandet som ikke funket i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...