Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #1 Skrevet 2. november 2005 Her om dagen så jeg providence, den som går på dagtid rundt 15:30. Det var en ganske trist episode, der kjæresten til Syd døde. Men da han døde, spilte de en urtolig vakker sang. Jeg har hørt den før, og kommer såklart ikke på noe av teksten nå, men er det noen av dere som tilfeldigvis så samme programmet og vet hva sangen heter? Jeg skal såklart skrive inn det lille av teksten jeg kan når jeg kommer på det...er det ikke typisk at den falt ut av hodet akkurat da jeg begynte å skrive...
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #2 Skrevet 2. november 2005 Nå kom jeg på den. Det er en dame som synger. Teksten i refrenget går noe a la "in the arms of an angel.....fly away from here" En rolig og vakker ballade. Noen som vet?
Amber Skrevet 2. november 2005 #3 Skrevet 2. november 2005 Sarah mclachlan - Angels Fra soundtracket til City of Angels med Meg Ryan og Nivolas Cage. Forøvrig en utrolig bra og trist film.. Sangen er nydelig!
Retz Skrevet 2. november 2005 #4 Skrevet 2. november 2005 In The Arms Of An Angel med Sarah McLachlan Refrenget: In the arms of an Angel fly away from here From this dark, cold hotel room, and the endlessness that you fear You are pulled from the wreckage of your silent reverie You're in the arms of an Angel; may you find some comfort here Et tips når man søker på sanger/tekster; skriv den strofa du husker best (stor sjanse for at dette også er tittelen på sangen) i anførselstegn i søkefeltet, f.eks: "In the arms of an angel"+lyrics Og selv om den aktuelle strofa ikke er en del av tittelen, så får man uansett ofte treff. I hvert fall på Google.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #5 Skrevet 2. november 2005 Åh, tusen takk!!! You made my day :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå