AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #1 Skrevet 4. april 2022 Nå er det tredje gang jeg tilfeldigvis snoket i tlf hans. Jeg mente og gjøre det til før alle dere som skal dømme meg fordømmer. LES! For fire år siden tok jeg han i og være utro mot meg uten at jeg visste det. Jeg kom meg inn på tlf hans og fant ut at han hadde pult og møtt på andre bare en mnd etter bryllupet vårt. Jeg konfronterte han tok han på et og han i rømte alt. . Jeg Tilga han til slutt og det tok ogg lang tid og jobbe med forholder.her om dagen var jeg på tlf Med søs hans så viste deg seg at han sto ut i hagen med noe. Og da fikk jeg sjansen til og se om det var noe jeg ville finne. Så finner jeg ei samtale mellom. Han og ei kjerring fra aug 2021 da jeg satt hjemme med nyfødt babt. Jeg konfronterte han igjen men han slettet tydeligvis meld og be nekta for det hele igjen. Jeg er så irritert dere hva fader skal jeg gjøre??? Anonymkode: 2c1e1...401
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #2 Skrevet 4. april 2022 Du skulle ikke tilgitt han etter første gangen. Du skulle ikke tilgitt han etter andre gangen. Jeg håper ikke at du tilgir han nå. Du vet at det kommer til å skje en fjerde gang også. Trolig har han vært utro mange flere ganger enn tre.... Hvorfor gidder du å være i et forhold med en som ikke er trofast mot deg? Han fortjener deg ikke ❤️ Anonymkode: f4f35...534 22 2 5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #3 Skrevet 4. april 2022 Slå opp selvfølgelig. Du trenger ingen innrømmelse for å skjønne at han der er utro og kommer til å fortsette å være det. Menn lærer deg at når dama tilgir en gang forventer de at hun tilgir neste, og når hun tilgir neste får de såpsss lite respekt for partneren at de fortsetter å være utro fordi de vet at hun alltid vil være der bare han spiller litt skuespill og sier unnskyld og tomme ord om at det aldri skal skje igjen... Du piner deg selv om du fortsetter å bli i dette forholdet Anonymkode: 23a96...def 9 1 1
MapleSirup Skrevet 4. april 2022 #4 Skrevet 4. april 2022 Du har jo tatt valget ditt for lenge siden. Han er utro og dere vet det begge to, men lever videre. Mange har det sånn. Men du har ikke rett til å være sjokkert. 12 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #5 Skrevet 4. april 2022 Du dropper han. Anonymkode: 0b98e...fa6 5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #6 Skrevet 4. april 2022 MapleSirup skrev (29 minutter siden): Du har jo tatt valget ditt for lenge siden. Han er utro og dere vet det begge to, men lever videre. Mange har det sånn. Men du har ikke rett til å være sjokkert. Man har rett til å være både sjokkert, sint og lei seg jo. At man tilgir betyr ikke at man aksepterer handlingen, og når en mann man elsker sverger på livet til sin mor om å aldri gjøre det igjen og gråter så ønsker man jo å tro på det, man er oppdratt til å stole på folk og ikke tro at sine nærmeste lyver. Men desverre så gjør jo mange menn det i sånne situasjoner men det gjør ikke den bedratte noe mindre berettiget til å være sjokkert og lei seg og sint. Anonymkode: 23a96...def 3
tussi84 Skrevet 4. april 2022 #7 Skrevet 4. april 2022 Du søker skilsmisse og drar din vei. Du gav han en sjanse etter første gangen han var utro, og han lovte nok grønne skoger, og at det aldri skulle skje igjen den gangen. Dette løftet har han brutt. Ikke bare en gang men hele to ganger til, om ikke evt flere som du ikke vet om. Det er noe som heter Fool me once,shame on you. Fool me twice, shame on me. Mannen din kommer ikke til å forandre seg, og han er heller ikke lei seg/har dårlig samvittighet ovenfor utroskapet. Hadde han hatt det så hadde han aldri gjort det flere ganger. Han er heller lei seg over at han ble tatt. Din mann tenker på seg selv, og ikke deg. 7 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #8 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Menn lærer deg at når dama tilgir en gang forventer de at hun tilgir neste, og når hun tilgir neste får de såpsss lite respekt for partneren at de fortsetter å være utro fordi de vet at hun alltid vil være der bare han spiller litt skuespill og sier unnskyld og tomme ord om at det aldri skal skje igjen... Du piner deg selv om du fortsetter å bli i dette forholdet Anonymkode: 23a96...def Det skulle stå menn lærer seg ikke lærer deg, men nå har du lært det og 😅 Anonymkode: 23a96...def 1
MapleSirup Skrevet 4. april 2022 #9 Skrevet 4. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Man har rett til å være både sjokkert, sint og lei seg jo. At man tilgir betyr ikke at man aksepterer handlingen, og når en mann man elsker sverger på livet til sin mor om å aldri gjøre det igjen og gråter så ønsker man jo å tro på det, man er oppdratt til å stole på folk og ikke tro at sine nærmeste lyver. Men desverre så gjør jo mange menn det i sånne situasjoner men det gjør ikke den bedratte noe mindre berettiget til å være sjokkert og lei seg og sint. Anonymkode: 23a96...def Når man aksepterer et mønster, så er det nettopp en aksept av handling . Selv om man kanskje ikke har skjønt det selv. At hun er lei seg og sint forstår jeg godt, likevel. Mest fordi håpet er det siste som dør… Endret 4. april 2022 av MapleSirup 8 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #10 Skrevet 5. april 2022 MapleSirup skrev (2 timer siden): Når man aksepterer et mønster, så er det nettopp en aksept av handling . Selv om man kanskje ikke har skjønt det selv. At hun er lei seg og sint forstår jeg godt, likevel. Mest fordi håpet er det siste som dør… Du må forstå psykologien i dette her. Man aksepterer ikke mønsteret, man tror det er håp for at mønsteret skal brytes og at han virkelig mener det denne gangen. Det er en traumeskade og ikke en bevisst tankemåte man kan styre. Anonymkode: 23a96...def 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #11 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må forstå psykologien i dette her. Man aksepterer ikke mønsteret, man tror det er håp for at mønsteret skal brytes og at han virkelig mener det denne gangen. Det er en traumeskade og ikke en bevisst tankemåte man kan styre. Anonymkode: 23a96...def Rettelse: ikke en bevisst tankemåte man nødvendigvis kan styre. Man har mest kontroll over det første gangen, når det er ukjent og nytt for hjernen å utsettes for, men når man sitter fast i mønsteret som gjentar seg så tenker ikke lenger hjernen rasjonelt og man klarer ikke nødvendigvis å bryte mønsteret. Ikke pga naivt valg men pga traume skade. Dette er hvorfor også mange som blir utsatt for vold eller svik knyttet til rus eller gambling også sliter med å gå. Hjernen søker det kjente, selvom det kjente er dårlig for en. Da føler det bedre å bli enn å gå. Det er også noe med at når man har kjempet lenge og tilgitt mange ganger føles det ut som at alt man har slitt har vært forgjeves og at man gir opp alt som kunne vært i enden av regnbuen hvis man går. Det er selvfølgelig ikke rasjonelt, mønsteret bare fortsetter og man skjønner det ofte først etter man har kommet seg vekk hvor sovende og urasjonell hjernen var. Anonymkode: 23a96...def 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #12 Skrevet 5. april 2022 Menn som er utro mot kone i barsel er syke i hodet. Anonymkode: f02d7...e58 12
Hr. Aktiv Skrevet 5. april 2022 #13 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Menn som er utro mot kone i barsel er syke i hodet. Anonymkode: f02d7...e58 Akkurat like syke som de damer som er utro.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #14 Skrevet 5. april 2022 Hr. Aktiv skrev (11 minutter siden): Akkurat like syke som de damer som er utro. Men så relevant svar til TS, da.. 😅 TS, han her høres jo ut som den notorisk utro typen. Han har jo lært ingenting av denne jobbingen deres med forholdet når reaksjonen bare er å slette og benekte, det er ikke sånn man trygger en partner. Han er utro igjen og han har så godt som null respekt for deg. Her er det nok ikke håp for å "rehabilitere" han, du må ta valget - vil jeg være med en mann som bedrar meg resten av livet, eller skal jeg komme meg ut av dette forholdet? Alternativet at han er trofast mot deg finnes ikke, det er det bare å innse. Fortsetter du å være sammen med han, så ikke bli sjokkert når det skjer igjen. Anonymkode: 2a605...01b 4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #15 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nå er det tredje gang jeg tilfeldigvis snoket i tlf hans. Jeg mente og gjøre det til før alle dere som skal dømme meg fordømmer. LES! For fire år siden tok jeg han i og være utro mot meg uten at jeg visste det. Jeg kom meg inn på tlf hans og fant ut at han hadde pult og møtt på andre bare en mnd etter bryllupet vårt. Jeg konfronterte han tok han på et og han i rømte alt. . Jeg Tilga han til slutt og det tok ogg lang tid og jobbe med forholder.her om dagen var jeg på tlf Med søs hans så viste deg seg at han sto ut i hagen med noe. Og da fikk jeg sjansen til og se om det var noe jeg ville finne. Så finner jeg ei samtale mellom. Han og ei kjerring fra aug 2021 da jeg satt hjemme med nyfødt babt. Jeg konfronterte han igjen men han slettet tydeligvis meld og be nekta for det hele igjen. Jeg er så irritert dere hva fader skal jeg gjøre??? Anonymkode: 2c1e1...401 Synes faktisk du er dum som fortsatt er sammen med han, så jeg føler på ingen måte med deg. Anonymkode: 5ee8e...be5 6
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #16 Skrevet 5. april 2022 MapleSirup skrev (7 timer siden): Du har jo tatt valget ditt for lenge siden. Han er utro og dere vet det begge to, men lever videre. Mange har det sånn. Men du har ikke rett til å være sjokkert. Dette. Du har to valg. Enten forsone deg med at det er en slik mann du har valgt med alt det innebærer. Eller gå ut av forholdet. Den eneste som kan si hva som er rett for deg er deg selv. Anonymkode: ec231...e91 6
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #17 Skrevet 5. april 2022 Hva du skal gjøre? Forlate mannen som gjentatte ganger hverken klarer å holde pikken i buksa eller å være ærlig med deg. Anonymkode: b600f...365 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #18 Skrevet 5. april 2022 Har du tatt han i to tidligere utroskap, eller er det noe i hi jeg misforstår? Eller tok du han en gang for 4 år siden, og en gang nå? Uansett så er det jo åpenbart at dersom dette er andre gangen, så er det jo tydelig at han ikke lære noenting av første gangen. Du skulle aldri tilgitt han for den første gangen heller. Og nå som han har gjort det igjen, så viser han jo bare at dette er noe han har tenkt til å fortsette med. Anonymkode: 0573d...3cd 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #19 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Synes faktisk du er dum som fortsatt er sammen med han, så jeg føler på ingen måte med deg. Anonymkode: 5ee8e...be5 Og om man skulle være dum, så fortjener man ikke bedre, altså? Du tenker at det å være dum er et valg man tar? Anonymkode: 0638e...a38 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #20 Skrevet 5. april 2022 Alle kan gjøre feil i livet, og jeg er for å gi folk sjansen til å vise at de er en bedre person enn hva en enkelt hendelse skulle tilsi. Men tredje gang?? Da ville tabbekvoten være fylt opp for meg... Anonymkode: b711b...d64 2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå