Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Frekkeste moren i nabolaget sendte sønnen min hjem fordi han hadde rakt finger til henne...

Herregud må roe seg ned! Sønnen min kan være litt stygg i kjeften osv til tider, men litt guttefakter må tåles. Jeg sa at jeg syntes ikke hun hadde noe med å fortelle mitt barn hvor han skulle gå og jeg bestemmer hva som er dårlig oppførsel, hun sa vi ikke var ønsket der på besøk mer, makan?! 

Jeg skal ringe henne i kveld! Dette er jo ikke greit av en mor å si at meg og min sønn er utestengt fra deres hus! Alle barna henger jo der.  

Anonymkode: e2fb7...99a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert.

Anonymkode: b8887...f2c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tviler ikke et sekund

Anonymkode: da43a...a32

• Liker 2
Skrevet (endret)

Øøg

Endret av Barem
AnonymBruker
Skrevet

Ja dette var hjelpsomt! Takk så meget!!!😡

AnonymBruker
Skrevet

Da er det notert: «drittunge viste vertinnen finger’n. Opprørt mor skal lage helvete siden drittungen ikke har lært folkeskikk»

Anonymkode: 1e42c...279

• Liker 16
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da er det notert: «drittunge viste vertinnen finger’n. Opprørt mor skal lage helvete siden drittungen ikke har lært folkeskikk»

Hva mener du? Jeg er opprørt fordi vi ikke er velkommen lenger! Hun kan ikke bestemme det når alle andre barne leker der... det blir utestenging. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva mener du? Jeg er opprørt fordi vi ikke er velkommen lenger! Hun kan ikke bestemme det når alle andre barne leker der... det blir utestenging. 

Nei det blir korrekt reaksjon på en ufyselig oppførsel.

Men ellers et dårlig trolleforsøk. 1/10.

• Liker 27
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
nomore82 skrev (Akkurat nå):

Nei det blir korrekt reaksjon på en ufyselig oppførsel.

Men ellers et dårlig trolleforsøk. 1/10.

Så hvis noen gjør noe du ikke liker har du rett til å stenge dem ute ?! 

Å ti nå stille med de trollegreiene! Bare fordi jeg ikke er enig med deg er jeg ikke troll!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg mente det jeg sa. Dårlig oppførsel ble ikke akseptert der.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Selvsagt kan hun sette regler for hvordan barn får oppføre seg i hennes hjem. Det er en helt vanlig ting å gjøre. 

• Liker 28
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så hvis noen gjør noe du ikke liker har du rett til å stenge dem ute ?! 

Ja. Egentlig. Men det handler mest opp drittoppførsel.

Om en av naboungene her hadde vist meg fing hadde de og blitt sendt rett hjem med beskjed om at de ikke var velkomne før de hadde lært folkeskikk. Noe som ikke er min oppgave.

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt kan hun sette regler for hvordan barn får oppføre seg i hennes hjem. Det er en helt vanlig ting å gjøre. 

Så sønnen min kan ikke oppføre seg litt dårlig, men hun kan bedrive utestengning?! 

Synes jeg ikke er greit! 

Hun kan jo be ham oppføre seg, men nå har hun faktisk sagt at vi ikke er velkommen der mer, makan!

AnonymBruker
Skrevet

Så sønnen min kan ikke oppføre seg litt dårlig...

Nettopp. 

• Liker 1
Skrevet

Så sønnen min kan ikke oppføre seg litt dårlig, men hun kan bedrive utestengning?! 

Synes jeg ikke er greit! 

Hun kan jo be ham oppføre seg, men nå har hun faktisk sagt at vi ikke er velkommen der mer, makan!

Noen spesiell grunn til at du er så lite opptatt av hvordan ditt barn oppfører seg hos og ovenfor andre?

• Liker 25
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
nomore82 skrev (1 minutt siden):

Ja. Egentlig. Men det handler mest opp drittoppførsel.

Om en av naboungene her hadde vist meg fing hadde de og blitt sendt rett hjem med beskjed om at de ikke var velkomne før de hadde lært folkeskikk. Noe som ikke er min oppgave.

It takes a Village to raise a Child. 

Ikke din oppgave? Hvor er medmenneskeligheten din?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Frekkeste moren i nabolaget sendte sønnen min hjem fordi han hadde rakt finger til henne...

Herregud må roe seg ned! Sønnen min kan være litt stygg i kjeften osv til tider, men litt guttefakter må tåles. Jeg sa at jeg syntes ikke hun hadde noe med å fortelle mitt barn hvor han skulle gå og jeg bestemmer hva som er dårlig oppførsel, hun sa vi ikke var ønsket der på besøk mer, makan?! 

Jeg skal ringe henne i kveld! Dette er jo ikke greit av en mor å si at meg og min sønn er utestengt fra deres hus! Alle barna henger jo der.  

I kveld..se på klokken .

Anonymkode: ed82b...d5f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
nomore82 skrev (Akkurat nå):

Noen spesiell grunn til at du er så lite opptatt av hvordan ditt barn oppfører seg hos og ovenfor andre?

Jeg synes det er vanlige guttestreker.

Skrevet

It takes a Village to raise a Child. 

Ikke din oppgave? Hvor er medmenneskeligheten din?

Hos de andre ungene som skal slippe drittsekkoppførselen til ungen din.

• Liker 7
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...