AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #1 Skrevet 4. april 2022 Min mann har en jevnaldrende bror. Og han har en dame som nå har vert min svigersøster i 2 år. Vi hadde veldig god kjemi fra dag 1 og alle kommenterer på at det må være gøy for oss at vi er bestevenniner! Vi er ofte sammen bare vi to jentene og gjør jenteting. Problemet oppsto for 1 måned siden da jeg innså at jeg har fått følelser for henne... hun er så fantastisk! Nydelig dame med topp humør. Jeg tenker på henne hele tiden. Når vi er sammen nå sliter jeg med å ikke finne muligheter ta på henne, jeg er så tiltrukket! Å få ligge med henne ville vert uforglemmelig. Men dette er jo selvfølgelig et problem av åpenbare grunner. Jeg tror selv jeg må distansere meg fra henne, men så nermere vi har vert nå så kommer hun til å kreve en forklaring.. hva skal jeg si? Anonymkode: 0cda2...f19
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #2 Skrevet 4. april 2022 Ingen med gode råd? Anonymkode: 0cda2...f19
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #3 Skrevet 4. april 2022 Glem det... Du må rett og slett bare ta deg sammen! Anonymkode: d6861...635 1 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #4 Skrevet 4. april 2022 Så mange unnskyldninger du kan finne på. Få henne ut av hodet. Anonymkode: d7e79...54d
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #5 Skrevet 4. april 2022 Beste er nok å distansere seg en hel del fra henne. Anonymkode: 753f7...190
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #6 Skrevet 5. april 2022 Største problemet er vel at du plutselig har blitt bi eller lesbisk. Uansatt er det bare å holde avstand til svigerinnen din. Anonymkode: 2cdd6...484 1
Hippogriff Skrevet 5. april 2022 #7 Skrevet 5. april 2022 Denne var kinkig. Det vanlige rådet ville jo vært å distansere seg fra henne, men det er jo bra at dere har en nær relasjon. Og du ønsker ikke å skape drama. Råd fra min side er å plutselig bli veldig opptatt en periode. Finn andre ting å fylle tiden din med framover, ting du liker å holde på med og som du vet du kan greie å fokusere på. Rett og slett en avledningsmanøver. Det andre er å bruke den tiden du har til overs på positive opplevelser med mannen din. Dra ham med på romantiske middager, kino osv. Kos deg sammen med ham. Husk at tiden jobber for deg. Med litt tid og litt distanse vil du nok greie å få de positive følelsene for henne over i et mer håndterlig spor. Rådet blir sant å si det samme også om du tenker å forfølge disse følelsene. Prøv å gi det litt tid og distanse først, for å se om følelsene fortsetter å være like sterke. Det er uunngåelig at det blir noe drama om du gjør noe med dette, og da bør du være helt sikker på at det er verd det. Lykke til ❤️ 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #8 Skrevet 5. april 2022 Samme råd som ellers når man får følelser for noen andre en partneren: -Vurder om du er i riktig forhold. Elsker du mannen din? er det der du vil bli? I såfall skal du fokusere på det forholdet. Når man får følelser for andre er det som regel et tegn på at noe ikke er helt bra der du er. Og i denne forbindelse bør du holde litt avstand til din svigersøster. -Finner du ut at du er i feil forhold så bør du avslutte det. Da går du ut av den familien. Og forholdet til din svigersøster vil naturlig bli mer perifert. Og du slipper å se henne så ofte. For innse realiteten, sjansen for at dere bege er bifile er vel rimelig usannsynlig, så det vil aldri kunne bli dere to samme hva. Sånn sett er dette enklere enn om det hadde vært ei du vet er lesbisk/bifil eller det hadde vært en mann. Uansett: per nå er du i et forhold. Ønsker du noe annet enn dette så rydder du opp der først! Anonymkode: f2de0...284 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #9 Skrevet 5. april 2022 Konklusjonen vil bli at nå er du i et forhold og da må du følge de reglene som gjelder. Ikke gjør noe med andre før du ikke lenger er i et forhold, uansett mann eller kvinne. Om dette er første gang du har oppdaget at du kan få slike følelser for en kvinne, så kanskje dette er noe du vil utforske, men da må du først snakke med din mann om dette. Tenk selv om din mann ble forelsket i mannen til din søster. Hvordan hadde du ønsket at han hadde bemøtt deg? To ting er sikkert: 1) Ikke vær utro. 2) Ikke steng følelsene dine inne og unngå å utforske noe du trenger å utforske, men i så fall må du snakke med mannen din og eventuelt gå fra ham først. Anonymkode: e5662...ee1 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #10 Skrevet 5. april 2022 Takk for gode råd! Jeg glemte å opplyse om at jeg har vert ute av skapet som bi siden jeg var 15 så utforsking er utført;) men som regel vert med menn. Jeg har prøvd å holde meg litt unna nå, men allerede har hun nermest bombardert meg med meldinger om hva som skjer, hvorfor jeg er så rar, og om hun har gjort noe galt. Vet ikke om jeg fikk fram riktig hvor nære vi er? Men all tilbaketrekking fra meg vi framstå merkelig... Usj som jeg sliter! Jeg tenker og fantaserer om henne, oss hver kveld og hver morgen. Og i helgen vil hun ha jentekveld med vin, ost og kjeks. Jeg vil ikke være alkoholpåvirket sammen med henne! Anonymkode: 0cda2...f19
Hippogriff Skrevet 6. april 2022 #11 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Takk for gode råd! Jeg glemte å opplyse om at jeg har vert ute av skapet som bi siden jeg var 15 så utforsking er utført;) men som regel vert med menn. Jeg har prøvd å holde meg litt unna nå, men allerede har hun nermest bombardert meg med meldinger om hva som skjer, hvorfor jeg er så rar, og om hun har gjort noe galt. Vet ikke om jeg fikk fram riktig hvor nære vi er? Men all tilbaketrekking fra meg vi framstå merkelig... Usj som jeg sliter! Jeg tenker og fantaserer om henne, oss hver kveld og hver morgen. Og i helgen vil hun ha jentekveld med vin, ost og kjeks. Jeg vil ikke være alkoholpåvirket sammen med henne! Anonymkode: 0cda2...f19 Da kan det hjelpe å inngå avtaler med henne fram i tid, og være tydelig på at du gleder deg veldig til det. Da får du litt distanse nå, samtidig som hun vet at vennskapet fortsatt består. Og i dette tilfellet er det lov å finne en litt tynn unnskyldning for hvorfor avtalen må legges et stykke fram i tid og hvorfor du er en del opptatt framover. 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #12 Skrevet 6. april 2022 Dere kommer jo til å være i inngrep med hverandre i uoverskuelig framtid. Jeg skjønner ikke hvordan slikt skal kunne holdes hemmelig for evig og alltid? Hun kjenner altså til din legning? Anonymkode: 5d7c5...cb1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #13 Skrevet 6. april 2022 Du må rett og slett overbevise deg selv om at du ikke er forelsket i henne, men bare utrolig glad i bestevenninnen din og dermed har kommet i skade for å forveksle disse følelsene. Du skal umiddelbart slutte med å fantasere om henne seksuelt , du får tvinge tankene over på noe annet, eventuellt mannen din. Du må faktisk bare overse disse følelsene , fortsetter du å spinne på dette her, så kan hele situasjonen ende opp med en ødelagt familie hvor alle får det vondt og du ender opp uten både venninne og mann... Anonymkode: decf5...369 1
kraftwerk Skrevet 6. april 2022 #14 Skrevet 6. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (19 timer siden): Takk for gode råd! Jeg glemte å opplyse om at jeg har vert ute av skapet som bi siden jeg var 15 så utforsking er utført;) men som regel vert med menn. Jeg har prøvd å holde meg litt unna nå, men allerede har hun nermest bombardert meg med meldinger om hva som skjer, hvorfor jeg er så rar, og om hun har gjort noe galt. Vet ikke om jeg fikk fram riktig hvor nære vi er? Men all tilbaketrekking fra meg vi framstå merkelig... Usj som jeg sliter! Jeg tenker og fantaserer om henne, oss hver kveld og hver morgen. Og i helgen vil hun ha jentekveld med vin, ost og kjeks. Jeg vil ikke være alkoholpåvirket sammen med henne! Anonymkode: 0cda2...f19 Jøss, dere høres jo relativt umodne ut? Da sier du jo at du trenger litt alenetid, hvis hun maser. Og du? Broren til kjæresten din, sin kjæreste er faktisk IKKE din svigersøster. Svigersøster betyr at DU (eller ei annen) er inngiftet og dermed blir du svigersøster til BROREN til kjæresten din. Hva er dette for noe tull med disse titlene for tiden? Lær dere hva det betyr. Endret 6. april 2022 av kraftwerk 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #15 Skrevet 6. april 2022 Det heter svigerinne, ikke svigersøster. Anonymkode: 04d6f...f23 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå