AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #1 Skrevet 4. april 2022 Trenger andre opplevelser. Foreløpig er dette her bare en tanke. Men jeg har i det siste tilfeldig kommet over videoer av aper, og begynte etter hvert å lete etter masse filmer av de. Synes de er morsomme og hadde vært gøy å være rundt de. Mange unger blir forlatt av mødrene sine. Noen skadet osv. Kunne også tenkt meg tigere. Men hvordan kommer man inn i slike jobber? Jeg trenger noe annet, andre utfordringer. Jeg er så lei hamsterhjulet her, selv om jeg trives i jobben. Alt er bare materialisme og teori. Det er liksom så tomt. Jeg vil liksom oppleve noe helt nytt, der jeg må utfordre meg på andre områder. Anonymkode: 9a0d4...806
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #2 Skrevet 5. april 2022 Det betaler dårlig og man skal holde på minst mulig med dyrene. Man skal feks ikke behandle aper som barn. Anonymkode: e43f8...8b9
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #3 Skrevet 5. april 2022 Det er ikke krav om utdannelse som dyrepasser i dyreparken Anonymkode: d7178...c2b
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #4 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Trenger andre opplevelser. Foreløpig er dette her bare en tanke. Men jeg har i det siste tilfeldig kommet over videoer av aper, og begynte etter hvert å lete etter masse filmer av de. Synes de er morsomme og hadde vært gøy å være rundt de. Mange unger blir forlatt av mødrene sine. Noen skadet osv. Kunne også tenkt meg tigere. Men hvordan kommer man inn i slike jobber? Jeg trenger noe annet, andre utfordringer. Jeg er så lei hamsterhjulet her, selv om jeg trives i jobben. Alt er bare materialisme og teori. Det er liksom så tomt. Jeg vil liksom oppleve noe helt nytt, der jeg må utfordre meg på andre områder. Anonymkode: 9a0d4...806 Tenker du i Norge, så er det jo dyreparker. Vanskelig å komme inn, og neppe godt betalt. Tenker du utlandet, f.eks Asia eller Afrika, så kan de lokale gjøre jobben både bedre og billigere enn deg, som kommer fra andre siden av jordkloden, uten kompetanse, og ikke har peiling. Det vanlige er at man BETALER for å være «frivillig» på slike steder. Anonymkode: d5a50...fad 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå