Gå til innhold

Noen som har testet ut å bare drikke vann med FÅ unntak over flere år,men tidligere bare drukket ‘’sukkerdrikker’’ og kaffe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble en litt lang overskrift på tråden. Vanskelig hvordan jeg skulle stille spørsmålet kortest mulig.

Har noen prøvd å kutte ut kaffe,energidrikker,brus,smoothie, saft, julce osv til å bare drikke te og vann ? Med brus osv til skjelden anledning.

merker man en markant forskjell ?

har alltid undret meg over om noen har klart det og ikke minst virkelig merker at det er VERDT det ..? Kanskje jeg tror det er mere verdt det enn det er? Kun dette med tannlege besøk som kanskje ville ha blitt til en mindre hyppig belastning og hvitere tenner ikke minst. Sånn ellers noe mer ? 

alle jeg snakker med har som regel drukket vann som sin drikke hele livet så de vet ikke om noen forskjeller eventuelt.. 

jeg er plaget med dårlig hud som lett blir rød og irritert. Får lett kviser men gjerne sånn cyste lignende kviser som er under huden og veldig veldig betente og store. 
derfor jeg har tenkt mye på det. Er desverre en person som nesten ikke drikker vann i det hele og det store og skjemmes. Spesielt siden det ikke er en menneske rett og ha rent ise Kaldt vann i springen til en vær tid.

Anonymkode: 52b66...860

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare gi det et halvår? Du merket forskjell på den tiden dersom det har effekt.

Anonymkode: 0ab3c...ea1

AnonymBruker
Skrevet

Det var faktisk tre måneder med abstinens,  men siden har jeg ikke hatt behov for drikke tilsatt smak. Det er 15 år siden jeg kuttet ut. Drikker en vin/øl av og til. Ellers bare kaffe og vann. Har smakt en slurk i ny og ne for å prøve men syntes det smaker altfor søtt og altfor mye, og velger det vekk. 

Visste du at man inntar omtrent like mange kalorier på et dagsinntak med mat som man gjør kun via juice, brus, saft etc ila en dag? Mange undrer seg over at de ikke går ned i vekt når matlysten blir borte i sommervarmen. Det er fordi de får i seg alle kaloriene via drikke. Og folk kan si hva de vil; kunstig søtningsstoffer som feks aspartam inneholder ikke kalorier men det kødder med insulinnivåene og får kroppen til å tro det er sukker. Det gjør noe med kroppen og det bremser vektnedgangen. Man får også stadig lyst på mer og er sjelden helt utørst. Du får også uren hud. Og dårligere tenner. Og det koster mye penger ila en måned. 

Kun fordeler med vann. 

Anonymkode: d974d...98a

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...