FrøkenNordby93 Skrevet 4. april 2022 #1 Skrevet 4. april 2022 Jeg lurer på hva man bør ta med i et dokument for å få fri rettshjelp? Min advokat har bedt meg lage et dokument med utdrag fra barnevernspapirer for å spare meg for penger i tilfelle jeg ikke får fri rettshjelp. Har 1 1/2 side med punkter på dette fra barnevernspapirene. Jeg vurderer å ta med at jeg aldri lærte å styre penger i barndommen og at jeg sleit med å lære meg personlig hygiene, for det tok meget lang tid, men jeg har det inne i vanene mine nå, men sliter i perioder der jeg er deprimert. Penger sliter jeg med å få styring på da jeg er i gjeld desverre. Noen som har noe gode tips til dette dokumentet?
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #2 Skrevet 4. april 2022 Blir veldig vanskelig å komme med tips uten å kjenne saken din. Men at man ikke har lært å styre penger er det ingen som lærer i barndommen, de fleste av oss går på mange ufornuftige smeller og begynner først nærmere 40 årene å skjønne hvor viktig fornuftig økonomi og pengestyring er... Advokaten din bør kunne fortelle deg hva som skal skrives i et sånt dokument. Da ville jeg heller betalt advokaten 1 time lønn for å lese gjennom papirene dine for å kunne gi deg en tilbakemelding om hva du kan skrive ut av det Anonymkode: b964f...979 4
FrøkenNordby93 Skrevet 4. april 2022 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Blir veldig vanskelig å komme med tips uten å kjenne saken din. Men at man ikke har lært å styre penger er det ingen som lærer i barndommen, de fleste av oss går på mange ufornuftige smeller og begynner først nærmere 40 årene å skjønne hvor viktig fornuftig økonomi og pengestyring er... Advokaten din bør kunne fortelle deg hva som skal skrives i et sånt dokument. Da ville jeg heller betalt advokaten 1 time lønn for å lese gjennom papirene dine for å kunne gi deg en tilbakemelding om hva du kan skrive ut av det Anonymkode: b964f...979 Hun mente jeg skulle ta med at jeg er i gjeld som følge av omsorgsperson omsorgssvikt fordi den eneste motivasjonen jeg hadde på slutten før jeg flytta var penger for å gjøre ting.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #4 Skrevet 5. april 2022 Du burde ha med evt diagnose(r) og hvordan de har oppstått som direkte konsekvens av oppveksten og hvilke konsekvenser det har hatt i dittnliv F.eks. manglende utdanning, lite jobbing etc (kort sagt manglende livsutfoldelse). Anonymkode: 26bad...335
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå