Gå til innhold

Søke erstatning for tapt barndom!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva man bør ta med i et dokument for å få fri rettshjelp? Min advokat har bedt meg lage et dokument med utdrag fra barnevernspapirer for å spare meg for penger i tilfelle jeg ikke får fri rettshjelp.

Har 1 1/2 side med punkter på dette fra barnevernspapirene. Jeg vurderer å ta med at jeg aldri lærte å styre penger i barndommen og at jeg sleit med å lære meg personlig hygiene, for det tok meget lang tid, men jeg har det inne i vanene mine nå, men sliter i perioder der jeg er deprimert. Penger sliter jeg med å få styring på da jeg er i gjeld desverre.

Noen som har noe gode tips til dette dokumentet?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blir veldig vanskelig å komme med tips uten å kjenne saken din. Men at man ikke har lært å styre penger er det ingen som lærer i barndommen, de fleste av oss går på mange ufornuftige smeller og begynner først nærmere 40 årene å skjønne hvor viktig fornuftig økonomi og pengestyring er... 

Advokaten din bør kunne fortelle deg hva som skal skrives i et sånt dokument. Da ville jeg heller betalt advokaten 1 time lønn for å lese gjennom papirene dine for å kunne gi deg en tilbakemelding om hva du kan skrive ut av det 

Anonymkode: b964f...979

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Blir veldig vanskelig å komme med tips uten å kjenne saken din. Men at man ikke har lært å styre penger er det ingen som lærer i barndommen, de fleste av oss går på mange ufornuftige smeller og begynner først nærmere 40 årene å skjønne hvor viktig fornuftig økonomi og pengestyring er... 

Advokaten din bør kunne fortelle deg hva som skal skrives i et sånt dokument. Da ville jeg heller betalt advokaten 1 time lønn for å lese gjennom papirene dine for å kunne gi deg en tilbakemelding om hva du kan skrive ut av det 

Anonymkode: b964f...979

Hun mente jeg skulle ta med at jeg er i gjeld som følge av omsorgsperson omsorgssvikt fordi den eneste motivasjonen jeg hadde på slutten før jeg flytta var penger for å gjøre ting.

AnonymBruker
Skrevet

Du burde ha med evt diagnose(r) og hvordan de har oppstått som direkte konsekvens av oppveksten og hvilke konsekvenser det har hatt i dittnliv  F.eks. manglende utdanning, lite jobbing etc (kort sagt manglende livsutfoldelse). 

Anonymkode: 26bad...335

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...