AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #1 Skrevet 4. april 2022 Jeg har falt inn i en depresjon igjen og kjenner igjen mye fra fødselsdepresjonen jeg fikk med førstemann som varte i ca 5 mnd. Det vurderes nå å sykemelde meg så far tar over permisjonen. Baby er 4 uker. Er det noen som har noen gode råd og erfaringer som kom ut av det? Får hjelp av bup og fastlege men skulle gjerne hørt litt fra andre som har personlig erfaring. Det føles mer ekte på en måte. Anonymkode: cc81d...ad8 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #2 Skrevet 5. april 2022 Hei du! Nå har jeg bare erfaring fra ett barn, men for meg lettet det mye fra da barnet var 10-11mnd. Nå er barnet 13mnd og jeg er ikke deprimert lenger. Jeg tror at søvn og litt tid for meg selv hjelper mest. Søvn fordi far tok en del netter så jeg ikke fikk fullt så oppstykket søvn. Høres lurt ut at far er hjemme med dere en stund, så du får støtte og kan komme deg litt ovenpå. Anonymkode: 54c81...ef2 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #3 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har falt inn i en depresjon igjen og kjenner igjen mye fra fødselsdepresjonen jeg fikk med førstemann som varte i ca 5 mnd. Det vurderes nå å sykemelde meg så far tar over permisjonen. Baby er 4 uker. Er det noen som har noen gode råd og erfaringer som kom ut av det? Får hjelp av bup og fastlege men skulle gjerne hørt litt fra andre som har personlig erfaring. Det føles mer ekte på en måte. Anonymkode: cc81d...ad8 Du får hjelp av bup? Anonymkode: 7f076...184 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #4 Skrevet 5. april 2022 Har dessverre ikke erfaring med dette selv, men håper du får hjelp fra rette instans. Stusser og på at du nevner bup? Mener du dps? Anonymkode: 4d6ee...da3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #5 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du får hjelp av bup? Anonymkode: 7f076...184 Bup spe- og småbarnsteam Anonymkode: cc81d...ad8 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #6 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Du får hjelp av bup? Anonymkode: 7f076...184 Hva er det som er så rart med det? Anonymkode: bb744...9b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå