Tussami Skrevet 4. april 2022 #1 Del Skrevet 4. april 2022 Jeg har opplevd i det siste å bli midlertidig blokkert av Facebook, selv om jeg ikke har gjort noe som helst galt. Meldingen jeg får hver gang er at jeg har «gått for fort frem» på de gruppene jeg har vært inne på. Altså at jeg har scrollet for fort frem og tilbake i gruppen. Skjønner absolutt ingen ting. Dette skjer nesten daglig. Har noen opplevd dette? Er så fryktelig irriterende at jeg har ikke ord. Jeg har hverken skrevet eller gjort noe galt noen gang. 😡 Meldingen jeg får: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #2 Del Skrevet 5. april 2022 Kan det være noen andre som rapporterer deg? Anonymkode: 8403c...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 5. april 2022 #3 Del Skrevet 5. april 2022 Kan du prøve en annen nettleser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #4 Del Skrevet 5. april 2022 folk som blir blokkert, har sjeldent såpass til selv-innsikt at de innser hvorfor dem egentlig har blitt blokkert der. eventuelt at dem forstår dette veldig godt, men at dem rett og slett nekter å innrømme sannheten ovenfor noen andre. Anonymkode: c8847...67e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #5 Del Skrevet 8. juni 2024 Fant denne gamle tråden. Jeg er logget ut på Mac, og får denne beskjeden når jeg klikker for glemt passord. Slik har det vært i over en uke nå. Skal man gi beskjed om at det er feil må man logge inn... På mobilapp fungerer Facebook helt fint. Så er mulig noe med nettleser. Og nei, jeg har ikke holdt på med noe tull. Min facebook aktivitet begrenser seg til å finne ut hva som skjer i byen, samt bestille ting på Reko. Anonymkode: e1616...c88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå